Naročnik: MESTNA OBČINA NOVO MESTO, Seidlova cesta 1, 8000 Novo mesto
Blago: Dobava zemeljskega plina za Mestno občino Novo mesto
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
JN006797/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 05.10.2022
JN006797/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.10.2022
Naslov: Dobava zemeljskega plina za Mestno občino Novo mesto Referenčna številka dokumenta: 433-0058/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
09123000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava zemeljskega plina za Mestno občino Novo mesto
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
09123000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija, SI037 - Jugovzhodna Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava zemeljskega plina za Mestno občino Novo mesto
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 2 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
06.10.2022 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 07.10.2022
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 06.10.2022 11:00 Kraj: Odpiranje bo potekalo v okviru informacijskega sistema S-Procurement.
Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb: Postopek odpiranja ponudb in posredovanja zapisnika ponudnikom, ki so oddali svojo ponudbo, je določen v razpisni dokumentaciji.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 06.10.2022 09:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.