Naročnik: MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO, DIREKCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA INFRASTRUKTURO, Tržaška cesta 19, 1000 Ljubljana
Gradnje: D-109/22; Postavitev ukrepov za motoriste na DC R2-409 in R1-208 - Dekani
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 236.611,42 EUR
JN003106/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 12.05.2022
JN003106/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.07.2022
JN003106/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 03.08.2022
JN003106/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 03.08.2022
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: D-109/22; Postavitev ukrepov za motoriste na DC R2-409 in R1-208 - Dekani Referenčna številka dokumenta: 43001-179/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45200000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Postavitev ukrepov za motoriste na DC R2-409 in R1-208 - Dekani
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Postavitev ukrepov za motoriste na DC R2-409 in R1-208 - Dekani
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 90 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Pogodbeni rok za izvedbo naročila se lahko podaljša zaradi nepredvidenih okoliščin, ki ob oddaji naročila niso poznane.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
03.06.2022 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 03.06.2022 10:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 27.05.2022 12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
12.05.2022
Dodatna pojasnila
Datum objave: 27.05.2022 08:46
VPRAŠANJE Pozdravljeni Iz razpisne dokumentacije (osnutka pogodbe) izhaja, da se pogodba z naročnikom sklepa s klavzulo fiksnosti oz. nespremenljivosti cen. V današnjih okoliščinah poslovanja je navedena pogodbena klavzula do ponudnikov nepoštena in v nasprotju z temeljnimi načeli obligacijskega zakonika, predvsem načelom sorazmernosti dajatev in splošno priznanim načelom poštenosti med strankami. Ponudniki v današnjih okoliščinah nikakor ne moremo pravilno in ustrezno upoštevati dvig cen surovin in materialov, energentov ipd., hkrati pa je jasno, da zalog materiala, surovin in izdelkov ni in se roki dobav zaradi tega drastično podaljšujejo. Ponudniki torej poslujemo v popolnoma nepredvidljivih okoliščinah, ki jih obstoječe vojno stanje v Ukrajini samo še poslabšuje. V teh popolnoma nepredvidljivih okoliščinah je določilo o fiksnosti cen toliko bolj nesprejemljivo in nepošteno. Hkrati pa uporaba tega določila neminovno pripelje do tega, da se bomo ponudniki morali zavarovati z oddajamo ponudb, ki bodo veliko dražje, in posledično tudi težje nesprejemljive z vidika naročnika, kar lahko privede tudi do nerealizacije javnega naročila. Menimo, da bi naročniki veliko lažje oddali projekt in po veliko bolj ugodnih ponudbah, če bi omogočili možnost valorizacije ponudbenih cen na enoto in omogočili, da ponudnik svoje cene po oddaji naročila prilagodi indeksom razlik v ceni, ki jih izračunava in objavlja Gospodarska zbornica Slovenije, Zbornica gradbeništva in industrije gradbenega materiala (GZS ZGIGM), šteto od presečnega dneva datuma oddaje ponudbe dalje. Naročnika pozivamo torej, da klavzulo o fiksnosti cen iz razpisne dokumentacije črta ter omogoči valorizacijo ponudbenih cen. Hvala Lep pozdrav
ODGOVOR
Naročnik se, glede na kratek rok izvedbe, ni odločil za omogočeno valorizacijo ponudbenih cen.
Datum objave: 30.05.2022 08:38
VPRAŠANJE Pozdravljeni
Prosimo naročnika za pojasnilo postavke: izvedba del /sečnja / za zagotavljanje pregledne berme z odstranitvijo vegetacije na ustrezno deponijo ura 16
1. Če je za drevesa premera 15cm na prsni višini izdano odkazilo za posek pristojnega gozdarskega zavoda? 2. Če je za sečnjo seznanjen in se strinja lastnik dreves? 3. Na kakšno deponijo je potrebno odpeljati vegetacijo oz. če je možno mletje lesa in ga sekance pustiti na lokaciji (za ustvarjanje humusa)? 4. Kaj naj upoštevamo v uri, ker cena usposobljenega gozdnega delavca in ura gozdarskega tovornega vozila se večkratno razlikujeta?
Hvala Lep pozdrav
ODGOVOR
V eleboratu ni nikjer razvidno, da gre za drevje debeline 15cm ali več. Pri podobnih zadevah gre po navadi za odstranitev grmovja oz. vej, ki rastejo v cestnem svetu. V kolikor se bo pokazalo, da bo potrebno odstraniti večje drevje, se bodo stvari reševale na licu mesta v dogovoru med nadzorom, lastnikom, koncesionarjem in izvajalcem v sklopu nepredvidenih del.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.