Oddelek I: Javni naročnik
Naročilo male vrednosti se oddaja na: infrastrukturnem področju
I.1 Ime in naslovi
Uradno ime
Fraport Slovenija, upravljanje letališč, d.o.o.
Poštni naslov:
Zgornji Brnik 130A
Poštna številka:
4210
Šifra NUTS:
SI042
Kraj
Brnik - Aerodrom
Država
Slovenija
Kontaktna oseba
Služba za nabavo, Renata Zaletelj
E-pošta
renata.zaletelj@fraport-slovenija.si
Telefon
+386 42061408
Telefaks
+386 42022409
I.2 Skupno javno naročanje I.3 Sporočanje Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL:
https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/442538/RD-JN-2022-S1-IGS_8_PP.zip Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL:
https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=13190 na zgoraj navedeni naslov.
I.6 Glavna področja dejavnosti Letališke dejavnosti
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov Naslov: KONTINUIRANE MERITVE HRUPA
Referenčna številka dokumenta: JN-13190
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90742000
II.1.3 Vrsta naročila Storitve
II.1.4 Kratek opis Predmet javnega naročila je izvajanje kontinuiranih meritev hrupa za obdobje 24 mesecev.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90742000
II.2.3 Kraj izvedbe SI - Slovenija, SI042 - Gorenjska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila Predmet javnega naročila je izvajanje kontinuiranih meritev hrupa za obdobje 24 mesecev.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih II.2.13 Informacije o sredstvih EU Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo Kot navedeno v razpisni dokumentaciji.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu IV.1.5 Informacije o pogajanjih V postopek so vključena pogajanja: NeIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje 10.05.2022 12:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)IV.2.7 Način odpiranja ponudb Datum in ura: 10.05.2022 14:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.VI.3 Dodatne informacije Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 02.05.2022 12:00VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila 20.04.2022