Dosje javnega naročila 004387/2022
Naročnik: OBČINA LOVRENC NA POHORJU, Spodnji trg 8, 2344 Lovrenc na Pohorju
Gradnje: Dograditev zdravstvenega Doma Lovrenc na Pohorju
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN004387/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 23.06.2022
JN004387/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.08.2022
JN004387/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 10.08.2022
Zahtevek za revizijo

    JN004387/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
OBČINA LOVRENC NA POHORJU
Spodnji trg 8
2344
SI
Lovrenc na Pohorju
Slovenija
Nataša Novak Petelin
obcina@lovrenc.si
+386 26300555

Internetni naslovi
http://www.lovrenc.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/449368/LOVRENC_JN_ZD_22_OBJAVA.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=15474
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dograditev zdravstvenega Doma Lovrenc na Pohorju
Referenčna številka dokumenta: JN10
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45000000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Dograditev zdravstvenega Doma Lovrenc na Pohorju
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45000000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Dograditev zdravstvenega Doma Lovrenc na Pohorju
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.08.2022
Konec: 30.09.2023
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
14.07.2022   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 14.07.2022   10:05


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 06.07.2022   09:00

Dodatne informacije:
Preostala tehnična dokumentacija je objavljena na spletni strani naročnika.
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
23.06.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 27.06.2022   15:04
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

Naročnika pozivamo, da podaljša rok za oddajo ponudb vsaj za 14 dni, saj poteka obdobje dopustov in je oteženo pridobivanje ponudb materialov in podizvajalcev. Zaradi tega boste prikrajšani za kakšno ponudbo in morebitno nižjo ceno, ki je edino merilo za izbor izvajalca.
Hvala,
lp

ODGOVOR


Roka ne moremo podaljšati zaradi sofinanciranja projekta, s katerim smo vezani na rok za zaključek projekta.
S spoštovanjem.