Naročnik: JAVNO PODJETJE ENERGETIKA LJUBLJANA d.o.o., Verovškova ulica 62, 1000 Ljubljana
Storitve: JPE-SPV-144/22 - Strojna dela na področju vzdrževanja tlačnega dela kotlov
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 486.780,00 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN003039/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 10.05.2022
JN003039/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.07.2022
JN003039/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 23.08.2022
JN003039/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 23.08.2022
Proizvodnja, prenos ali distribucija plina in toplote
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: JPE-SPV-144/22 - Strojna dela na področju vzdrževanja tlačnega dela kotlov Referenčna številka dokumenta: JN-13800 (JPE-SPV-144/22)
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
51100000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Strojna dela na področju vzdrževanja tlačnega dela kotlov
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
51100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija, SI041 - Osrednjeslovenska Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Toplarniška ulica 19, Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Strojna dela na področju vzdrževanja tlačnega dela kotlov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.10.2022 Konec: 01.10.2024 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
navedeno v razpisni dokumentaciji
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
26.05.2022 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.09.2022
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 26.05.2022 11:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.05.2022 10:00
Dodatne informacije: Neodvisno od podatkov, ki so vsebovani v razpisni dokumentaciji, si mora ponudnik pred oddajo ponudbe obvezno ogledati objekte naročnika, kjer se bodo izvajale razpisana dela z namenom, da si pridobi morebitne ostale podatke, ki se nanašajo na izvedbo del po tej razpisni dokumentaciji in ki lahko vplivajo na ponudnikovo ceno ali ponudnikove obveznosti in izvedbene zmogljivosti ter se seznani z razmerami in proizvodnimi objekti na lokaciji naročnika, Toplarniška ulica 19 v Ljubljani. Naročnik bo v ta namen ločeno organiziral sestanke s posameznimi ponudniki na lokaciji naročnika Toplarniška ulica 19, v Ljubljani, ki so obvezni za vse ponudnike. Ponudnik mora kontaktirati predstavnika naročnika (naveden v razpisni dokumentaciji) do 19. 5. 2022 in se dogovoriti za sestanek. Ogled objektov je možen vsak delavnik, od 8. do 12. ure. Zadnji dan za ogled objekta je 20. 5. 2022 do 12. ure.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.