Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA NOVO MESTO, Šmihelska cesta 1, 8000 Novo mesto
Blago: OPORNICE IN POTROŠNI MATERIAL ZA POTREBE MAVČARNE
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 170.489,24 EUR
JN001459/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 09.03.2022
JN001459/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.05.2022
JN001459/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 13.06.2022
JN001459/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 13.06.2022
JN001459/2022-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 13.06.2022
JN001459/2022-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 13.06.2022
Naslov: OPORNICE IN POTROŠNI MATERIAL ZA POTREBE MAVČARNE Referenčna številka dokumenta: JN-11701 (16-02/22)
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33141760
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je sukcesivna dobava materiala, in sicer:
I. POTROŠNI MATERIAL ZA MAVČARNO;
II. OPORNICE RAZNE;
III. POTROŠNI MATERIAL ZA IZDELAVO OPORNIC.
Trajanje naročila: tri leta, brez odpiranja konkurence.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 170.489,24 EUR
II.2 Opis
Sklop 1
II.2.1 Naslov
Naslov: POTROŠNI MATERIAL ZA MAVČARNO Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33141760
II.2.3 Kraj izvedbe
SI037 - Jugovzhodna Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: NM
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Sklop 2
II.2.1 Naslov
Naslov: OPORNICE RAZNE Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33141760
II.2.3 Kraj izvedbe
SI037 - Jugovzhodna Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Sklop 3
II.2.1 Naslov
Naslov: POTROŠNI MATERIAL ZA IZDELAVO OPORNIC Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33141760
II.2.3 Kraj izvedbe
SI037 - Jugovzhodna Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN001459/2022-W01 Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 09.03.2022
Oddelek V: Oddaja naročila
Sklop 1
Številka sklopa: 1 Naslov: POTROŠNI MATERIAL ZA MAVČARNO
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
23.05.2022
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 2 Število prejetih ponudb MSP-jev: 2 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 2
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 49.000,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 64.286,72 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 2
Številka sklopa: 2 Naslov: OPORNICE RAZNE
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
23.05.2022
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 3 Število prejetih ponudb MSP-jev: 3 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 3
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
PROLOCO MEDICO, trgovina, storitve in proizvodnja, d.o.o.
Trubarjeva cesta 93
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 74.900,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 98.375,83 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 3
Številka sklopa: 3 Naslov: POTROŠNI MATERIAL ZA IZDELAVO OPORNIC
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
30.05.2022
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 1
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
MARK MEDICAL trgovina in storitve d.o.o.
Partizanska cesta 109
6210
SI
Sežana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 6.100,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 7.826,69 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.3 Dodatne informacije
Dodatne informacije: Kastor Medical Dental, d.o.o. zaradi nestabilnih razmer na trgu ni pristopil k podpisu pogodbe za sklop I.5, 6, 7 in II.3.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.