Dosje javnega naročila 007704/2022
Naročnik: DOM UPOKOJENCEV NOVA GORICA, Gregorčičeva ulica 16, 5000 Nova Gorica
Blago: Nakup zemeljskega plina za potrebe Doma upokojencev Nova Gorica
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN007704/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 16.11.2022
JN007704/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.11.2022
JN007704/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 19.12.2022
Zahtevek za revizijo

    JN007704/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
DOM UPOKOJENCEV NOVA GORICA
Gregorčičeva ulica 16
5000
SI
Nova Gorica
Slovenija
info@dung.si
+386 53394100
+386 53394160

Internetni naslovi
http://www.dung.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/462673/DUNG_plin_2023.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=19791
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Socialno varstvo


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nakup zemeljskega plina za potrebe Doma upokojencev Nova Gorica
Referenčna številka dokumenta: 7/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
09123000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nakup zemeljskega plina za potrebe Doma upokojencev Nova Gorica za obdobje od 1. 1. 2023 do 31. 8. 2023
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
09123000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Nakup zemeljskega plina za potrebe Doma upokojencev Nova Gorica za obdobje od 1. 5. 2022 do 31. 12. 2022
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.01.2023
Konec: 31.08.2023
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
24.11.2022   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.01.2023
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 24.11.2022   12:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 21.11.2022   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
16.11.2022