Dodatna pojasnila
Datum objave: 16.12.2022 08:47
VPRAŠANJE 1
V razpisni dokumentaciji imate v 3. členu pogodbe navedeno naslednje: Dobavitelj najkasneje v desetih (10) dneh od datuma podpisa te pogodbe, kot zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti po tej pogodbi, izroči naročniku:
nepreklicno, brezpogojno bančno garancijo na prvi poziv/enakovredno kavcijsko zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v višini 10% predvidene pogodbene vrednosti vključno z DDV, kar znaša __________________ EUR.
ALI
denarni depozit za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v višini deset 10% predvidene pogodbene vrednosti vključno z DDV, in sicer na blagajni UKCL, Zaloška cesta 7-glavna stavba ali preko plačilnega naloga na številko: 01100-6030277894 s pripisom DENARNI DEPOZIT po pogodbi št._________________________, sklic na št. 20010-845-0801. Dobavitelj bo naročniku posredoval potrdilo o vplačilu. Po poteku, v naslednjem odstavku tega člena pogodbe navedenega obdobja, bo naročnik depozit ne obrestovan vrnil dobavitelju na njegov TRR.
Navedeno zavarovanje mora veljati najmanj celotno obdobje trajanja veljavnosti pogodbe (to je 24 mesecev) in dodatnih 10 dni.
Finančno zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti bo naročnik unovčil oz. denarni depozit zadržal v primeru, če dobavitelj:
predčasno prekine pogodbo,
v primerih iz 12. člena te pogodbe.
Zaradi čedalje večjih stroškov odobritve bančne garancije in kvartalnega nadomestila banki za bančno garancijo, predlagamo umik določila o bančni garanciji kot zavarovanju za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti, kar je tudi v skladu z Uredbo o finančnih zavarovanjih pri javnem naročanju, ki v 4. členu celo navaja, da naročnik zahteva finančno zavarovanje samo, če to opravičuje tveganje, povezano s predmetom ali okoliščinami javnega naročanja. , po drugi strani pa tudi navaja, da pri javnem naročilu blaga pri katerim obvestil ni treba poslati v objavo v Uradni list Evropske unije (manj kot 215.000 brez DDV) za zavarovanje tveganja za izpolnitev ponudnikovih obveznosti v postopku javnega naročanja, pri ali po izvedbi naročila ni primerno zahtevati bančne garancije, razen če zahtevo po tem instrumentu finančnega zavarovanja opravičujejo tveganja, povezana s predmetom ali okoliščinami javnega naročanja.
Če kljub zgornjim navedbam še vedno menite, da zahtevo po zavarovanju opravičujejo morebitna tveganja predlagamo, da zahtevo po bančni garanciji zamenjate z zahtevo po menici. Tako boste še vedno imeli na voljo primerno zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti, posledično pa tako vi, kot mi, ponudniki, manjše stroške, saj bomo primorani tudi višje stroške garancij vključiti v končno ceno izdelka.
Predlagamo naslednje pogodbeno določilo:
Izbrani ponudnik bo moral v roku 8-ih delovnih dni od podpisa kupoprodajne pogodbe naročniku predložiti: menično izjavo in lastno podpisano menico s pooblastilom za njeno izpolnitev v višini 5% od pogodbene vrednosti v primeru, da bo vrednost pogodbe višja od 40.000,00 EUR brez DDV. Ponudnik mora zagotoviti, da bo ves čas trajanja pogodbe menica unovčljiva.
ODGOVOR 1
Naročnik ne bo spreminjal zahtev glede oblike finančnega zavarovanja. Ponudnik lahko, skladno z razpisno dokumentacijo, izkoristi tudi depozit in se s tem izogne stroškom priprave bančne garancije.
Datum objave: 20.12.2022 09:38
VPRAŠANJE 2
Spoštovani,
ker se kot ponudniki na področju predmeta javnega naročila soočamo s čedalje več obvestili proizvajalcev oziroma dobaviteljev o nenadnih povečanjih cen zaradi okoliščin, povezanih z višjo silo - posledica epidemije, vojna v Ukrajini, sprememba cen surovin in energentov, prevoznih stroškov, pomanjkanjem surovin in izdelkov, dvig inflacije in ostala dogajanja na katera nimamo vpliva, vas pozivamo, da tudi skladno z usmeritvami MJU, v razpisni dokumentaciji oz. pogodbi, predvidite možnost spremembe cene, v skladu s 1. in 3. točko prvega odstavka 95. člena ZJN-3, po kateri se lahko pogodba o izvedbi javnega naročila spremeni brez novega postopka javnega naročanja:
- če je sprememba, ne glede na njeno denarno vrednost, predvidena v prvotni dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila
- če je sprememba potrebna zaradi okoliščin, ki jih skrben naročnik ni mogel predvideti (v tem primeru zvišanje ne sme preseči 30% vrednosti prvotne pogodbe o izvedbi javnega naročila, pod pogojem, da takšne spremembe ne spremenijo splošne narave pogodbe o izvedbi javnega naročila.)
