Naročnik: KOMUNALA TRŽIČ d.o.o., Mlaka 6, 4290 Tržič
Storitve: Prevzem in odstranjevanje dehidriranega blata iz CČN Tržič
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 137.970,00 EUR
JN006421/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 20.09.2022
JN006421/2022-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 20.09.2022
JN006421/2022-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 22.09.2022
JN006421/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.10.2022
JN006421/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 11.11.2022
JN006421/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 11.11.2022
Naslov: Prevzem in odstranjevanje dehidriranega blata iz CČN Tržič Referenčna številka dokumenta: 9/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90400000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
prevzem in odstranjevanje dehidriranega blata iz Centralne čistilne naprave Tržič
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90400000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Tržič
II.2.4 Opis javnega naročila
Prevzem blata in CČN Tržič
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
03.10.2022 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 03.10.2022 11:30 Kraj: Portal e-JN
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 28.09.2022 09:00
Dodatne informacije: V RAZPISNI DOKUMENTACIJI.
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
20.09.2022
Dodatna pojasnila
Datum objave: 20.09.2022 13:39
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v točki 6.4.3 razpisne dokumentacije je navedeno:
Ponudnik je v zadnjih treh letih izvajal ali izvaja naročila, ki so predmet javnega razpisa pri najmanj __________ javnem/-ih naročniku/-ih v skupni vrednosti _________________________.
Prosimo za izpolnitev manjkajočih podatkov, ki so osnova za izpolnitev obrazca OBR-3 in za pridobitev potrdila o referencah.
Lep pozdrav,
ODGOVOR
Spoštovani.
Podatki so sledeči:
Ponudnik je v zadnjih treh letih izvajal ali izvaja naročila, ki so predmet javnega razpisa pri najmanj DVEH javnem/-ih naročniku/-ih v skupni vrednosti VSAJ 250.000 EUR brez DDV.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.