Dodatna pojasnila
Datum objave: 16.05.2022 11:11
VPRAŠANJE
1. Naročnik je v ESPD obrazcu pod Del IV: Pogoji za sodelovanje pod točko C (Tehnična in strokovna sposobnost) označil rubriko, kjer potencialni ponudniki opišejo izobrazbo in strokovno usposobljenost glede na zahteve iz razpisne dokumentacije. V razpisni dokumentaciji je na strani 4 pod tehnično in strokovno sposobnost navedeno, da mora biti ponudnik vpisan v enega od poklicnih ali poslovnih registrov, kar pa se označi že pod točko A tega dela ESPD obrazca. Naročniku predlagamo, da ta del ESPD obrazca odstrani oz. nastavi tako, da bodo potencialni ponudnik v ta del lahko navedli, da razpolagajo z zadostnim številom zaposlenih in so strokovno usposobljeni za izvedbo javnega naročila (kot navedeno pod 6. poglavjem razpisne dokumentacije.
2. Naročniku predlagamo, da spremeni oz. dopolni priloženi ponudbeni predračun, in sicer:
- v nazivu ponudbenega predračuna črtajte oznako psihodiagnostična sredstva;
- prosimo, da se omogoči, da se cene brez DDV vpisujejo na 4 decimalna mesta, ker bodo tako prikazane tudi na računih potencialnega ponudnika, zaokroževanje na dve decimalni mesti naj bo pri vrednosti z DDV;
- postavko pod 17. vrstico »Storitve na pakete in Hitro pošto notranji«, je treba ločiti po posameznih vrstah storitev, ki jih ponudnik namerava uporabiti (npr. pazljivejše ravnanje pri paketu, povratnica pri paketu itd.), saj gre za različne storitve z različno ceno in jih je treba za določitev ustrezne cene točno navesti;
- dopolnite naziv postavke storitve v vrstici 36;
3. Kot določeno v razpisni dokumentacijo mora izbran ponudnik, čigar skupna vrednost presega 40.000 EUR z DDV predložiti finančno zavarovanje. Naročnika prosimo za pojasnilo glede višine finančnega zavarovanja.
4. Prosimo za pojasnilo, ali ponudnik v sistem eJN pod razdelek »Predračun« naloži Ponudbeni predračun (Priloga 4) ali Povzetek predračuna (Priloga 3), v razdelek »Ostalo« pa Prilogo 4.
5. Naročnik je kot merilo navedel ekonomsko najugodnejšo ponudbo, določeno na podlagi najnižje ponudbe cene. Prosimo za pojasnilo, ali gre za vrednost z DDV ali brez DDV.
6. V razpisni dokumentaciji je navedeno, da se pogodba sklepa za obdobje enega leta. Prosimo za popravek, kot navedeno v objavljenem obvestilu.
7. Na obrazcih Priloga 1, Priloga 4, Priloga 6, Priloga 7 ni predviden žig in podpis pooblaščene osebe, zato naročnika sprašujemo, ali se priloge le izpolnijo in ne tudi podpišejo? Kako je pri Vzorcu pogodbe - ga je treba podpisati? Se vzorec Zavarovanja za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti (Priloga 8) izpolni in podpiše ter priloži ponudbeni dokumentaciji?
8. Pod pogoji za sodelovanje je pri ustreznosti za opravljanje poklicne dejavnosti navedeno veljavno dovoljenje Ministrstva za zdravje. Ker ni povezave s predmetom tega naročila, predvidevamo, da gre le za tiskarsko napako.
ODGOVOR
ad 1:Ponudnik izpolnjevanje pogoja iz točke 6 lahko navede v Prilogi 7.
ad 2: - Naročnik je spremenil ime zaviha ponudbenega predračuna.
- Naročnik v v exl obrazcu ponudbenega predračuna kolono Cena brez DDV spremenil tako, da so razvidna 4 decimalna mesta,
- Naročnik je vrstico 17 Storitve na pakete in Hitro pošto notranji razdelil na dve postavki in sicer pazlivejše ravnanje - paket in Povratnica - paket,
- Naročnik je spremenil postavko, kjer je bil naziv 15 v Blagovno pismo brez sledenja 1000 - 2000 g.
ad 3: Naročnik je dopolnil razpisno dokumentacijo z ostalimi zahtevemi glede finančnega zavarovanja.
ad 4: V predračun ponudnik priloži prilogo 3, Prilogo 2 ponudbeni predračun v exl obliki odda med ostalo.
ad 5: Vrednost z DDV.
ad 6: Pogodba se sklepa za obdobje štirih let.
ad 7: Ponudnik vzorec pogodbe, če se strinja z njeno vsebino, parafira, Prilogo 6 in Prilogo 7 je naročnik dopolnil z žigom in podpisom.
ad 8: Naročnik je pogoj črtal.
