Naročnik: MESTNA OBČINA KOPER, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper - Capodistria
Blago: Nabava in dostava drv za socialno ogrožene občane
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 45.000,00 EUR
JN007628/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 11.11.2022
JN007628/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.12.2022
JN007628/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 19.01.2023
JN007628/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 19.01.2023
Naslov: Nabava in dostava drv za socialno ogrožene občane Referenčna številka dokumenta: JN-B-14/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
03413000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nabava in dostava drv za socialno ogrožene občane na območju Mestne občine Koper
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
03413000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava in dostava drv za socialno ogrožene občane na celotnem območju Mestne občine Koper. Naročilo se izvaja skladno z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Podaljšanja so mogoča skladno z določili dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila in Zakonom o javnem naročanju.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Vsi pogoji so navedeni v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
25.11.2022 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 25.11.2022 11:00 Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo v sistemu e-JN.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 18.11.2022 10:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.