Naročnik: ZAVOD ZA POKOJNINSKO IN INVALIDSKO ZAVAROVANJE SLOVENIJE, Kolodvorska ulica 15, 1000 Ljubljana
Storitve: Nakup in vzdrževanje opreme za skeniranje
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 299.496,58 EUR
JN004510/2022-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 28.06.2022
JN004510/2022-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 02.08.2022
JN004510/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.09.2022
JN004510/2022-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 04.10.2022
JN004510/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 21.10.2022
JN004510/2022-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 21.10.2022
JN004510/2022-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 21.10.2022
Naslov: Nakup in vzdrževanje opreme za skeniranje Referenčna številka dokumenta: 430-12/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50344000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Nakup in vzdrževanje opreme za skeniranje po sklopih, in sicer: SKLOP 1: Nakup in vzdrževanje energijsko učinkovitih skenerjev SKLOP 2: Nadgradnja obstoječih skenerjev SKLOP 3: Vzdrževanje obstoječih skenerjev SKLOP 4: Vzdrževanje obstoječe in nakup dodatne programske opreme za pretvorbo gradiva v digitalno obliko
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da Ponudbe je treba predložiti za vse sklope
II.2 Opis
Sklop 1
II.2.1 Naslov
Naslov: Nakup in vzdrževanje energijsko učinkovitih skenerjev Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50340000
50344000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Kot je navedeno v razpisni dokumentaciji.
II.2.4 Opis javnega naročila
Nakup in vzdrževanje energijsko učinkovitih skenerjev.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo stroškov:
ime
ponder
Skupna ponudbena vrednost
95
Popust na dodatno blago
5
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Kot je navedeno v razpisni dokumentaciji.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Kot je navedeno v razpisni dokumentaciji.
II.2.4 Opis javnega naročila
Vzdrževanje obstoječih skenerjev.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo stroškov:
ime
ponder
Skupna ponudbena vrednost
95
Popust na dodatno blago
5
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 4
II.2.1 Naslov
Naslov: Vzdrževanje obstoječe in nakup dodatne programske opreme za pretvorbo gradiva v digitalno obliko Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50340000
50344000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Kot je razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.4 Opis javnega naročila
Vzdrževanje obstoječe in nakup dodatne programske opreme za pretvorbo gradiva v digitalno obliko.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 34 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Kot je navedeno v razpisni dokumentaciji.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
Udeležba je omejena na določeno stroko: Sklic na ustrezen zakon ali druge predpise:
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
Kot je razvidno iz razpisne dokumentacije.
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
01.08.2022 11:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.12.2022
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 01.08.2022 13:00 Kraj: Odpiranje ponudb bo izvedeno v sistemu e-JN.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Da
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 25.07.2022 10:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
ZAVOD ZA POKOJNINSKO IN INVALIDSKO ZAVAROVANJE SLOVENIJE
Kolodvorska ulica 15
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
24.06.2022
Dodatna pojasnila
Datum objave: 20.07.2022 15:35
1. POJASNILO RAZPISNE DOKUMENTACIJE
Naročnik v 1. pojasnilu razpisne dokumentacije za javno naročilo št. 430-12/2022 za nakup in vzdrževanje opreme za skeniranje, daje pojasnilo razpisne dokumentacije, kot je razvidno v nadaljevanju:
Datum prejema: 18.7.2022, 13:10
Vprašanje 1: Prosim potrdite, če je dovoljeno uporabiti že potrjene in podpisane reference (Obrazec 8) iz prejšnjega razpisa - Številka javnega naročila: 430-01/2022 z dne 28.2.2022.
Odgovor 1: Da, naročnik dovoljuje, da ponudniki pri tem javnem naročilu uporabijo potrjene in podpisane reference, ki so bile že predložene v javnem naročilu št. 430-01/2022.
1. pojasnilo razpisne dokumentacije je sestavni del razpisne dokumentacije, ki ga morajo ponudniki upoštevati pri sestavi svoje ponudbe.
Datum objave: 28.07.2022 14:17
2.POJASNILO RAZPISNE DOKUMENTACIJE
Naročnik v 2. pojasnilu razpisne dokumentacije za javno naročilo št. 430-12/2022 za nakup in vzdrževanje opreme za skeniranje, objavljeno na portalu javnih naročil pod št. objave JN004510/2022-B01 dne 29. 6. 2022, in v Uradnem listu EU pod št. objave 2022/S 123- 350377 dne 29. 6. 2022, daje pojasnilo razpisne dokumentacije, kot je razvidno v nadaljevanju: Pojasnilo naročnika: Naročnik v tem pojasnilu obvešča potencialne ponudnike, da objavil spremembo razpisne dokumentacije in ustrezno podaljšal rok za oddajo in odpiranje ponudb zaradi spremembe obrazcev: - Obrazec 4/4 (Predračun za SKLOP 4 ) - popravljen zaradi nedelovanja formul in - Obrazec 10 (Osnutek pogodbe)- dodane 3 lokacije, in sicer: ZPIZ, OE Kranj, Ulica Mirka Vadnova 13/a, Kranj, ZPIZ, Izpostava Jesenice, Cesta Maršala Tita 73, Jesenice, ZPIZ, Izpostava Trbovlje, Gimnazijska cesta 21, Trbovlje. Naročnik bo s tem pojasnilom, ki zahteva spremembo razpisne dokumentacije, ustrezno spremenil razpisno dokumentacijo ter spremembo objavil na Portalu javnih naročil in v Uradnem listu EU na obrazcu »EU 14-SL-Popravek«.
2. pojasnilo razpisne dokumentacije je sestavni del razpisne dokumentacije, ki jo morajo ponudniki upoštevati pri sestavi svoje ponudbe.
Datum objave: 29.07.2022 09:20
DODATNO K 2. POJASNILU RAZPISNE DOKUMENTACIJE:
Naročnik bo podaljšal rok za oddajo ponudb iz prvotno določenega 01.08.2022 do 11:00 ure na 08.08.2022 do 11:00 ure in datum odpiranja ponudb iz prvotno določenega 01.08.2022 ob 13:00 uri na 08.08.2022 ob 13:00 uri.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.