Dosje javnega naročila 006999/2022
Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM CELJE, Gregorčičeva ulica 5, 3000 Celje
Blago: DOBAVA ENERGIJSKO UČINKOVITIH RAČUNALNIKOV, TISKALNIKOV IN RAČUNALNIŠKE OPREME
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 108.122,56 EUR

JN006999/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 14.10.2022
JN006999/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.11.2022
JN006999/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 20.12.2022
JN006999/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 20.12.2022
JN006999/2022-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 20.12.2022
JN006999/2022-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 20.12.2022
Zahtevek za revizijo

    JN006999/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
ZDRAVSTVENI DOM CELJE
Gregorčičeva ulica 5
3000
SI
Celje
Slovenija
Vlado Geršak
infos@zd-ce.si
+386 35434520
+386 35434501

Internetni naslovi
https://www.zd-celje.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/460434/RAZPISNA_DOKUMENTACIJA.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=19064
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: DOBAVA ENERGIJSKO UČINKOVITIH RAČUNALNIKOV, TISKALNIKOV IN RAČUNALNIŠKE OPREME
Referenčna številka dokumenta: JNMV-0006/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
DOBAVA ENERGIJSKO UČINKOVITIH RAČUNALNIKOV, TISKALNIKOV IN RAČUNALNIŠKE OPREME
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: ENERGIJSKO UČINKOVITI OSEBNI RAČUNALNIKI
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
ENERGIJSKO UČINKOVITI OSEBNI RAČUNALNIKI
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo stroškov:
imeponder
cena100

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z ZJN
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: ENERGIJSKO UČINKOVITI PRENOSNI RAČUNALNIKI
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
ENERGIJSKO UČINKOVITI PRENOSNI RAČUNALNIKI
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo stroškov:
imeponder
cena100

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z določili ZJN
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: ENERGIJSKO UČINKOVITI MONITORJI
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30231000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
ENERGIJSKO UČINKOVITI MONITORJI
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo stroškov:
imeponder
cena100

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z določili ZJN
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: ENERGIJSKO UČINKOVITI TISKALNIKI IN VEČNAMENSKE NAPRAVE
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
ENERGIJSKO UČINKOVITI TISKALNIKI IN VEČNAMENSKE NAPRAVE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo stroškov:
imeponder
cena100

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z določili ZJN
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
04.11.2022   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 04.11.2022   11:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 21.10.2022   08:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
14.10.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.10.2022   07:06
VPRAŠANJE
Spoštovani,

kot dobavitelj vsakoletno dobavljamo opremo strankam v količinah par sto kosov.
Ali lahko kot referenco štejemo dobavo za sklope 1, 2 in 3 kot eno referenco v vrednostih in količinah kot bi bile predvidene za posamezne sklope?


Najlepša hvala za odgovor.

ODGOVOR: NE.
Naročnik je javno naročilo razdelil na posamezne sklope, ki so tudi posamezne zaključene celote. Kar pomeni, da mora vsak posamezni ponudnik dokazovati referenco (količinsko in kakovostno) za vsak sklop posebej, kot je to navedeno v tč 8.1.4. Navodil razpisne dokumentacije.


VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

zanima me ali je nujen pogoj, da so bili referenčni posli izvedeni preko javnih naročil?

Pri nas smo izvedli že veliko podbnih naročil, vendar ne preko javnih naročil, ampak iz privatnega sektorja.

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR: za naročnika ni pomembno, da so referenčni posli izvedeni le javnim zavodom. Tako, da dopusti možnost izpolnitve referenčnega posla tudi gospodarskim subjektom.




Datum objave: 20.10.2022   15:00
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Na strani 11 razpisne dokumentacije ste napisali, da je potrebno za podizvajalca priložiti obrazec »Izjava za gospodarski subjekt«. Ali je to obrazec št. 4 »Izjava gospodarskega subjekta in pooblastilo za pridobitev podatkov iz kazenske evidence«?
In še, če je potrebo priložiti za podizvajalca obrazec 4, ali je potem zanj potrebno priložiti tudi obrazec št. 5?

Hvala


ODGOVOR
V kolikor boste sodelovali s podizvajalcem kot je navedeno na strani 11 priložite obr.1b, 1c ter izjavi OBR4 in 5 za vsakega zakonitega zastopnika in gospodarski subjekt.



Datum objave: 24.10.2022   12:26
VPRAŠANJE

Pozdravljeni,

Ker bi vam radi ponudili svetovno priznani model tiskalnika vas prosimo za malenkostne spremembe v specifikaciji s tem boste tudi dobili konkurenčno primerljive modele.
TISKALNIK ČRNO-BELI LASERSKI
- Funkcionalnosti kot so HP PCL 5c, HP PCL 6, PWG raster in URF so specifične lastnosti enega proizvajalca.
Ali lahko ponudimo tiskalnik z funkcionalnostmi: PCL 5e, PCL 6, PSL3, direct PDF?

