Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER LJUBLJANA, Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana
Blago: NAKUP IN POGARANCIJSKO ALL INCLUSIVE VZDRŽEVANJE DR RTG C LOK (MINI C ARM - FLUOROSKOPIJA)
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 144.606,60 EUR
JN005415/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 04.08.2022
JN005415/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.09.2022
JN005415/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 20.02.2023
JN005415/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 21.02.2023
JN005415/2022-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 21.02.2023
Naslov: NAKUP IN POGARANCIJSKO ALL INCLUSIVE VZDRŽEVANJE DR RTG C LOK (MINI C ARM - FLUOROSKOPIJA) Referenčna številka dokumenta: JN-16881
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33111000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Razvidno iz razpisne dokumentacije
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33111000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Razvidno iz razpisne dokumentacije
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 60 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
26.08.2022 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 26.08.2022 11:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 12.08.2022 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
04.08.2022
Dodatna pojasnila
Datum objave: 12.08.2022 11:54
VPRAŠANJE
1.V strokovnih zahtevah naročnika zahtevate pri RTG cevi tok fluoroskopije v razponu vsaj od 0,02mA do vsaj 0,15mA.
Ker različni proizvajalci različno rešujemo kvaliteto slike in dozno obremenitev pacienta in operaterja Vas sprašujemo ali lahko ponudimo vrhunski OP C-lok z manjšim odstopanjem, in sicer tok pri fluoroskopiji v razponu od 0,040 - 0,150 mA.
2. V strokovnih zahtevah naročnika zahtevate pri ploščatem slikovnem sprejemniku možnost rotacije sprejemnika.
Ker bi ponudili vrhunski mini C-lok s kvadratnim detektorjem večjim od zahtevanega pravokotnega 13x10cm, naš sistem rotacije ne potrebuje, saj se zaradi svoje zelo tanke in ergonomske izvedbe lepo prilagaja OP potrebam, zato Vas vljudno prosimo, da nam dovolite, da ponudimo aparat brez možnosti rotacije.
3. V strokovnih zahtevah naročnika pri geometriji C-loka so zahtevani osnovni podatki, kot so globina najmanj 50cm, nastavljivost po višini najmanj 45cm.
Ni pa omenjena orbitalna rotacija C-loka, ki je zelo pomembna za lažje pozicioniranje in doseganje vseh OP pozicij.
Predvidevamo, da zaradi lažjega pozicioniranja in doseganja OP pozicij želite čim večjo orbitalno rotacijo C-loka, vsaj 150° ali več.
ODGOVOR št. 1 z dne 08.08.2022 09:46
1. Lahko tudi, če ustreza ostalim strokovnim tehničnim zahtevam.
2. Lahko tudi, če ustreza ostalim strokovnim tehničnim zahtevam.
3. Lahko tudi, če ustreza ostalim strokovnim tehničnim zahtevam.
Datum objave: 17.08.2022 08:58
VPRAŠANJE
V razpisni dokumentaciji zahtevate čas za odpravo napak/okvare/pomanjkljivosti največ 48 ur od poteka odzivnega časa.
Glede na dejstvo, da lahko uporabnik obvestilo o napaki dobavitelju npr. posreduje v petek, in da je dobava rezervnega dela iz tujine in odprava napak 48 urah nemogoča, vas vljudno prosimo za spremembo omenjene zahteve in sicer, da je čas za odpravo napak/okvare/pomanjkljivosti največ 3 (tri) delovne dni od poteka odzivnega časa?
S spoštovanjem
ODGOVOR št. 2 z dne 10.08.2022 09:54
Strokovna zahteva ostaja nespremenjena.
Datum objave: 18.08.2022 09:51
VPRAŠANJE
Spoštovani!
V razpisni dokumentaciji navajate: »Čas za odpravo napak/okvare/pomanjkljivosti je največ 48 ur od poteka odzivnega časa. V kolikor odprava napake v tem času ni možna, mora izvajalec najkasneje v roku nadaljnjih 72 ur pokvarjeno opremo brezplačno nadomestiti z nadomestno opremo enake funkcionalnosti in kvalitete«.
Ker ima takšna RTG oprema svoje specifike, kot tudi nekoliko daljše dobavne roke (težave pri dobavi aparatov in polvodnikov zaradi Covid-19 situacije), in glede na to, da je povpraševanje po medicinski opremi še vedno povečano, in ker so se dobavni roki materialov in končnih izdelkov povsod podaljšali ter, da se medicinska oprema naroči in izdela glede na tehnično specifikacijo, vas vljudno prosimo, da zahtevo po nadomestni opremi umaknete.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.