Vse spremembe so označene z rdečo barvo. Ponudnika naprošamo, da spremembe upošteva pri oddaji ponudbe.
Datum objave: 18.05.2022 09:44
VPRAŠANJE
Naročnik je v ponudbeni predračun pod vrsticami 83, 84 in 85 vključil tudi e-storitve. Ker je predmet razpisa izvajanje poštnih storitvah prosimo naročnika, da te storitve črta iz predračuna in objavi popravljen predračun.
ODGOVOR
Naročnik je spremenil razpisno dokumentacijo tako, da je javno naročilo razdelil na dva sklopa:
1. sklop Poštne storitve in
2. sklop Storitve rač. arhiviranja z novdodeljoeno CPV kodo 72252000
Popravljena razpisna dokumentacija in ppravljen ponudbeni predračun sta v priponki. Vse spremembe so označene z rdečo barvo.
Morebitne ponudnike naprošamo, da spremembe upoštevajo pri oddaji ponudb.
Datum objave: 18.05.2022 10:15
VPRAŠANJE
Naročnik je v ponudbeni predračun pod vrsticami 83, 84 in 85 vključil tudi e-storitve. Ker je predmet razpisa izvajanje poštnih storitvah prosimo naročnika, da te storitve črta iz predračuna in objavi popravljen predračun.
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik preklicuje odgovor, ki ga je dal na zastavljeno vprašanje.
Hvala za razumevanje
Datum objave: 20.05.2022 12:31
VPRAŠANJE
Naročnik je v ponudbeni predračun pod vrsticami 83, 84 in 85 vključil tudi e-storitve. Ker je predmet razpisa izvajanje poštnih storitvah prosimo naročnika, da te storitve črta iz predračuna in objavi popravljen predračun.
ODGOVOR
Naročnik iz ponudbenega predračuna umika vrstice 86, 87 in 88, Hramba e-računov, Mesečna naročnina in Vlaganje posameznegadokumenta v e-Arhiv.
Ponudnike naprošamo, da navedeno upoštevajo pri pripravi ponudb.
Datum objave: 23.05.2022 11:03
VPRAŠANJE
Naročniku predlagamo, da iz 11. in 13. člena črta določilo, kjer navaja, da se cena (za poslovni odgovor ter izredno dostavo in izredni prevzem) zaračuna po ceniku izvajalca, ki velja na dan opravljene storitve. Predlagamo, da se v poglavje Cene in plačilni pogoji navede, da se cene storitev zaračunavajo na podlagi ponudbenega predračuna. Navedeno ne velja za cene univerzalne poštne storitve, za katere daje soglasje Agencija za komunikacijska omrežja in storitve RS (AKOS) ter cene, kjer se za osnovno storitev zaračunava cena, ki je skladna z odločbo AKOS o določitvi cen, cena take storitve pa je neposredno vezana na ceno univerzalne storitve. Naročnika prosimo, da v končni pogodbi, ki bo sklenjena z najugodnejšim ponudnikom, to upošteva.
ODGOVOR
V končni pogodbi bp naročnik upošteval predlagano.
Datum objave: 30.05.2022 13:19
VPRAŠANJE
1. Na objavljen osnutek pogodbe o opravljanju storitev podajamo naslednje predloge oz. spremembe:
a) Predlagamo, da se črtata šesti in osmi odstavek 2. člena ter doda nov zadnji odstavek, ki se glasi: Pogodbeni stranki ugotavljata, da je ne glede na vrsto izbrane storitve po tej pogodbi in ne glede na to ali je naslovnik pravna oseba ali fizična oseba, temeljni namen obdelave podatkov priprava pošiljk in/ali prenos pošiljk na naslove, skladno z zakonom in splošnimi pogoji izvajalca. Izvajalec zato v tem smislu osebnih podatkov ne obdela kot obdelovalec v imenu naročnika, temveč kot upravljavec, kot opredeljuje Splošna uredba o varstvu podatkov (v nadaljevanju: Uredba GDPR) in vsakokrat veljaven zakon, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
b) Glede na to, da je izvajalec poštnih storitev upravljalec osebnih podatkov, upoštevaje veljavno zakonodajo, v pogodbi ni potrebe po izrecnem navajanju v vezi z varovanjem osebnih podatkov kot opredeljeno tukaj. Sicer pa varovanje osebnih podatkov opredeljujejo tudi splošni pogoji. Zato predlagamo, da se črta 21. člen in v pogodbi ostane samo zadnji odstavek tega člena.
