Dosje javnega naročila 003100/2022
Naročnik: KOMUNALNO PODJETJE VELENJE Izvajanje komunalnih dejavnosti, d.o.o, Koroška cesta 37B, 3320 Velenje
Gradnje: CČN - Sanacije poškodovanih betonov na objektu USEDALNIK 2
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 217.798,77 EUR

JN003100/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 12.05.2022
JN003100/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.06.2022
JN003100/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 11.07.2022
JN003100/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 11.07.2022
JN003100/2022-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 03.10.2022
Zahtevek za revizijo

    JN003100/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
KOMUNALNO PODJETJE VELENJE Izvajanje komunalnih dejavnosti, d.o.o
Koroška cesta 37B
3320
SI
Velenje
Slovenija
Nataša Ribizel Šket
natasa.sket@kp-velenje.si
+386 38961167

Internetni naslovi
http://www.kp-velenje.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/444702/RD_Sanacija_usedalnika_2.zip
ESPD: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/444702/espd/5_ESPD_Usedalnik2.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=13890
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Okolje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: CČN - Sanacije poškodovanih betonov na objektu USEDALNIK 2
Referenčna številka dokumenta: JN-13890
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45232421
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je sanacija poškodovanih betonov na objektu usedalnik 2 Centralne čistilne naprave Šaleške doline (v nadaljevanju CČN), ki je nadaljevanje 1. faze, ki se je izvedla v letu 2021.

Predmet javnega naročila je sanacija konstrukcije primarnega usedalnika. Z navedeno sanacijo, se bo zagotovila statična stabilnost, kemijsko odpornost in vodotesnost armiranobetonske konstrukcije mehanskega dela CČN v prihodnjih 30 letih.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45232421
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Šoštanj centralna čistilna naparava Šaleške doline
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je sanacija poškodovanih betonov na objektu usedalnik 2 Centralne čistilne naprave Šaleške doline (v nadaljevanju CČN), ki je nadaljevanje 1. faze, ki se je izvedla v letu 2021.

Predmet javnega naročila je sanacija konstrukcije primarnega usedalnika. Z navedeno sanacijo, se bo zagotovila statična stabilnost, kemijsko odpornost in vodotesnost armiranobetonske konstrukcije mehanskega dela CČN v prihodnjih 30 letih.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
24.05.2022   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 24.05.2022   11:15


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 19.05.2022   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
12.05.2022