Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA DR. FRANCA DERGANCA Nova Gorica, Ulica padlih borcev 13A, 5290 Šempeter pri Gorici
Blago: Nemedicinski potrošni material
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 13.282,19 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN006819/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 06.10.2022
JN006819/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.11.2022
JN006819/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 07.12.2022
JN006819/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 07.12.2022
Naslov: Nemedicinski potrošni material Referenčna številka dokumenta: 210-1/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
39514500
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je sklenitev okvirnih sporazumov za dobavo razpisanega nemedicinskega potrošnega materiala-krp za potrebe bolnišnice po specifikacijah predmeta JN kot se nahaja v programu Gosoft pod šiframi razpisa 1483-1NP (https://sjn.bolnisnica-go.si/jr/).
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
39514500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: sedež naročnika
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je sklenitev okvirnih sporazumov za dobavo razpisanega nemedicinskega potrošnega materiala-krp za potrebe bolnišnice po specifikacijah predmeta JN kot se nahaja v programu Gosoft pod šiframi razpisa 1483-1NP (https://sjn.bolnisnica-go.si/jr/).
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 4 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
skladno z razpisno dokumentacijo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti. Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu:
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
07.11.2022 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 07.11.2022 12:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 19.10.2022 12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
06.10.2022
Dodatna pojasnila
Datum objave: 07.10.2022 10:11
VPRAŠANJE
kje v gosoft točno najdemo razpis?
ODGOVOR
Dostop do Gosoft je opredeljen v razpisni dokuemntaciji - Navodila za izdelavo ponudbe - točka 2, 2.7.1, 3.1,... V sami aplikaciji pa je potrebno vpisati šifro JR in vsa ostala polja pustiti prazna.
V primeru težav nas lahko telefonsko kontaktirate.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.