c) Predlagamo, da se črta 24. člen, saj je potrebno glede hrambe urejeno v splošnih pogojih izvajalca.
d) Predlagamo, da se v 25. členu spremeni prvi odstavek, tako da glasi: V kolikor v predhodnih določilih te pogodbe pogodbeni stranki glede odgovornosti nista drugače dogovorili, velja da v zvezi s prenosom pošiljk in izvajanjem drugih storitev, ki so predmet te pogodbe, izvajalec odgovarja omejeno, in sicer je odgovornost in višina odškodnine določena z Zakonom o poštnih storitvah in v vsakokrat veljavnih splošnih pogojih izvajalca v zvezi z:
e) Naročnika prosimo za dodatno obrazložitev zadnjega odstavka 25. člena, saj menimo, da je glede na vsebino pogodbe nepotreben in predlagamo njegov izbris.
f) Predlagamo, da se prvi stavek v zadnjem odstavku 31. člena glasi: Vsakokrat veljavni splošni pogoji izvajalca so objavljeni na njegovi spletni strani ____.
g) Predlagamo spremembo prvega odstavka 35. člena, tako da glasi: Stranki se izrecno dogovorita, da je pogodba sklenjena, ko jo podpišeta obe pogodbeni stranki, uporablja pa se od 1. septembra 2022 dalje.
2. Glede na to, da naročnik predvideva instrument zavarovanja posla, predlagamo dopolnitev v delu, da mora naročnik izvajalca najprej opozoriti na napake in ga pozvati k njihovi odpravi oziroma mora naročnika opozoriti na morebitno nepravilnost, na katero lahko izvajalec poda ugovor, pojasnilo, obrazložitev in razišče navedeno stanje. Šele nato naročnik uporabi oziroma unovči zavarovanje posla.
3. Glede omejitve odškodninske odgovornosti velja, kot se sklicuje tudi Pogodba o izvajanju poštnih storitev, da je višina odškodnin (in odgovornost za škodo) primarno določena v 50. in 52. členu ZPSto-2 in nadalje v vsakokrat veljavnih splošnih pogojih izvajalca, ter izvajalci poštnih storitev v skladu z ZPSto-2 v nobenem primeru ne odgovarjajo za posredno škodo in izgubljen dobiček. Univerzalna poštna storitev, ki je tudi predmet predmetne pogodbe, se zagotavlja vsem uporabnikom poštnih storitev na celotnem ozemlju RS pod enakimi pogoji (5. člen ZPSto-2), kar velja tudi za odškodninsko odgovornost. V posledici tega ne gre preko zavarovanj posamezne uporabnike privilegirati, temveč velja odškodninska odgovornost in omejitve višine odškodnine za vse enako - v skladu z ZPSto-2.
ODGOVOR
ad 1.a) Sprejemamo predlog
ad 1.b) Ne sprejemamo predloga
ad 1.c) Ne sprejemamo predloga
ad 1.d, e) Ne sprejemamo predloga
ad 1.f) Sprejemamo predlog
ad.1.g) Spejemamo predlog
ad. 2) Naročnik ostaja pri napisanem v razpisni dokumentaciji
Datum objave: 01.06.2022 12:27
VPRAŠANJE
Naročnika prosimo, da v pogodbo, ki bo sklenjena z najugodnejšim ponudnikom, doda tudi določilo, ki omogoča korekcijo cen v primeru, če je inflacija višja do 4 % (6. člen Pravilnika o načinih valorizacije denarnih obveznosti).
ODGOVOR
Naročnik v vzorec pogodbe dodaja naslednji člen:
Končne cene v ponudbi so fiksne za prvo leto izvajanja storitve. Cene se po preteku enega leta lahko spremenijo na podlagi predhodnega dogovora z aneksom glede na rast indeksa cen življenjskih potrebščin pod pogoji in v višini kot je določeno v 6. členu Pravilnika o načinih valorizacije denarnih obveznosti, ki jih v večletnih pogodbah dogovarjajo pravne osebe javnega sektorja (Uradni list RS, št. 1/04).
Ponudnike naprošamo, da navedeno upoštevajo pri pripravi ponudb.