Dosje javnega naročila 003125/2022
Naročnik: JAVNI ZAVOD LEKARNA LJUBLJANA, Komenskega ulica 11, 1000 Ljubljana
Blago: Nakup farmacevtske ovojnine (10 sklopov) za obdobje treh let
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 1.172.532,87 EUR

JN003125/2022-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 12.05.2022
JN003125/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.07.2022
JN003125/2022-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 29.07.2022
JN003125/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 02.08.2022
JN003125/2022-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 02.08.2022
JN003125/2022-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 03.08.2022
Zahtevek za revizijo

    JN003125/2022-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2022/S 093-253910
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
JAVNI ZAVOD LEKARNA LJUBLJANA
Komenskega ulica 11
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Uprava zavoda
lekarna.ljubljana@lekarna-lj.si
+386 12306120
+386 12306130

Internetni naslovi
https://www.lekarnaljubljana.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/444197/2022_RAZPIS_FARMACEVTSKA_OVOJNINA_-_10_sklopov_-_JN_2-2022.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=13426
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nakup farmacevtske ovojnine (10 sklopov) za obdobje treh let
Referenčna številka dokumenta: JN 2/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
19520000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nakup farmacevtske ovojnine (10 sklopov) za obdobje treh let
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Farmacevtska ovojnina za lekarne
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
19520000
33792000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Poslovne enote naročnika. Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 1: Farmacevtska ovojnina za lekarne
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Lončki, plastenke, steklenice za Galenski laboratorij
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
19520000
33792000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Poslovne enote naročnika. Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 2: Lončki, plastenke, steklenice za Galenski laboratorij
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Kozmetični lončki in plastenke - brez potiska
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
19520000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Poslovne enote naročnika. Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 3: Kozmetični lončki in plastenke - brez potiska
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Lončki za izdelavo mazil v zaprtem sistemu
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
19520000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Poslovne enote naročnika. Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 4: Lončki za izdelavo mazil v zaprtem sistemu
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Tube
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
14721000
19520000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Poslovne enote naročnika. Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 5: Tube
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: Dvojni trak (supoforme) za vlivanje svečk in globul
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
19520000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Poslovne enote naročnika. Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 6: Dvojni trak (supoforme) za vlivanje svečk in globul
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: Kapsule
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
03117120
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Poslovne enote naročnika. Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 7: Kapsule
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: Aluminijasti lončki
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
14721000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Poslovne enote naročnika. Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 8: Aluminijasti lončki
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: Ovojnina za DZP - Lonček TE s sušilnim sredstvom v pokrovčku
Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
19520000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Poslovne enote naročnika. Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 9: Ovojnina za DZP - Lonček TE s sušilnim sredstvom v pokrovčku
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 10

II.2.1 Naslov
Naslov: Ovojnina za DZP - Steklenica KIN 250.285 ml
Številka sklopa: 10
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33792000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Poslovne enote naročnika. Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 10: Ovojnina za DZP - Steklenica KIN 250.285 ml
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Razvidno iz razpisne dokumentacije.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
Razvidno iz razpisne dokumentacije.

III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
13.06.2022   10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.08.2022
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 13.06.2022   11:00
Kraj: sistem eJN


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 02.06.2022   12:00

Dodatne informacije:
Sestavni del razpisne dokumentacije so tudi vzorci farmacevtske ovojnine. Naročnik je pripravil vzorce za različne vrste izdelkov iz posameznega sklopa. Naročnik je za vsako vrsto izdelkov primeroma pripravil vzorec enega volumna.

Vzorce lahko zainteresirani ponudniki po predhodnem dogovoru prevzamejo na sedežu naročnika.
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
JAVNI ZAVOD LEKARNA LJUBLJANA
Komenskega ulica 11
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
09.05.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 13.05.2022   13:00
VPRAŠANJE
Ali vam lahko ponudimo samo podsklop B- BRIZGA Z ADAPTARJEM ZA APLIKACIJO PERORALNE SUSPENZIJE?

ODGOVOR
Ne. Ponudnik mora ponuditi vse artikle iz sklopa za katerega oddaja ponudbo.



Datum objave: 23.05.2022   07:50
VPRAŠANJE
Naročnika vljudno prosimo, da objavi razpisno dokumentacijo v word obliki. S tem bi ponudnikom olajšali vnos podatkov v obrazce.

