Dosje javnega naročila 003455/2022
Naročnik: UNIVERZA V LJUBLJANI, MEDICINSKA FAKULTETA, Vrazov trg 2, 1000 Ljubljana
Storitve: Kalibracija in kvalifikacija merilne opreme
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 176.790,20 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.
   Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).

JN003455/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 24.05.2022
JN003455/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 01.08.2022
JN003455/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 05.09.2022
JN003455/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 06.09.2022
JN003455/2022-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 06.09.2022
Zahtevek za revizijo

    JN003455/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZA V LJUBLJANI, MEDICINSKA FAKULTETA
Vrazov trg 2
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Andreja Žagar
andreja.zagar@mf.uni-lj.si
+386 15437711
+386 15437726

Internetni naslovi
http://www.mf.uni-lj.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/445953/RAZPISNA_DOKUMENTACIJA_091-16-1_22.zip
ESPD: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/445953/espd/Narocnik_ESPD.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=13824
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Izobraževanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Kalibracija in kvalifikacija merilne opreme
Referenčna številka dokumenta: 091-16-1/22
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50411000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Kalibracija in kvalifikacija merilne opreme
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Kalibracija pipet
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
38437000
50411000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Kalibracija pipet
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Kalibracija tehtnic in uteži
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50411000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Kalibracija tehtnic in uteži
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Kvalifikacija centrifug
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50411000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Kvalifikacija centrifug
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Kalibracija termometrov
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
38412000
50411000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Kalibracija termometrov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Kalibracija klimatskih prostorov, vodnih kopeli in termoblokov
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50411000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Kalibracija klimatskih prostorov, vodnih kopeli in termoblokov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: Kalibracija inkubatorjev
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50411000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Kalibracija inkubatorjev
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: Kalibracija parnih sterilizatorjev
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50411000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Kalibracija parnih sterilizatorjev
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: Kalibracija pH metrov
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
38416000
50411000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Kalibracija pH metrov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: Kalibracija pomičnih meril
Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50411000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Kalibracija pomičnih meril
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
17.06.2022   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 17.06.2022   12:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 07.06.2022   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
24.05.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 30.05.2022   14:21
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

prosimo vas za infromacijo, ali v primeru, da nastopamo s podizvajalcem, moramo ponudbi priložiti tudi pogodbo oz. sporazum (oz. pravni akt) o skupni izvedbi naročila?

Ali je to potrebno samo v primeru, da se prijavimo v Skupni ponudbi?

Hvala za odgovor.

ODGOVOR
Spoštovani,
prosimo vas za infromacijo, ali v primeru, da nastopamo s podizvajalcem, moramo ponudbi priložiti tudi pogodbo oz. sporazum (oz. pravni akt) o skupni izvedbi naročila? Ne.

Ali je to potrebno samo v primeru, da se prijavimo v Skupni ponudbi? Da.

Lep pozdrav.


Datum objave: 30.05.2022   14:31
VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo vas za infromacijo, ali v primeru, da obrazce oddamo v enem skupnem PDF dokumentu, ki ga žigosamo in podpišemo eletronsko, le tega lahko žigosamo in podpišemo samo na enem mestu (samo na koncu tega dokumenta)?

Hvala lepa za odgovor.
Lep pozdrav

ODGOVOR
Spoštovani,

Lahko, izjema so le pooblastila za pridobitev potrdila iz kazenske evidence - vsak obrazec mora biti podpisan posebej.

Lep pozdrav.



Datum objave: 31.05.2022   11:02
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

ali lahko ESPD obrazec oddamo v PDF obliki?

ODGOVOR
Spoštovani,

ponudnik odda ESPD v xml. obliki, ESPD lahko odda tudi v pdf. obliki.

Lep pozdrav


Datum objave: 06.06.2022   06:41
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

na portalu ejn.gov.si, kamor se ponudbo odda, ni mogoče naložiti ESPD obrazca v pdf obliki, sistem javi napako:

Napačen tip datoteke! Dovoljen tip datoteke: .xml

Prosim če lahko preverite in omogočite oddajo dokumenta tudi v PDF obliki.
Hvala.

ODGOVOR
Spoštovani,

na portalu ejn ponudnik odda ESPD v xml. obliki, ESPD lahko odda tudi v pdf. obliki.

Lep pozdrav.



Datum objave: 06.06.2022   06:45
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

v razpisni dokumentaciji glede OKVIRNEGA SPORAZUMA navajate:

"Okvirni sporazum ponudnik parafira, s čimer potrjuje, da se strinja z njegovimi določili."

Ali v tem primeru zadošča samo elektronski podpis in žig na zadnji strani dokumenta?

ODGOVOR

Spoštovani,

Ponudnik mora v okvirni sporazum vnesti vse manjkajoče podatke, ki se nanašajo nanj in so potrebni za njegovo morebitno sklenitev.
Okvirni sporazum ponudnik parafira. Samo elektronski podpis in žig na zadnji strani dokumenta ne zadoščata.

Lep pozdrav.


Datum objave: 06.06.2022   08:26
VPRAŠANJE
Prosimo vas za točna navodila glede obrazca 11 (Menična izjava).

Kateri podatki na tem obrazcu morajo biti zpolnjeni?

In kaj pomeni, da temu obrazcu priložimo? Na koncu navajate: Priloga: menica
Ali to pomeni, da priložimo bianco menico?

Hvala za informacijo.

ODGOVOR
Spoštovani,
Ponudnik ponudbi priloži parafiran vzorec menične izjave, ki ga ni potrebno izpolniti.
Kot je navedeno v poglavju 2.18 dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila, bo moral finančno zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti ( podpisano in žigosano bianco menico s pooblastilom za izpolnitev) predložiti naročniku le izbrani ponudnik.
Lep pozdrav.