Prilagamo izsek iz mnenja MJU, ki le potrjuje ustreznost naših navedb:
»Pri vprašanju, ali je dopustno, da se cene po sklenjenih pogodbah spremenijo na način, da se cene blaga povišajo za odstotek zvišanja cen na trgu, je potrebno odgovoriti, da 3. točka prvega odstavka 95. člena ZJN-3 dovoljuje spremembo, ki je nastala zaradi okoliščin, ki jih skrben naročnik ni mogel predvideti. Na drugi strani pa to pomeni, da mora iti za takšno situacijo, kjer se ponudnik lahko utemeljeno sklicuje na spremenjene okoliščine (že zgoraj pojasnjene), saj v primeru monetarnega nominalizma (če ni določeno kaj drugega oz. se stranki nista dogovorili drugače), OZ ne predvideva možnosti spremembe cen. Ker pa OZ, v primeru, da dobavitelj oz. izvajalec predlaga razvezo zaradi spremenjenih okoliščin, dopušča, da naročnik predlaga oz. privoli v to, da se ustrezni pogodbeni pogoji pravično spremenijo (v tem primeru cena), je z vidika ZJN-3 to v tem segmentu mogoče, vendar le do tiste razlike v ceni, ki je kot razlika na trgu dokazljiva, le za tiste elemente, za katere se je dejansko povečala, le za čas od nastanka višjih cen in obvestila dobavitelja oz. izvajalca o tem (in ne od začetka veljavnosti pogodbe) in seveda le za primere, ki jih dobavitelj oz. izvajalec ni mogel predvideti v času oddaje ponudbe.«
Zato vas pozivamo, da v izogib naknadnim odstopom od pogodb in težavam z oskrbo, dopustite in v razpisni dokumentaciji in pogodbi previdite možnost spremembe cene v času veljavnosti pogodbe, v primeru spremembe cen posameznega predmeta pogodbe (posameznega blaga oziroma artikla) do 30%, in sicer na način da se cene povečajo sorazmerno povečanju spremembam cen (npr.: v primeru povečanja cen v višini 10% se lahko poveča cena tega blaga le za 10%, v primeru povečanja cen v višini 25% se lahko poveča cena tega blaga le za 25%...). Sprememba cen bi se dokazovala z izjavo proizvajalca oziroma partnerja proizvajalca o spremembi cen v določeni višini oziroma odstotku v času po sklenitvi okvirnega sporazuma oz. pogodbe, glede na čas od oddaje ponudbe.
Fiksne cene za celotno obdobje trajanja pogodbe, vam lahko v primeru neupoštevanja našega predloga, ponudniki zagotavljamo le tako, da sedaj podamo toliko višjo ceno, da bomo lahko zagotavljali dobavo za celotno obdobje brez izgube, kar pa bo pomenilo nepotrebno povišanje cen in preseganje zagotovljene vrednosti vašega javnega naročila, kar pa ni v skladu z gospodarnim ravnanjem porabe javnega denarja.
Predlagamo naslednji popravek:
Naročnik dopušča spremembe cen v obdobju veljavnosti pogodbe le v primeru, da nastanejo okoliščine, ki jih nobena od pogodbenih strank ni mogla predvideti in nanje tudi nima vpliva, kot npr.: sprememba valutnega tečaja, uvedba raznih dajatev (carine, takse, trošarine), naravne nesreče, vojna, sprememba cen surovin, kot je opredeljeno v 95. členu ZJN-3.
Spremembe cene v času veljavnosti pogodbe so mogoče le v primeru spremembe cen posameznega predmeta pogodbe (posameznega blaga oziroma artikla) do maksimalno 30%, in sicer na način da se cene povečajo sorazmerno povečanju spremembi cen (kot npr. :v primeru povečanja cen v višini 10% se lahko poveča cena tega blaga le za 10%, v primeru povečanja cen v višini 25% se lahko poveča cena tega blaga le za 25%...). Sprememba cen se dokazuje z izjavo proizvajalca oziroma partnerja proizvajalca o spremembi cen v določeni višini oziroma odstotku, v času po sklenitvi okvirnega sporazuma oz. pogodbe, glede na čas od oddaje ponudbe. Ponudnik mora pred uveljavljanjem spremembe cen, predložiti naročniku zahtevek za spremembo cen z dokazili o upravičenosti predlagane spremembe. Vse razloge za spremembo je potrebno medsebojno uskladiti, pisno obrazložiti in dokumentirati.
