Dosje javnega naročila 004916/2022
Naročnik: Šolski center Srečka Kosovela Sežana, Stjenkova ulica 3, 6210 Sežana
Storitve: PRIPRAVA IN DOSTAVA DNEVNIH OBROKOV ZA DIJAKE ŠC SREČKA KOSOVELA SEŽANA ZA ŠOLSKO LETO 2022/2023
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN004916/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 14.07.2022
JN004916/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.08.2022
JN004916/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 04.08.2022
Zahtevek za revizijo

    JN004916/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Šolski center Srečka Kosovela Sežana
Stjenkova ulica 3
6210
SI
Sežana
Slovenija
Nataša Podgornik
natasa.podgornik@solskipravniservis.si
+386 40417755
+386 57311289

Internetni naslovi
http://www.ss-sezana.si/sss/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/451734/OBJAVA.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=16249
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Izobraževanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: PRIPRAVA IN DOSTAVA DNEVNIH OBROKOV ZA DIJAKE ŠC SREČKA KOSOVELA SEŽANA ZA ŠOLSKO LETO 2022/2023
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
55500000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je izvajanje storitev priprave gotovih obrokov, ki se izvajajo na okolju prijazen način ter se vsakodnevno (v času izvajanja pouka) dostavijo na sedež naročnika.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
55500000
55520000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je izvajanje storitev priprave gotovih obrokov, ki se izvajajo na okolju prijazen način ter se vsakodnevno (v času izvajanja pouka) dostavijo na sedež naročnika.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
V primeru, da nobena od strank ne predlaga prenehanja sodelovanja 1 mesec pred potekom te pogodbe, se naročilo vsakokrat podaljša za isto obdobje (1 leta) vendar največ za obdobje 4 let oz. do višine, ki jo zakon s področja javnega naročanja določa kot mejno vrednost za katero je potrebno uporabiti določila zakona o javnem naročanju.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
25.07.2022   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 25.07.2022   11:15


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 19.07.2022   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
14.07.2022