Oddelek I: Javni naročnik
Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Uradno ime
DOM UPOKOJENCEV NOVA GORICA
Poštni naslov:
Gregorčičeva ulica 16
Poštna številka:
5000
Šifra NUTS:
SI
Kraj
Nova Gorica
Država
Slovenija
Kontaktna oseba
E-pošta
info@dung.si
Telefon
+386 53394100
Telefaks
+386 53394160
Internetni naslovi
Glavni naslov (URL):
http://www.dung.si
Internetni naslov profila kupca (URL):
I.2 Skupno javno naročanje I.3 Sporočanje Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL:
https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/462673/DUNG_plin_2023.zip Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL:
https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=19791 I.4 Vrsta javnega naročnika Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti Socialno varstvo
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov Naslov: Nakup zemeljskega plina za potrebe Doma upokojencev Nova Gorica
Referenčna številka dokumenta: 7/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
09123000
II.1.3 Vrsta naročila Blago
II.1.4 Kratek opis Nakup zemeljskega plina za potrebe Doma upokojencev Nova Gorica za obdobje od 1. 1. 2023 do 31. 8. 2023
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
09123000
II.2.3 Kraj izvedbe SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila Nakup zemeljskega plina za potrebe Doma upokojencev Nova Gorica za obdobje od 1. 5. 2022 do 31. 12. 2022
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma Začetek: 01.01.2023
Konec: 31.08.2023
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih II.2.13 Informacije o sredstvih EU Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.IV.1.5 Informacije o pogajanjih V postopek so vključena pogajanja: NeIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje 24.11.2022 10:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe Ponudba mora biti veljavna do 31.01.2023IV.2.7 Način odpiranja ponudb Datum in ura: 24.11.2022 12:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.VI.3 Dodatne informacije Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 21.11.2022 10:00VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila 16.11.2022