Dosje javnega naročila 004612/2022
Naročnik: DRŽAVNI ZBOR REPUBLIKE SLOVENIJE, Šubičeva ulica 4, 1000 Ljubljana
Blago: Nakup zaslonov za potrebe Državnega zbora
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 60.512,00 EUR

JN004612/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 01.07.2022
JN004612/2022-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 07.07.2022
JN004612/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.07.2022
JN004612/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 02.09.2022
JN004612/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 02.09.2022
Zahtevek za revizijo

    JN004612/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
DRŽAVNI ZBOR REPUBLIKE SLOVENIJE
Šubičeva ulica 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Marija Vesel
marija.vesel@dz-rs.si
+386 14789464
+386 14789864

Internetni naslovi
http://www.dz-rs.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Dostop do razpisne dokumentacije je omejen. Nadaljnje informacije so na voljo na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/450092/Razpisna_dokumentacija.zip
ESPD: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/450092/espd/Narocnik_ESPD.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=15716
I.4 Vrsta javnega naročnika
Državni zbor
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nakup zaslonov za potrebe Državnega zbora
Referenčna številka dokumenta: JN-15716
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30231000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nakup zaslonov za potrebe Državnega zbora
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30231000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Nakup zaslonov za potrebe Državnega zbora
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 45
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
13.07.2022   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.09.2022
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 13.07.2022   11:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 07.07.2022   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
01.07.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 06.07.2022   09:05
Vprašanje oddano na Portal javnih naročil 5. 7. 2022 ob 9:44 uri

Pozdrav,
v zahtevah pri zaslonih navajate avdio izhod, nič pa niso omenjeni zvočniki.
Je to pravilno, ali ste zvočnike po pomoti izpustili?

LP

ODGOVOR:
Tehnične zahteve za predmet naročila (zaslone) ne vključujejo zvočnikov.


Datum objave: 06.07.2022   09:07
Vprašanje oddano na Portal javnih naročil 4. 7. 2022 ob 13:41 uri

Pozdravljeni,

pri pregledu razpisne dokumentacije smo opazili razliko v oznaki artikla (monitorja) med dokumentoma. V pdf-u je oznaka željenega monitarjo Z27q-20, medtem, ko je v excelu oznaka T27q-20.
Katera oznaka monitorja je prava?
Poleg tega dobavni rok za opremo je 45 dni po podpisu pogodbe. Zanima me ali je zaradi težav v dobavi materiala v zadnjih mesecih, mogoče dobavni rok podaljšati na 90 dni po podpisu pogodbe?
Hvala za odgovore in lep pozdrav,


Tine Rovan"

ODGOVOR NA VPRAŠANJE, OBJAVLJENO NA PORTALU JAVNIH NAROČIL 4.7.2022 OB 13:41 URI

Pravilna oznaka referenčnega modela zaslona je T27q-20, oznaka je pravilno navedena v obrazcu predračuna, žal pa napačno v 12. poglavju na strani 17 razpisne dokumentacije.
Glede na opozorila bo naročnik podaljšal dobavni rok predmeta naročila rok z zdajšnjih 45 na 90 dni in ustrezno spremenil razpisno dokumentacijo.


Datum objave: 06.07.2022   09:12
Vprašanje oddano na Portal javnih naročil 4. 7. 2022 ob 9:26 uri

Spoštovani,

vam lahko ponudimo monitorje z odzivnim časom 6 ms? V specifikaciji zahtevate odzivni čas 5 ms, referenčni model Lenovo prav tako v običajnem načinu ponuja odzivni čas 6 ms le v ekstremnem načinu je ta številka 4 ms (s popačitvijo slike). Prosimo za razmislek, sprememba ne ob nikakor vplivala na uporabniško izkušnjo.

Hvala in lep pozdrav


ODGOVOR NA VPRAŠANJE, OBJAVLJENO NA PORTALU JAVNIH NAROČIL 4.7.2022 OB 9:26 uri

Naročnik tehničnih zahtev za predmet naročila ne bo spreminjal.



Datum objave: 07.07.2022   10:49
Odgovor na ponudnikovo vprašanje, objavljeno 6.7.2022 ob 9:12

VPRAŠANJE
Spoštovani,

v točki 8.2.2. tehnična sposobnost zahtevate:
Ponudnik mora naročniku zagotoviti in izkazati, da ima s principalom ponujenega
blaga urejeno partnersko razmerje, na podlagi katerega je ponudnik pooblaščen za
prodajo in servis ponujenega blaga, kar vključuje tudi dostop do rezervnih delov
in/ali nadomestne opreme za ponujeno blago ter dostop do tehnične podpore pri
proizvajalcu/principalu za zahtevani garancijski rok.

Prosimo, da ločite pogodbo za prodajo in servis, saj imajo principali praviloma pooblaščena servisna mesta ločena od pooblaščenih prodajnih mest, vsekakor pa se ob prodaji in morebitnih okvarah v garncijski in pogarancijski dobi uporabljajo zmogljivosti pooblaščenih servisnih mest, ki jih ni šteti kot podizvajalce.

Predlagamo popravek teksta:
Ponudnik mora naročniku zagotoviti in izkazati, da ima s principalom ponujenega
blaga urejeno partnersko razmerje, na podlagi katerega je ponudnik pooblaščen za
prodajo ponujenega blaga in da je za področje RS organiziran pooblaščeni servis, ki zagotavlja dostop do rezervnih delov
in/ali nadomestne opreme za ponujeno blago ter dostop do tehnične podpore pri
proizvajalcu/principalu za zahtevani garancijski rok.

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR

Naročnik razpisne dokumentacije ne bo spreminjal.




Datum objave: 07.07.2022   13:29
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Pričakujemo umik zahteve za EPEAT Gold certifikata saj je za področje Slovenije nerelevanten.
Ta certifikat se izdaja za vsako državo posebej, za Slovenijo pa celo ne obstaja noben zaslon, ki bi izpolnjeval to zahtevo.
Na primer, vaš referenčni model ima ta certifikat priznan samo v treh državah (ZDA, Kanada, Nemčija, vir. https://www.epeat.net).

Hvala in LP

ODGOVOR

Naročnik razpisne dokumentacije ne bo spreminjal. Kot tehnično ustrezno opremo bo naročnik štel ponujeno opremo, ki ima "EPEAT Gold rating" izdan oziroma veljaven za katero koli državo EU.