Dodatna pojasnila
Datum objave: 02.11.2022 08:10
VPRAŠANJE
Spoštovani,
zanima nas naslednje:
1. v pogodbi piše, za sklop 1 "Za izvajanje storitev čiščenja po tem sklopu mora torej zagotoviti izvajalec skupno 3 čistilke/čistilce, vse za polni delovni čas." Tukaj nas zanima ali je mišljeno 3x8 ur,saj če seštejemo zahteve skuapj pomeni dve delavki po 8 ur in ena delavka po 7 ur
2. Mora biti BANČNA garancija ali je dovolj kaucijsko zavarovanje?
Hvala.
Spoštovani,
mišljeno je 2 za 8 ur in 1 za 7 ur, kot ste pravilno ugotovili, da znaša seštevek, in sicer 1 čistilka/čistilec 4 ure na Okrožnem sodišču in nato še 3 ure na Okrajnem sodišču na Ptuju. Mora biti bančna garancija.
Lep pozdrav
Datum objave: 02.11.2022 08:47
VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo, če objavite ESPD tako da ga lahko izpolnimo.
Hvala.
ODGOVOR
VPRAŠANJE
Spoštovani,
zanima nas naslednje:
1. v pogodbi piše, za sklop 1 "Za izvajanje storitev čiščenja po tem sklopu mora torej zagotoviti izvajalec skupno 3 čistilke/čistilce, vse za polni delovni čas." Tukaj nas zanima ali je mišljeno 3x8 ur,saj če seštejemo zahteve skuapj pomeni dve delavki po 8 ur in ena delavka po 7 ur
2. Mora biti BANČNA garancija ali je dovolj kaucijsko zavarovanje?
Hvala.
Spoštovani,
ESPD je v xml obliki, ki si ga shranite na računalnik in ga nato uvozite v portal ter tam izpolnite.
Lep pozdrav.
Datum objave: 08.11.2022 08:58
VPRAŠANJE
Spoštovani!
V zvezi s predložitvijo referenčnih potrdil nas zanima, ali lahko predložimo potrdila, ki smo jih pridobili za potrebe drugih javnih naročil in izkazujejo vse podatke, kot jih predvideva vaš vzorec referenčnega potrdila. Razlika je samo v obliki. S prepogostimi prošnjami za potrditev referenc naše naročnike po nepotrebnem dodatno obremenjujemo, takšna praksa pa se uporablja tudi pri drugih javnih razpisih. Na vseh referencah so tudi vpisani kontaktni podatki naročnikov, pri katerih lahko v primeru dvoma reference tudi preverite.
Hvala za razumevanje in lep pozdrav.
Spoštovani,
sama oblika potrdila ni toliko pomembna, mora pa iz njega izhajati, da gre za naše javno naročilo, in ostali podatki, ki jih naš obrazec zahteva. Menimo, da vseeno raje pridobite nova referenčna potrdila.
Lep pozdrav.
Datum objave: 08.11.2022 10:08
VPRAŠANJE
Spoštovani,
ali pravilno razumemo, da v ponudbo ne rabimo prilagati dokazil, da so čistila in sanitarno higienski material v skladu z Uredbo o zelenem javnem naročanju, ampak bo to storil zgolj izbrani ponudnik na poziv naročnika?
Hvala in lep pozdrav!
Spoštovani,
priložiti morate izjavo, da gre za uporabo okoljsko manj obremenjujočega blaga.
Lep pozdrav.
Datum objave: 16.11.2022 10:12
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v razpisni dokumetaciji navajate: "Cene so fiksne ves čas pogodbenega razmerja."
V dejavnosti čiščenja smo vezani na višino minimalne plače, ki je tudi osnova za izračun naše cene in nanjo nimamo nobenega vpliva. V zadnjih letih se minimalna plača dviguje po določbah države brez predhodne napovedi za vnaprej, zato nam tudi danes ni znan podatek o plači za naslednje leto, kaj šele za leto 2024, zato vas pozivamo, da svojo zahtevo po fiksni ceni umaknete in jo spremenite v določbo o uskladitvi cene skladno z dvigom minimalne plače, kot bo objava v Ur.l.RS.
Najlepša hvala za razumevanje.
ODGOVOR
Spoštovani,
cena je določena kot fiksna, ampak lahko vi v prdračunu upoštevate že določen dvig minimalne plače, ker se ta predvideva.
Datum objave: 16.11.2022 10:14
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Prosimo vas, da se doda člen ki dovoljuje spremembo cene glede na spremembo minimalne plače po preteku enega leta, kot je to stalna praksa tudi pri ostalih naročnikih.
Najlepša hvala in lep pozdrav!
ODGOVOR
Spoštovani,
pogodba se sklepa samo za dve leti. Cena je določena kot fiksna, kar je praksa na sodiščih. Lahko pa se v predračunu že upošteva določen dvig minimalne plače.
S spoštovanjem
Datum objave: 16.11.2022 10:36
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Pri izpolnjevanju predračuna ( str. 6 OBR 3 ) se za sklopa 1 in 2 navede skupna vrednost ponudbe. Se to nanaša na 2 letno vrednost pogodbe ?
Za sklop 1 je zahtevana prisotnost 3 polno zaposlenih oseb ( 24h/dan ) Pri urni prisotnosti pa je zahteva po 23h/dan. Kateri podatek je točen ?
Med sanitarno higienskim materialom so zahtevane tudi kuhinjske krpe za čajne kuhinje. Ali se zahtevajo tekstilne kuhinjske krpe ?
Ali na lokaciji obstaja pomivalni stroj ali gre za ročno pomivanje posode ?
Ali iz obstoječe prakse lahko potrdite, da zahtevane časovne prisotnosti zadostujejo tudi za pomivanje posode ? Za kakšne količine posode gre ?
Med občasnimi deli je navedeno posipavanje soli v zimskih mesecih po potrebi. Kdo nabavlja sol za posip ?
Glede na zakonske spremembe minimalne plače in inflacijo, je v skoraj nemogoče zagotoviti fiksno ceno za 2 leti. Ali bo kljub zahtevi v razpisni dokumentaciji po fiksni ceni možna uskladitev cene, če se bo rast stroškov presegala 4% na letni ravni, kar omogoča večina javnih naročil v zadnjem času ?
Hvala in lep pozdrav!
ODGOVOR
Spoštovani,
Skupna vrednost se nanaša na 2 leti oz 24 mesecev. Za sklop 1 morata biti zagotovljena 2 zaposlena za 8 ur in 1 za 7 ur, in sicer 1 čistilka/čistilec 4 ure na Okrožnem sodišču in nato še 3 ure na Okrajnem sodišču na Ptuju.
Tekstilne kuhinjske krpe se ne zahtevajo, ampak samo brisačke, ki ustrezajo velikosti in obliki nosilca. Pomivalnega stroja ni, ampak gre za ročno pranje posode. Te ni veliko, večinoma v 2 čajnih kuhinjah, občasno malo več v Uradu predsednice po sestankih. Ta praksa že obstaja in lahko potrdimo, da časovna prisotnost zadostuje. Sol je priskrbljena. Zaenkrat ni predvidena uskladitev cen. Lahko se določen odstotek zvišanja že upošteva v predračunu.
S spoštovanjem.