V primeru, da bodo izpolnjeni dogovorjeni pogoji za spremembo cene artiklov iz ponudbenega predračuna, bosta stranki te pogodbe spremembo cene uredili s sklenitvijo aneksa k pogodbi.
ODGOVOR 2
Naročnik bo popravil 2. člen pogodbe ob podpisu z izbranimi ponudniki.
Po novem se bo glasil:
2. člen
Cene na enoto so razvidne iz predračuna št. 845080118-060-22_001, ki je priloga te pogodbe, in so fiksne dvanajst (12) mesecev od dneva sklenitve pogodbe, po preteku navedenega obdobja pa se lahko spremenijo pod pogoji, navedenimi v nadaljevanju tega člena.
Stranki se dogovorita, da se cene po preteku obdobja, navedenega v prejšnjem odstavku tega člena, valorizirajo skladno s Pravilnikom o načinih valorizacije denarnih obveznosti, ki jih v večletnih pogodbah dogovarjajo pravne osebe javnega sektorja (Uradni list RS, št. 1-11/2004). Cene se lahko prvič spremenijo:
- po preteku dvanajst (12) mesecev od dneva sklenitve pogodbe in
- ko kumulativno povečanje indeksa cen življenjskih potrebščin (indeks »medicinski proizvodi, pripomočki in oprema«), po podatkih Statističnega urada RS preseže štiri odstotke (4%) vrednosti, šteto od preteka dvanajst (12) mesecev od sklenitve pogodbe.
Povišanje cene lahko znaša največ osemdeset odstotkov (80%) povišanja indeksa cen iz prejšnjega odstavka tega člena. Nadaljnja povišanja cen se lahko izvedejo, ko kumulativno povečanje dogovorjenega indeksa ponovno preseže štiri odstotke (4%) vrednosti od zadnjega povišanja cen.
Dobavitelj mora pred uveljavljanjem spremembe cen naročniku predložiti obrazložen zahtevek za spremembo cen z ustreznimi dokazili o upravičenosti predlagane spremembe.
Cene se lahko v skladu z 8. členom navedenega pravilnika po preteku obdobja iz prvega odstavka tega člena tudi znižajo. V takem primeru se smiselno uporabijo določbe navedenega pravilnika.
Cene na enoto se lahko spremenijo tudi v primeru spremembe zakona, ki ureja davek na dodano vrednost, v kolikor se v času veljavnosti pogodbe spremeni davčna stopnja za blago iz ponudbe dobavitelja. V takem primeru se cene z DDV korigirajo izključno v višini nastale spremembe davčne stopnje.
VPRAŠANJE 3
»PRAVILNIK o načinih valorizacije denarnih obveznosti, ki jih v večletnih pogodbah dogovarjajo pravne osebe javnega sektorja« govori o tem, kako se v pogodbe daljše od 1 leta, vgradi možnost valorizacije. Zaradi tega vas pozivamo, da upoštevate 9. člen pravilnika, ki pravi
»Določbe tega pravilnika morajo subjekti upoštevati pri sklepanju pogodb, in jih v ta namen upoštevati že pri oblikovanju osnutkov razpisne dokumentacije, katera se pripravlja v skladu s predpisi, ki urejajo javna naročila, oziroma pri pripravi druge dokumentacije, ki je podlaga za posredovanje ponudbe ali vloge druge stranke.«
in v pogodbo vključite člen o valorizaciji denarnih obveznosti, kot je določeno v pravilniku.
Predlagamo naslednjo dikcijo v pogodbi, ki je v skladu z navedenim pravilnikom:
Valorizacija denarnih obveznosti, ki temelji na povišanju indeksa cen iz 1. točke prvega odstavka prejšnjega člena, se lahko prvič izvede:
1. po preteku enega leta od sklenitve pogodbe in
2. ko kumulativno povečanje dogovorjenega indeksa cen preseže 4% vrednosti, šteto od preteka enega leta od sklenitve pogodbe.
Nadaljnja povišanja se lahko izvedejo, ko kumulativno povečanje dogovorjenega indeksa cen ponovno preseže 4% vrednosti od zadnjega povišanja denarnih obveznosti. Povišanje denarnih obveznosti lahko znaša največ 80% povišanja indeksa cen.