ODGOVOR
Naročnik ne ob objavil dokumentacije v word obliki.




Datum objave: 25.05.2022   09:34
VPRAŠANJE
Ali je lahko finančno zavarovanje za resnost ponudbe, v obliki menične izjave z menico, v skupnem znesku za vse ponujene sklope na eni menici?
Ali pa je potrebno za vsak ponujeni sklop predložiti svojo menico v ustreznem znesku.

ODGOVOR
Lahko na eni menični izjavi z eno menico v skupnem znesku za vse ponujene sklope.




Datum objave: 26.05.2022   13:55
VPRAŠANJE
Prosimo za pojasnilo k 21. točki opisa razpisnih zahtev iz 9.člena navodil.
"Ponudnik, ki oddaja ponudbo za sklop 1, 2, in 4, mora ob oddaji ponudbe predložiti izjavo na obrazcu 10 ter sledeče listine:"
Na koncu točke 21. pod DOKAZILA pa je navedeno kot dokazilo Izjava ponudnika (obrazec 7).

Če razumemo pravilno se za sterilne vsebnike predloži dokazilo na obrazcu 7, za sklop 4 (lončki tipa GAKO) pa dokazilo na obrazcu 10. Ali pa se tudi za sterilne vsebnike predloži dokazilo tudi še na obrazcu 10.

ODGOVOR
Za izkazovanje pogoja iz 21. točke 9. člena Navodil ponudnikom za izdelavo ponudbe, ki so sestavni del dokumentacije št. 2349-3/2022 z dne 6.5.2022 ponudnik predloži izjavo - obrazec 7 in dokazila iz prve do pete alineje 21. točke 9. člena Navodil. Ponudnik mora izpolnjevanje pogoja iz 21. točke izkazati v primeru, da oddaja ponudbo za sklop 1, sklop 2, sklop 4.
V uvodnem stavku te točke je pomotoma navedena napačna št. obrazca. Ponudnik za izkazovanje te točke upošteva obrazec 7.

Obrazec 10 je predviden za izkazovanje pogoja iz 24. točke 9. člena Navodil ponudnikom za izdelavo ponudbe, ki so sestavni del dokumentacije št. 2349-3/2022 z dne 6.5.2022 . Predložitev obrazca 10 in vzorcev ovojnine je obvezna za vse sklope.





Datum objave: 27.05.2022   07:00
VPRAŠANJE
Člen 9, Točka 18

Zahtevate Izjavo ponudnika, da proizvodnja ovojnine poteka v skladu z osnovnimi smernicami dobrih praks.
VPRAŠANJE 1. Ali tu zadostuje, da sami spišemo in priložimo lastno izjavo, da proizvodnja ovojnine, ki jo ponujamo poteka v skladu z osnovnimi smernicami dobrih praks?
VPRAŠANJE 2: Ali zadostuje, da za posamezen sklop priložimo eno izjavo za vse artikle v nekem sklopu - npr. napišemo izjavo in v kotu označimo SKLOP X, zap. št. 1-5 (torej da ni potrebno pisati izjave za vsak artikle v sklopu posebej)?

ODGOVOR
Ad1) DA, zadostuje da izjavo napiše ponudnik.
Ad2) Zadostuje ena izjava za vse artikle istega proizvajalca. Na izjavi je potrebno označiti na katere artikle se nanaša - zadošča oznaka »zap. št. 1-5«, kadar je to smiselno.




Datum objave: 27.05.2022   07:01
VPRAŠANJE
Naročnik moramo priložiti vzorce. Ali zadostuje 1 kos za vsak posamezen artikel?

ODGOVOR
Da, zadostuje 1 kos.



Datum objave: 27.05.2022   13:47
VPRAŠANJE
SKLOP 4: Zaradi neoriginalnih oz. plagiat lončkov, ki se uporabljajo v mešalnih sistemih Gako/Cito Unguator prihaja do težav pri sami uporabi, varnosti in posledično do večjih okvar in poškodb na aparatih. V izogib zgoraj navedenemu vas prosimo, da definirate, kako boste ugotavljali originalnost lončkov za uporabo v mešalnih sistemih Gako/Cito Unguator.
Hvala.