Datum objave: 06.06.2022   09:57
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

prosim vas za potrditev, da v primeru nastpa s podizvajalcem, lastniške deleže za pravne in fizične osebe oddamo samo za glavnega ponudnika.


ODGOVOR
Spoštovani,
potrjujemo.
Lep pozdrav.


Datum objave: 06.06.2022   10:00
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosimo vas za infromacijo, v kateri razdelek oz na katero mesto v ejn oddamo ESPD obrazec v PDF obliki? Kot omenjeno zgoraj, sistem ne dopušča, da PDF dokument naložimo v radelek " ESPD - ponudnik".

Ali ga potemtakem naložimo pod ostale dokumente?

Ali sistem dopušča oddajo ponudbe, brez dokumenta, ki bi bil naložen v razdelek "ESPD - ponudnik" ?

Hvala.

ODGOVOR
Spoštovani,

Ali ga potemtakem naložimo pod ostale dokumente?
Da.

Ali sistem dopušča oddajo ponudbe, brez dokumenta, ki bi bil naložen v razdelek "ESPD - ponudnik" ?ESPD v PDF obliki naložite pod ostale dokumente.
Navedeno se preveri pri Ministrstvu za javno upravo.


Datum objave: 06.06.2022   12:43
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

prosimo vas za infromacijo, ali lahko v razdelek ESPD - ponudnik oddamo ESPD obrazec v XML obliki in da je nepodpisan?
Hvala.

ODGOVOR
Spoštovani,

Lahko.

Lep pozdrav.



Datum objave: 08.06.2022   08:20
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

prosimo vas za potrditev, da lahko v ponudbi oddamo 1 x dokument akreditacijske listine SIST EN ISO/IEC 17025, ki velja za vse posamične sklope.


ODGOVOR
Spoštovani,

Potencialni ponudniki lahko akreditacijsko listino oddajo enkrat, mora pa biti iz nje razviden obseg akreditiranih metod/postopkov.

Lep pozdrav.



Datum objave: 08.06.2022   08:22
VPRAŠANJE
Spoštovani,

v zahtevah naročnika imate pod vsemi sklopi navedeno zahtevo: Na nalepki so napisani podatki : serijska številka, oznaka certifikata, datum izvedene kalibracije in datum naslednje kalibracije.

Nalepka na merilu ni obvezujoča za kalibracijski laboratorij. V kolikor laboratorij namesti nalepko, so obvezne rubrike identifikacijska številka, številka certifikata in datum kalibracije. Datum naslednje kalibracije se lahko navaja zgolj s pooblastilom uporabnika.

Na nekaterih merilih je prostorska omejitev in bi bilo tiskanje vseh podatkov na kalibracijsko nalepko nepregledno, zato je vprašanje, ali so zahtevani podatki res nujno potrebni. Nikakor za uporabnika serijska številka ne predstavlja dodane vrednosti, saj je le ta že navedena na merilu samemu. Zato je zaradi preglednosti bolje natisniti podatke, ki so nujni za prepoznavanje certifikata, to pa pomeni številka certifikata, ter seveda datuma izvedbe in preteka - ti trije podatki predstavljajo dodano vrednost uporabniku.
Glede na navedeno, predlagamo razmislek o zahtevi v javnem razpisu.

ODGOVOR
Spoštovani,

strinjamo se, da se iz zahtevanih podatkov na nalepki izključi podatek o serijski številki, ostati pa mora podatek o oznaki certifikata ter datuma izvedene in naslednje kalibracije.

Lep pozdrav.





Datum objave: 08.06.2022   11:36
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

glede na zahteve v sklopu 1 vam podajamo obrazložitev glede razlike med tolerancami standarda ISO 8655 in proizvajalčeve specifikacije.

Izbira toleranc za namen ugotavljanja skladnosti je vedno odločitev uporabnika. Na področju pipet ima uporabnik na voljo dva osnovna vira toleranc in sicer standard ISO 8655 in proizvajalčeve specifikacije. Tolerance standarda v primeru pipet so nekajkrat večje od točnosti, ki jih boljši proizvajalci predvidevajo (in nenazadnje jamčijo). Vsekakor je nelogično zahtevati nekajkrat slabše delovanje pipete, kot je to predvidel proizvajalec.
Pri tem nastaja kar nekaj tveganj, ki jih proizvajalci za pravilno delovanje pipete niso predvideli. Poleg tega glede na namen uporabe in proces dela ni priporočilo merila uporabljati v slabšem režimu dela kot je to predvideno v razvojni fazi. Glede na izkušnje uporabnikov je vsekakor priporočilo upoštevati specifikacije proizvajalca, saj je to osnova, na katero je postavljen celoten razvoj in preskušanje pipete pred dajanjem na trg. Uporabniki navadno standardne tolerance uporabljajo pri vmesnih kontrolah pipet, ki jih izvajajo sami na mesečni ali kvartalni ravni, saj se uporablja poenostavljena metoda kontrole in so zato odstopanja lahko večja. Za redna preverjanja pa se upoštevajo specifikacije proizvajalca za tolerance, kot je to navada pri 99,9 % uporabnikov.

Glede na navedeno, predlagamo ponovni razmislek o zahtevah glede toleranc.

Hvcala za odgovor.

ODGOVOR
Spoštovani,

Zahteve v razpisni dokumentaciji na področju kalibracije pipet spreminjamo tako, da velja spodnja opredelitev zahtev:
Rezultati kalibracije pipet naj bodo v poročilu navedeni tako, da so navedena odstopanja, podana s strani proizvajalca in zahteve standarda SIST EN ISO 8655-2:2002. V kolikor so posredovane zahteve naročnika, naj bodo vključene tudi te v poročilo.

Lep pozdrav.