MULTIFUNKCIJSKI TISKALNIK ČRNO-BELI LASERSKI
- Ali lahko namesto 1200 Mhz procesor ponudimo tiskalnik z dual procesorjem 1Ghz, kar je hitreje ob 1200Mhz?
- Ali lahko ponudimo tiskalnik z resolucijo optičnega skeniraja 600x600?
- Funkcionalnosti kot so HP PCL 5c, HP PCL 6, PWG raster in URF so specifične lastnosti enega proizvajalca.
Ali lahko ponudimo tiskalnik z funkcionalnostmi: PCL 5e, PCL 6, PSL3, direct PDF?

ODGOVOR
Lahko se ponudi tiskalnik z funkcionalnostmi: PCL 5e, PCL 6, PSL3, direct PDF.
Lahko se ponudi tiskalnik s procesorjem Dual Core 1 GHz.
Lahko se ponudi tiskalnik z resolucijo optičnega skeniranja 600x600.



Datum objave: 24.10.2022   12:27
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

pri mesečni obrat tiskanja 80.000 strani za tiskalnik in multifunkciski tiskalnik gre za napako ali je res toliko tiska na eni napravi v enem mesecu?


lp

ODGOVOR

Naročnik potrebuje zanesljive tiskalnike, ki zahtevajo minimalne posege, minimalno vzdrževanje in daljšo življenjsko dobo. Zahteva ostane nespremenjena, saj je možno v podobni kategoriji najti tiskalnike tudi do 120.000 izpisov mesečno (duty cycle).


Datum objave: 24.10.2022   12:28
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Na strani 37 razpisne dokumentacije in v 5. členu pogodbe navajate naslednje: »V kolikor naročena oprema ni dobavljena v navedenem roku ima naročnik pravico z dobaviteljem prekiniti pogodbo ter unovčiti finančno zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti.«
Glede na trenutno stanje na zelo nepredvidljivem trgu, kjer so zaradi pomanjkanja čipov dobave opreme bistveno daljše kot običajno, nezanesljive in neredne, kjer zelo pogosto tudi principali in predstavniki proizvajalca opreme ne razpolagajo z realnimi roki dobav, vas prosimo, da ta pogoj umaknete iz razpisne dokumentacije in pogodbe.

Namesto zgoraj omenjene navedbe, ste že navedli pogodbeno kazen ob zamudi pri dobavi v 7. členu pogodbe, kar je enak nivo kazni, kot jih nalagajo v drugih primerljivih naročilih oz. drugi primerljivi naročniki.

Prosimo vas, da zgoraj omenjeni pogoj umaknete iz razpisne dokumentacije in iz pogodbe.

hvala


ODGOVOR
Predmet javnega naročila je sukcesivna dobava energijsko učinkovitih računalnikov, tiskalnikov in računalniške opreme za obdobje enega leta.
Eden izmed pogojev je, da mora ponudnik oz. izbrani dobavitelj v roku 30 dni šteto od datuma posameznega naročila dobaviti opremo.
Ker so od trenutka objave javnega naročila podrobno jasne katere komponente (ter predvidene letne količine) bo izbrani dobavitelj dobavljal - naročnik smatra, da je 30 dnevni rok dovolj dolg, da le-te izdobavi.
Namreč gre za sukcesivno dobavo vedno enakih komponent računalniške opreme, ki jih bo naročnik dobavljal v tekočem letu in so le-te vnaprej znane dobavitelju, tako, da si svoja naročila pri proizvajalcih opreme lahko pravočasno organizira.



Datum objave: 24.10.2022   15:20
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Po tehničnih zahtevah prepoznamo tiskalnik, ki ga želite in glede na popularnost tipa tiskalnika že uporabljate, vendar presega glasnost določeno v Uredbi o zelenem javnem naročanju za 1 dB. 1 dB je človeku neslišen. Ali vam lahko ponudimo tiskalnik, ki presega dovoljeno glasnost za 1 dB?

Hvala


ODGOVOR
Naročnik mora spoštovati Uredbo o zelenem javnem naročanju, tako, da zahteva ostane. V kolikor naročnik ne bo prejel nobene ponudbe s takšno specifikacijo, bo v postopku pogajanj sprejel tudi takšno ponudbo.



Datum objave: 24.10.2022   15:21
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Glede na to, da baza EPREL še ni popolna (prehodno obdobje) in za to še ne vsebuje vseh podatkov oz. naprav, vas prosimo, da sprejmete certifikat Energy Star kot potrdilo, da ima blago znak za okolje tipa I.
Ali boste sprejeli Energy star kot potrdilo, da ima blago znak za okolje tipa I?

Hvala


ODGOVOR

Glede na to, da je prehodno obdobje in da je v specifikacijah naveden certifikat Energy Star - se ta certifikat upošteva.