ODGOVOR
Ponudnik ovojnine iz sklopa 4 mora v ponudbi predložiti vzorce, potrjene tehnične specifikacije in vsa v 9. členu Navodil ponudnikom za izdelavo ponudbe zahtevana dokazila in listine, med drugim tudi dokazilo proizvajalca, da so lončki, ki jih v ponudbi ponuja, originalni.

Originalnost posameznega lončka se ob vsakokratni dobavi preverja z analiznim izvidom, ki je dostopen na spletni strani proizvajalca.



Datum objave: 27.05.2022   14:54
VPRAŠANJE
V razpisni dokumentaciji na strani 8 (9. člen , točka 15) kot dokazila zahtevate kopijo dovoljenja za opravljanje dejavnosti .

Prosimo za pojasnilo, ali vam kot kopijo dovoljenja za opravljanje ddjavnosti priložimo izpis AJPES iz poslovnega registra o vpisu v poslovni register, kjer je navedena naša glavna dejavnosti :Trgovina na debelo s farm. izdelki ter medicinskimi potrebščinami in materiali?

ODGOVOR
Da.


Datum objave: 30.05.2022   10:13
VPRAŠANJE
Razpisna dokumentacija 9. člen, 20. točka:
- Izjava proizvajalca, da je ovojnina izdelana iz materialov, ki so primerni za uporabo v farmaciji

Je dovolj izjava ponudnika, podprta z certifikatom proizvajalca o vpeljanem sistemu kakovosti za proizvodnjo primarne ovojnine za medicinske proizvode?

ODGOVOR
Ne zadošča, potrebna je izjava proizvajalca.



Datum objave: 30.05.2022   10:15
VPRAŠANJE
"Člen 9, Točka 18

Zahtevate Izjavo ponudnika, da proizvodnja ovojnine poteka v skladu z osnovnimi smernicami dobrih praks.
VPRAŠANJE 1. Ali tu zadostuje, da sami spišemo in priložimo lastno izjavo, da proizvodnja ovojnine, ki jo ponujamo poteka v skladu z osnovnimi smernicami dobrih praks?
VPRAŠANJE 2: Ali zadostuje, da za posamezen sklop priložimo eno izjavo za vse artikle v nekem sklopu - npr. napišemo izjavo in v kotu označimo SKLOP X, zap. št. 1-5 (torej da ni potrebno pisati izjave za vsak artikle v sklopu posebej)?

ODGOVOR
Ad1) DA, zadostuje da izjavo napiše ponudnik.
Ad2) Zadostuje ena izjava za vse artikle istega proizvajalca. Na izjavi je potrebno označiti na katere artikle se nanaša - zadošča oznaka »zap. št. 1-5«, kadar je to smiselno. "

PROSIMO ZA DODATNA POJASNILA K ZGORNJEMU ODGOVORU: Lastna izjava mora biti verjetno podprta z dokazili osnovnega proizvajalca ovojnine, da proizvodnja ovojnine poteka v skladu z osnovnimi smernicami dobrih praks. V obliki veljavnih certifikatov, ki to izkazujejo oz. potrjujejo?


ODGOVOR
Zadostuje lastna izjava ponudnika. Osnova za podajo izjave morajo biti dokazila, ki pa jih ponudniku ni potrebno prilagati v ponudbi.



Datum objave: 30.05.2022   10:16
VPRAŠANJE
Ali je za Alutube potrebna Izjava o skladnosti polimernih materjalov in izdelkovnamenjenih za stik z živili? Glede na to da je sestavni del alutube pokrovček, ki je iz polimernih materjalov?

ODGOVOR
Pokrovček iz polimerni materialov je pri Alu- tubi nameščen čez alu-bariero, tako da polimerni material ni v stiku z izdelkom. V primeru alu-tube torej ni potrebna izjava o skladnosti polimernih materialov za stik z živili.



Datum objave: 30.05.2022   11:41
VPRAŠANJE
Razpisna dokumentacija 9. člen, 20. točka:
Je potrebno zahtevano dokumentacijo, ki je navedena v alinejah, predložiti za vse ponujene artikle iz sklopov 1, 4, 5, 6 ali samo za po 1 artikel iz vsakega sklopa?

ODGOVOR
Za vse ponujene artikle iz sklopa za katerega oddaja ponudbo.



