Dosje javnega naročila 004322/2022
Naročnik: MINISTRSTVO ZA KMETIJSTVO, GOZDARSTVO IN PREHRANO, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana
Storitve: Zakup medijskega prostora sadje jesen 2022
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 102.000,00 EUR

JN004322/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 22.06.2022
JN004322/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.08.2022
JN004322/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 13.09.2022
JN004322/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 13.09.2022
Zahtevek za revizijo

    JN004322/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
MINISTRSTVO ZA KMETIJSTVO, GOZDARSTVO IN PREHRANO
Dunajska cesta 22
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
alenka.kavcic@gov.si, Alenka Kavčič
alenka.kavcic@gov.si
+386 14789126
+386 14789021

Internetni naslovi
https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-kmetijstvo-gozdarstvo-in-prehrano/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/449331/RD.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=15455
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Zakup medijskega prostora sadje jesen 2022
Referenčna številka dokumenta: JN 430-121/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
77000000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je Zakup oglasnega prostora za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja sadja za jesen 2022.

Medijski zakup v okviru tega javnega naročila je predviden v obdobju od 15. september do 30. oktober 2022.

Komunikacijski kanali, ki se bodo znotraj te nacionalne kampanje uporabljali in se jih vključi v medijske zakupe so:
- TV
- Digitalni mediji: Spletna stran »Naša super hrana«, druge spletne strani, družbena omrežja (facebook, instagram, you tube)
- Radio
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
77000000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je Zakup oglasnega prostora za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja sadja za jesen 2022.

Medijski zakup v okviru tega javnega naročila je predviden v obdobju od 15. september do 30. oktober 2022.

Komunikacijski kanali, ki se bodo znotraj te nacionalne kampanje uporabljali in se jih vključi v medijske zakupe so:
- TV
- Digitalni mediji: Spletna stran »Naša super hrana«, druge spletne strani, družbena omrežja (facebook, instagram, you tube)
- Radio
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo stroškov:
imeponder
TV56
Slovenski portali (video)4
FB + IG (single image, carousel)2
YT2
Video oglasi na digitalnih portalih ob receptih3
Display google ads2
Zakup ključnih besed2
Medijsko partnerstvo - radio30

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 4
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
14.07.2022   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 14.07.2022   14:00
Kraj: Elektronsko preko sistema e-JN.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 06.07.2022   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
22.06.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 28.06.2022   13:08
VPRAŠANJE
V dokumentih pri medijskem partnerstvu z radijem omenjate, da je je potrebno vključiti delitev jabolk na javnih mestih.

Vprašanja, ki so ključna pri pripravi predloga:
Koliko jabolk naj bi se razdelilo?
Kot je razvidno iz razpisne dokumentacije (vseeno pa raje postavimo vprašanje še enkrat) dobavo jabolk uredi MKGP?
Koliko lokacij in katere naj bi z deljenjem pokrili? Je to predlog agencije?


ODGOVOR

Podajamo odgovore na zastavljena vprašanja:

Koliko jabolk naj bi se razdelilo?
ODGOVOR: V okviru celega dogodka se bo razdelilo cca. 6.000 kg jabolk.

Kot je razvidno iz razpisne dokumentacije (vseeno pa raje postavimo vprašanje še enkrat) dobavo jabolk uredi MKGP?
ODGOVOR: Da, naročnik bo:
- kupil cca 6.000 kg jabolk iz sheme Izbrana kakovost - Slovenija" z nalepko IK na vsakem jabolku in jih dostavil na vseh šest lokacij,
- priskrbel bo kombi za vsako lokacijo, v katerem bodo hranjena jabolka v času deljenja (do 5 ur) ,
- izbral bo vsaj 12 študentov (promotorjev) Biotehniške fakultete, ki bodo delili jabolka in ustrezno promovirali izdelke na osnovi navodil naročnika.

Koliko lokacij in katere naj bi z deljenjem pokrili? Je to predlog agencije?"
ODGOVOR:
Okvirne lokacije so določene in sicer:
- tri promocijska prizorišča v Ljubljani (dva večja trgovska centra in eno na osrednjem trgu v centru mesta),
- dve promocijski prizorišči v Mariboru (en večji trgovski center in eno prizorišče na osrednjem trgu v centru mesta),
- eno promocijsko prizorišče v Celju (en večji trgovski center),

Pod trgovski center se šteje večji center, ki vključuje večje število trgovin, od katerih je ena tudi živilska trgovina. Primeri trgovskih centrov so Super Nova, City park, Alea, Europark, Eurocity, Qlandia.