ODGOVOR 3
Naročnik bo popravil 2. člen pogodbe ob podpisu z izbranimi ponudniki.
Po novem se bo glasil:
2. člen
Cene na enoto so razvidne iz predračuna št. 845080118-060-22_001, ki je priloga te pogodbe, in so fiksne dvanajst (12) mesecev od dneva sklenitve pogodbe, po preteku navedenega obdobja pa se lahko spremenijo pod pogoji, navedenimi v nadaljevanju tega člena.
Stranki se dogovorita, da se cene po preteku obdobja, navedenega v prejšnjem odstavku tega člena, valorizirajo skladno s Pravilnikom o načinih valorizacije denarnih obveznosti, ki jih v večletnih pogodbah dogovarjajo pravne osebe javnega sektorja (Uradni list RS, št. 1-11/2004). Cene se lahko prvič spremenijo:
- po preteku dvanajst (12) mesecev od dneva sklenitve pogodbe in
- ko kumulativno povečanje indeksa cen življenjskih potrebščin (indeks »medicinski proizvodi, pripomočki in oprema«), po podatkih Statističnega urada RS preseže štiri odstotke (4%) vrednosti, šteto od preteka dvanajst (12) mesecev od sklenitve pogodbe.
Povišanje cene lahko znaša največ osemdeset odstotkov (80%) povišanja indeksa cen iz prejšnjega odstavka tega člena. Nadaljnja povišanja cen se lahko izvedejo, ko kumulativno povečanje dogovorjenega indeksa ponovno preseže štiri odstotke (4%) vrednosti od zadnjega povišanja cen.
Dobavitelj mora pred uveljavljanjem spremembe cen naročniku predložiti obrazložen zahtevek za spremembo cen z ustreznimi dokazili o upravičenosti predlagane spremembe.
Cene se lahko v skladu z 8. členom navedenega pravilnika po preteku obdobja iz prvega odstavka tega člena tudi znižajo. V takem primeru se smiselno uporabijo določbe navedenega pravilnika.
Cene na enoto se lahko spremenijo tudi v primeru spremembe zakona, ki ureja davek na dodano vrednost, v kolikor se v času veljavnosti pogodbe spremeni davčna stopnja za blago iz ponudbe dobavitelja. V takem primeru se cene z DDV korigirajo izključno v višini nastale spremembe davčne stopnje.
Datum objave: 20.12.2022 11:57
VPRAŠANJE 5
Spoštovani,
Vljudno prosimo, če lahko pozicijo številka 150 v sklopu številka 005, ločite od številk 140 in 130 v istem sklopu, ali pa odprete sklop številka 005, ker so omenjeni artikli namenjeni za različne tipe oziroma načine sterilizacije (številka 150 - plazma sterilizacija, številki 140 in 130 - parna sterilizacija).
Hvala.
ODGOVOR 5
Naročnik ne bo spremenil razpisne dokumentacije v tem delu. Strokovni kriteriji ostanejo nespremenjeni.
Datum objave: 20.12.2022 11:58
VPRAŠANJE 6
Pozdravljeni,
Ali morajo biti KEMIČNI INDIKATORJI ZA NADZOR PLAZMA STERILIZACIJE - H2O2, ki se nahajajo pod pozicijo 150 (sklop005) v obliki testnih lističev ali v obliki lepilnih trakov?
V primeru, da potrebujete trak, ali predstavlja enoto mere "kos" 1 m traku?
V primeru, da potrebujete lističe, je enota mere "kos" 1 listič?
Lep pozdrav.
ODGOVOR 6
V obliki lističev.
1 kos = 1 listič
Datum objave: 23.12.2022 11:45
VPRAŠANJE 4
Pozdravljeni,
pošiljam nekaj vprašanj:
300 TABLICA ZA OZNAČEVANJE OP SETOV tablica za označevanje op setov 90x38 mm -Ali lahko ponudimo tablico velikosti 105x40mm?
310 TABLICA ZA OZNAČEVANJE OP SETOV tablica za označevanje op setov 90x55 mm - Ali lahko ponudimo tablico velikosti 105x40mm?
320 OBROČEK ZA TABLICO obroček za tablico za označevanje op setov- Ali lahko ponudimo obroček za tablico velikosti premera 30mm?
Lepo pozdravljeni,
ODGOVOR 4
Naročnik ne spreminja strokovnih zahtev.
Datum objave: 28.12.2022 10:37
VPRAŠANJE 7
Sklop 0014:
poz. 320 OBROČEK ZA TABLICO: Ali vam lahko ponudimo obroček za tablico velikosti premera 24mm?