Datum objave: 01.06.2022   07:25
VPRAŠANJE
Ali se v obrazec 12 - izjavi - za enega referenčnega naročnika lahko navede sumarno vsoto za vsa leta (2019-2021)? Točne vrednosti po letih so namreč navedene v potrdilu - priloga k obrazcu 12, ki jo potrdi izdajatelj reference.

ODGOVOR
Lahko.



Datum objave: 01.06.2022   14:14
VPRAŠANJE
Ali zadostuje, da v obrazcu 12 Seznam opravljenih poslov in v referenčnem potrdilu -Priloga k obrazcu 12 , ki ga podpiše kupec v polje vrednost (opravljenih) dobav v EUR brez dDV navedemo "več kot 11.000 EUR" brez DDV (kot je npr zahteva pri sklopu 10 oz. znesek skladno z zahtevo za vsak posamezen sklop) in nam ni potrebno navajati točnega zneska prodaje v EUR brez DDv,. Tako prihranimo sebi in potrjevalcu referenc iskanje in preračunavanje točnega zneska prodaje artiklov, konec koncev pa je s tem razvidno, da zadostimo pogoj najmanj 11.000,00 UEUR brez DDV

ODGOVOR
Zadostuje.



Datum objave: 01.06.2022   14:15
VPRAŠANJE
VPRAŠANJE 1: Prosimo za potrditev, da pravilno razumemo, da je vrednost reference za celotno obdobje torej npr. da smo v vseh 3 letih skupaj (2019, 2020, 2021) dobavili najmanj 7.000 EUR brez DDV.

VPRAŠANJE 2: Ali je torej v Prilogi k obrazcu 12 POTRDILO, ki ga pošljemo v podpis stranki sploh potrebno navajati zneske po posameznih letih ali zadostuje, da napišemo v polje Leto dobave »2019-2021« pri vrednost dobave pa »nad 7.000 EUR brez ddv« (oz. pač ustrezno glede zahteve za posamezen sklop)?


ODGOVOR
Ad.1: Da.
Ad.2: Zadostuje.



Datum objave: 01.06.2022   16:46
VPRAŠANJE
Razpisna dokumentacija 9. člen, 22. točka: vzorec analiznega izvida za en artikel v posameznem sklopu
V kolikor ima sklop podsklope, še vedno pomeni, da ponudnik predloži vzorec analiznega izvida za en artikel iz celotnega sklopu?

Razpisna dokumentacija 9. člen, 18. točka: Izjava o poteku proizvodnje v skladu z osnovnimi smernicami dobrih praks.
Kot izhaja iz razpisne dokumentacije, ponudnik predloži enotno izjavo za cel sklop, ne glede na to da sklop vsebuje izdelke različnih proizvajalcev?
Kot izhaja iz razpisne dokumentacije, navedba proizvajalca v izjavi ni potrebna?


ODGOVOR

Razpisna dokumentacija 9. člen, 22. točka: vzorec analiznega izvida za en artikel v posameznem sklopu
V kolikor ima sklop podsklope, še vedno pomeni, da ponudnik predloži vzorec analiznega izvida za en artikel iz celotnega sklopu?
Odgovor: Da.

Razpisna dokumentacija 9. člen, 18. točka: Izjava o poteku proizvodnje v skladu z osnovnimi smernicami dobrih praks.
Kot izhaja iz razpisne dokumentacije, ponudnik predloži enotno izjavo za cel sklop, ne glede na to da sklop vsebuje izdelke različnih proizvajalcev?
Odgovor: Da, vendar na izjavi označi za kateri sklop gre in navede številke artiklov iz tega sklopa (kot je navedeno v razpisni dokumentaciji)

Kot izhaja iz razpisne dokumentacije, navedba proizvajalca v izjavi ni potrebna?
Odgovor: Ni potrebna.




Datum objave: 02.06.2022   09:03
VPRAŠANJE
Razpisna dokumentacija 9. člen, 21. točka:

Dokazilo proizvajalca, da vsebniki ustrezajo zahtevam za plastične vsebnike za kapljice za oko po veljavni Evropski farmakopeji se predloži v obliki izjave proizvajalca da vsebniki ustrezajo zahtevam za plastične vsebnike za kapljice za oko po veljavni Evropski farmakopeji? Z ostalo spremljajočo dokumentacijo kot zahtevano v razpisni dokumentaciji 9.člen, 21. točka.

ODGOVOR
Da.