Dosje javnega naročila 006315/2022
Naročnik: BSC, poslovno podporni center, d.o.o., Kranj, Cesta Staneta Žagarja 37, 4000 Kranj
Blago: DOBAVA OPREME IN IZVEDBA DEL V OKVIRU PROJEKTA »ZELENA GORENJSKA«
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 162.753,88 EUR

JN006315/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 15.09.2022
JN006315/2022-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 23.09.2022
JN006315/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.10.2022
JN006315/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 08.11.2022
JN006315/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 08.11.2022
JN006315/2022-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 08.11.2022
JN006315/2022-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 08.11.2022
JN006315/2022-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 13.11.2022
Zahtevek za revizijo

    JN006315/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
BSC, poslovno podporni center, d.o.o., Kranj
Cesta Staneta Žagarja 37
4000
SI
Kranj
Slovenija
Domen Bekš
domen.beks@bsc-kranj.si
+386 42817237

Internetni naslovi
https://www.bsc-kranj.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/457610/DOKUMENTACIJA_JN_projekt_ZELENA_GORENJSKA.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=18156
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: DOBAVA OPREME IN IZVEDBA DEL V OKVIRU PROJEKTA »ZELENA GORENJSKA«
Referenčna številka dokumenta: ESRR_CLLD_3/2022_ZG_JN
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
37416000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je DOBAVA OPREME IN IZVEDBA DEL V OKVIRU PROJEKTA »ZELENA GORENJSKA«.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: OBČINA GORJE - Dobava in montaža vadbenega kozolca z integriranimi igrali ter vadbeno kletko
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
37450000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Občina Gorje
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava in montaža vadbenega kozolca z integriranimi igrali ter vadbeno kletko
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.11.2022
Konec: 31.12.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Financiranje projekta: program CLLD - izvajanje lokalnega razvoja, ki ga vodi skupnost, v programskem obdobju 2014-2020, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: MESTNA OBČINA KRANJ - Nakup in postavitev opreme za ureditev poti
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34221000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Mestna občina Kranj, Predoslje
II.2.4 Opis javnega naročila
Nakup in postavitev opreme za ureditev poti
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.11.2022
Konec: 30.06.2023
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Financiranje projekta: program CLLD - izvajanje lokalnega razvoja, ki ga vodi skupnost, v programskem obdobju 2014-2020, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: OBČINA PREDDVOR - Ureditev dvorišča gradu Dvor Preddvor skladno s krajinsko arhitekturno zasnovo in hortikulturno ureditvijo
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44192000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Občina Preddvor
II.2.4 Opis javnega naročila
Ureditev dvorišča gradu Dvor Preddvor skladno s krajinsko arhitekturno zasnovo in hortikulturno ureditvijo
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 15.10.2022
Konec: 31.12.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Financiranje projekta: program CLLD - izvajanje lokalnega razvoja, ki ga vodi skupnost, v programskem obdobju 2014-2020, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Pogoji za udeležbo in pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo, so navedeni v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
29.09.2022   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.03.2023
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 29.09.2022   13:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.09.2022   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
15.09.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 23.09.2022   11:46
VPRAŠANJE
Spoštovani,
vljudno prosimo naročnika za podaljšanje roka za oddajo ponudbe za 1 teden ( do 6.10.2022), ker v tem času ni mogoče izdelati kvalitetne ponudbe zaradi vsesplošne zasedenosti obrtne stroke .

ODGOVOR
Naročnik je z obrazcem Popravek (EU 14 - SL) podaljšal rok za oddajo ponudb do 6.10.2022.