Naročnik: MESTNA OBČINA NOVA GORICA, Trg Edvarda Kardelja 1, 5000 Nova Gorica
Blago: Dobava električne energije za potrebe Osnovne šole Dornberk, Osnovne šole Milojke Štrukelj Nova Gorica in Vrtca Nova Gorica v obdobju od 1.1.2023 do 31.3.2023
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
JN007488/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 07.11.2022
JN007488/2022-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 08.11.2022
JN007488/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 18.11.2022
Naslov: Dobava električne energije za potrebe Osnovne šole Dornberk, Osnovne šole Milojke Štrukelj Nova Gorica in Vrtca Nova Gorica v obdobju od 1.1.2023 do 31.3.2023 Referenčna številka dokumenta: JN-19816
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
09310000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava električne energije za potrebe Osnovne šole Dornberk, Osnovne šole Milojke Štrukelj Nova Gorica in Vrtca Nova Gorica v obdobju od 1.1.2023 do 31.3.2023
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
09310000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava električne energije za potrebe Osnovne šole Dornberk, Osnovne šole Milojke Štrukelj Nova Gorica in Vrtca Nova Gorica v obdobju od 1.1.2023 do 31.3.2023
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.01.2023 Konec: 31.03.2023 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
18.11.2022 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 18.12.2022
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 18.11.2022 10:30
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 11.11.2022 12:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.