Naročnik: JAVNI SKLAD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA PODJETNIŠTVO, Ulica kneza Koclja 22, 2000 Maribor
Storitve: Nadgradnja dokumentnega sistema BusinessConnect z dodatnim modulom za likvidacijo, nakup licenc in vzdrževanje nadgrajenega dokumentnega sistema
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 92.785,88 EUR
JN007980/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 28.11.2022
JN007980/2022-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 09.12.2022
JN007980/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.01.2023
JN007980/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 14.02.2023
JN007980/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 14.02.2023
Naslov: Nadgradnja dokumentnega sistema BusinessConnect z dodatnim modulom za likvidacijo, nakup licenc in vzdrževanje nadgrajenega dokumentnega sistema Referenčna številka dokumenta: JN-20544
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72260000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Nadgradnja dokumentnega sistema BusinessConnect z dodatnim modulom za likvidacijo, nakup licenc in vzdrževanje nadgrajenega dokumentnega sistema
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72260000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Nadgradnja dokumentnega sistema BusinessConnect z dodatnim modulom za likvidacijo, nakup licenc in vzdrževanje nadgrajenega dokumentnega sistema
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 27 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
12.12.2022 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 12.12.2022 11:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 05.12.2022 10:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.