Dosje javnega naročila 006795/2022
Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM DR. ADOLFA DROLCA MARIBOR, Ulica talcev 9, 2000 Maribor
Storitve: ODVOZ POSEBNIH ODPADKOV IZ ZDRAVSTVA PO KLASIFIKACIJSKIH ŠTEVILKAH 18 in 15 IN USTREZNA EMBALAŽA, razdeljeno v tri sklope
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 193.578,80 EUR

JN006795/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 05.10.2022
JN006795/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.11.2022
JN006795/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 02.12.2022
JN006795/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 02.12.2022
JN006795/2022-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 02.12.2022
Zahtevek za revizijo

    JN006795/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
ZDRAVSTVENI DOM DR. ADOLFA DROLCA MARIBOR
Ulica talcev 9
2000
SI
Maribor
Slovenija
Jasmin Mujkić
jasmin.mujkic@zd-mb.si
+386 22286361

Internetni naslovi
https://www.zd-mb.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/459584/raz.dok.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=18768
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
javni zdravstveni zavod
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: ODVOZ POSEBNIH ODPADKOV IZ ZDRAVSTVA PO KLASIFIKACIJSKIH ŠTEVILKAH 18 in 15 IN USTREZNA EMBALAŽA, razdeljeno v tri sklope
Referenčna številka dokumenta: JN-18768
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90524000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
ODVOZ POSEBNIH ODPADKOV IZ ZDRAVSTVA PO KLASIFIKACIJSKIH ŠTEVILKAH 18 in 15 IN USTREZNA EMBALAŽA, razdeljeno v tri sklope
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Odvoz posebnih odpadkov po klasifikacijski številki 18 in embalaža
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90524000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
1. sklop: Odvoz posebnih odpadkov po klasifikacijski številki 18 in embalaža
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Odvoz posebnih odpadkov po klasifikacijski številki 18 01 09 in embalaža
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90524000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
2. sklop: Odvoz posebnih odpadkov po klasifikacijski številki 18 01 09 in embalaža
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Odvoz posebnih odpadkov po klasifikacijski številki 15 01 10* in embalaža
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90524000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
3. sklop: Odvoz posebnih odpadkov po klasifikacijski številki 15 01 10* in embalaža
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
24.10.2022   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 24.10.2022   12:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 10.10.2022   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
05.10.2022