Dosje javnega naročila 004468/2022
Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
Blago: Črnila in tonerji
ZJN-3: Odprti postopek

JN004468/2022-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 27.06.2022
JN004468/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.07.2022
JN004468/2022-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 24.03.2023
Zahtevek za revizijo

    JN004468/2022-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR
Ljubljanska ulica 5
2000
SI
Maribor
Slovenija
Katja Sambolec
katja.sambolec@ukc-mb.si
+386 23212559

Internetni naslovi
https://www.ukc-mb.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/449812/RD_-_Crnila_in_tonerji.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=15627
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Črnila in tonerji
Referenčna številka dokumenta: JN-15627
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30125110
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Črnila in tonerji
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30125110
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Črnila in tonerji
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 30
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
Pospešen postopek.
Utemeljitev:
Krajši rok za izvedbo postopka, v skladu s 6. točko 40. člena ZJN-3.
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu:
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
20.07.2022   12:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 20.10.2022
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 20.07.2022   13:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 06.07.2022   12:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR
Ljubljanska ulica 5
2000
Maribor
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
27.06.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.07.2022   15:19
VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosim, da iz predračuna odstranite material, ki je že vključen v drugo veljavno pogodbo.

hvala

ODGOVOR

Naročnik bo ustavil predmetno JN.


Datum objave: 18.07.2022   15:20
VPRAŠANJE
S strani dobaviteljev prejemamo inforamcije, da določeni artikli niso dobavljivi. Ali vseeno ponudimo artikle pa če prav bodo na začetku nedobavljivi?

Lep pozdrav.

ODGOVOR

Naročnik bo ustavil predmetno JN.


Datum objave: 18.07.2022   15:20
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Ali vam pod zaporedno številko 23: "TRAK ZAPESTNI ZEBRA Z-BAND 10006995K (KASETA 200KOS)"
ponudimo ceno za 1 zapestni trak ali za kaseto z 200 trakovi? Ali boste kupili 600 trakov ali 600 kaset s po 200 trakovi?

hvala in lepo pozdravljeni


ODGOVOR

Naročnik bo ustavil predmetno JN.


Datum objave: 18.07.2022   15:20
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Pod zaporedno številko 7 želite naslednji material: "FUSER KIT HP COLOR LASER JET CE 484A".
Omenjeni fuser je za 110V. Za naš trg se tak fuser prodaja pod oznako CE506A.
Ali vam v tej točki ponudimo fuser CE506A?

hvala in lepo pozdravljeni


ODGOVOR

Naročnik bo ustavil predmetno JN.


Datum objave: 18.07.2022   15:20
VPRAŠANJE
Spoštovani.

V seznamu imate kar nkeaj artiklov, ki niso več dobavljivi, saj jih je proizvajalec nehal proizvajati.

11 - Canon MP20
13 - HP C8061A

Prosimo da te artikle umaknete iz seznama.

Lep pozdrav.


ODGOVOR

Naročnik bo ustavil predmetno JN.


Datum objave: 18.07.2022   15:20
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

1. V tabeli, se pojavi tudi stolpec "MDC brez ddv". Ta kratica nam ni znana, zato sprašujemo, katero ceno je potrebno vnesti v ta stolpec.
2. Ali se v stolpec "paralela" vnese opis ponujenega materiala?

hvala in lepo pozdravljeni


ODGOVOR

Naročnik bo ustavil predmetno JN.


Datum objave: 18.07.2022   15:20
VPRAŠANJE
Spoštovani,

material na pozcijah 11. (TONER CANON MP20 N-01 CARTRIDGE) in 13. (TONER HP LJ 4100 C8061A)
je proizvajalec prenehal proizvajati. Prosim, da ta material umaknete iz predračuna.

hvala


ODGOVOR

Naročnik bo ustavil predmetno JN.


Datum objave: 18.07.2022   15:20
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

naročnik je v ponudbenem predračunu navedel polno bobnov oz. razvijalnih enot, trasfernih rol, vendar brez pripadajočih tonerjev, čeprav iz izkušnje vemo, da se v povprečju porabi petkrat več tonerjev kot bobnov.

BOBEN HP CE314A 126A , ZA TISKALNIK HP LASERJET CP1025NW
BOBEN XEROX 108R00645
DRUM UNIT KYOCERA DK-1150 (TISKALNIK KYOCERA ECOSYS P2040 DN)
PHASER XEROX 108R00646
MAINTENANCE KIT ZA LEXMARK 40x7616, CX410DE
RAZVIJALNA ENOTA-DEVELOPER UNIT KYOCERA DV-1150
(TISKALNIK KYOCERA ECOSYS P2040 DN)

Nnikjer ni pripadajočih tonerjev!

Naprošamo naročnika, da preveri svojo porabo in temu primerno popravi ponudbeni predračun.

Lep pozdrav


ODGOVOR

Naročnik bo ustavil predmetno JN.