Dosje javnega naročila 007985/2022
Naročnik: URAD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA NADZOR, KAKOVOST IN INVESTICIJE V ZDRAVSTVU, Ulica Ambrožiča Novljana 7, 1000 Ljubljana
Gradnje: Izvedba sanacijskih ukrepov za zmanjšanje emisije hrupa v okolje UKCL DTS sever HA1+HA2 pod heliportom
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN007985/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 28.11.2022
JN007985/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.12.2022
JN007985/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 05.01.2023
Zahtevek za revizijo

    JN007985/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
URAD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA NADZOR, KAKOVOST IN INVESTICIJE V ZDRAVSTVU
Ulica Ambrožiča Novljana 7
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Urad Republike Slovenije za nadzor, kakovost in investicije v zdravstvu
gp.unkiz@gov.si
+386 14786014

Internetni naslovi
https://www.gov.si/drzavni-organi/organi-v-sestavi/urad-za-nadzor-in-kakovost-investicij-v-zdravstvo/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/464784/PJN.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=20543
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Izvedba sanacijskih ukrepov za zmanjšanje emisije hrupa v okolje UKCL DTS sever HA1+HA2 pod heliportom
Referenčna številka dokumenta: 4110-78/2022-2718
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45000000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Izvedba sanacijskih ukrepov za zmanjšanje emisije hrupa v okolje UKCL DTS sever HA1+HA2 pod heliportom
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je izvedba sanacijskih ukrepov za zmanjšanje emisije hrupa v okolje UKCL DTS sever HA1+HA2 pod heliportom. Viri hrupa sta dva hladilna agregata Daikin HA1 in HA2, nameščena na ravni prodnati strehi objekta UKC, pod heliportom. Vsak HA ima spodaj v ohišju po dva kompresorja. Zgoraj ima vsak HA dvajset ventilatorjev, ki skozi pločevinast kanal odvajajo zrak na prosto. Kompresorja na HA1 in HA2 ter pločevinasta kanala nad ventilatorji so brez akustične zaščite. Sanacijski ukrepi na kompresorjih in ventilatorjih se izvedejo predvidoma v dveh fazah. Po izvedenih ukrepih faze 1 se izvedejo ponovne meritve hrupa, nato se po potrebi izvedejo še ukrepi faze 2, ki se jih predhodno, glede na rezultate ponovnih meritev, še lahko korigira.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 90
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
19.12.2022   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 19.12.2022   13:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 09.12.2022   11:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
28.11.2022