Dosje javnega naročila 004391/2022
Naročnik: UNIVERZA V LJUBLJANI, FAKULTETA ZA ELEKTROTEHNIKO, Tržaška cesta 25, 1000 Ljubljana
Blago: Dobava dveh robotskih sklopov
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 64.776,97 EUR

JN004391/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 23.06.2022
JN004391/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.07.2022
JN004391/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 03.08.2022
JN004391/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 03.08.2022
JN004391/2022-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 03.08.2022
Zahtevek za revizijo

    JN004391/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZA V LJUBLJANI, FAKULTETA ZA ELEKTROTEHNIKO
Tržaška cesta 25
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Nataša Suša
dekanat@fe.uni-lj.si
+386 14768201

Internetni naslovi
http://www.fe.uni-lj.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/449551/razpisna_dokumentacija.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=15543
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Izobraževanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava dveh robotskih sklopov
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
42000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava dveh robotskih sklopov
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Komplet za hitro menjavo robotskih orodij
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
42900000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Komplet za hitro menjavo robotskih orodij
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 42
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Obdelovalni stroj s priborom za obdelavo kovinskih materialov s postopkom odvzemanja materiala
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
42900000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Obdelovalni stroj s priborom za obdelavo kovinskih materialov s postopkom odvzemanja materiala
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
05.07.2022   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 05.07.2022   10:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 29.06.2022   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
23.06.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 29.06.2022   07:18
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
v podjetju FANUC Adria d.o.o. imamo vprašanje glede mejnice.
Ali je le ta nujno potrebna? Namreč naše podjetje ne uporablja mejnic, imamo pa dopis iz banke (Deutsche bank), kjer piše, da imamo dovolj sredstev na razpolago v kolikor bi prišlo do kakršnihkoli komplikacij.

Najlepša hvala za vaš odgovor in pomoč.

Lp,
Sabina Golavšek
040 776 608
sabina.golavsek@fanuc.eu

ODGOVOR
Spoštovani,
Naročnik bo namesto menice za zavarovanje dobre izvedbe pogodbenih obveznosti sprejel tudi bančno garancijo. V tem primeru se bo besedilo 9. člena pogodbe ustrezno prilagodilo. Bančna garancija za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti mora v skladu z vzorcem, ki ga bo naročnik objavil kot dopolnitev dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila (Obrazec EU-14). Za bančno garancijo veljajo tudi Enotna pravila za garancije na poziv (EPGP) revizija iz leta 2010, izdana pri MTZ pod št. 758.
Lep pozdrav,
UL FE