Sklop 0017:
Ali vam lahko pri poz. 360 ponudimo ščetko za čiščenje votlih inštrumentov v dimenziji 12mm x 30cm, ki so pakirane v embalažo A50 in jih že poznate in uporabljate?
Ali vam lahko pri poz. 370 ponudimo ščetko za čiščenje votlih inštrumentov v dimenziji 6mm x 7,5 m?
Ali vam lahko pri poz. 380 ponudimo ščetko za čiščenje votlih inštrumentov v dimenziji 3mm x 7,5 m?
Ali vam lahko pri poz. 390 ponudimo ščetko za čiščenje votlih inštrumentov v dimenziji 15mm x 30cm, ki so pakirane v embalažo A20?
ODGOVOR 7
Sklop 0014: lahko ponudite
Sklop 0017: naročnik ne odstopa od strokovnih kriterijev
Datum objave: 09.01.2023 07:57
VPRAŠANJE 8
Spoštovani,
prosimo za odgovore na vprašanja:
- FILTER ZA STERILIZACIJSKI KONTEJNER PRIMELINE: ali je lahko premera 90mm ?
- FILTER ZA STANDARSNE STERILIZACIJSKE KONTEJNERJE: ali je lahko premera 184mm, pakiranje 100 kos/škatlo ?
- FILTER PAPIR ZA STERILIZACIJSKI KONTEJNER: ali je lahko premera 184mm ?
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR 8
1. Naročnik ne spreminja strokovnih zahtev.
2. Naročnik ne spreminja strokovnih zahtev.
3. Naročnik ne spreminja strokovnih zahtev.
Datum objave: 09.01.2023 07:58
VPRAŠANJE 9
V razpisni dokumentaciji sta excela 845080118-060-22_001 in osnutek predračuna rekapitulacija enaka.
Gre morda za napako? Če ne gre za napako, vseeno izpolnimo in priložimo oba dokumenta (čemu podvajanje)?
ODGOVOR 9
Dovolj je, da priložite samo obrazec predračuna.
Datum objave: 09.01.2023 08:00
VPRAŠANJE 10
Pozdravljeni,
Imamo vprašanje glede količin, katere so razpisane v predračunu rekapitulacije v exel tabeli.
Ali so navedene količine predvidene za obdobje 1 leta ali za obdobje 4 let?
Hvala in lep pozdrav,
ODGOVOR 10
Količine so za obdobje 24 mesecev, to je obodobje sklenitve pogodbe.
Datum objave: 09.01.2023 08:02
VPRAŠANJE 11
Na obrazcu Obrazec št. 1 ni prostora za
Žig in podpis zakonitega zastopnika/pooblaščene osebe ponudnika/ partnerja v skupnem nastopu/podizvajalca:_____
Obrazec vseeno podpišemo (na preostalih obrazcih je za to namenjen prostor)?
ODGOVOR 11
Da, obrazec podpišite in požigosajte.
Datum objave: 09.01.2023 08:03
VPRAŠANJE 12
SPOŠTOVANI,
Vljudno prosimo, če lahko zaradi božičnih in novoletnih praznikov podaljšate za en teden ali vsaj nekaj dni čas za postavljanje ponudnikovih vprašanj.
Hvala ta razumevanje,
Lep pozdrav
ODGOVOR 12
Naročnik meni, da je bil rok za postavljanje vprašanj primeren in zato roka za postavljanje vprašanj ne bo podaljševal.
Datum objave: 10.01.2023 08:19
VPRAŠANJE 13
VPRAŠANJE KI SE NANAŠA NA SKLOP:0001 POZ.50
V razpisni dokumentaciji je navedeno, da je mogoč odčitek BI indikatorja v 1 uri.
Pravi odčitek biološkega indikatorja je mogoč samo v 7 dnevih oziroma 168 urah glede na standard EN ISO.
RIT - reduced incubation time -skrajšan čas inkubacije je možen in določen z zanesljivostjo odčitavanja, ki mora biti 97% ali več glede na čas 168 ur.
Biološki Indikatorji v razpisni dokumentaciji uporabljajo za odčitek, dodane encime ki so vzporedni sistem ki odčitava biološki indikator na podlagi flourescence v 1 uri, torej je to kemični odčitek za biološki indikator.
Ali lahko ponudimo biološki indikator v ampuli za takojšnje odčitavanje čigar odčitek temelji na podlagi vzporednega kemičnega indikatorja razreda 5 v notranjosti ampule, ki je bolj zahteven od samega biološkega indikatorja in katerega zanesljivost odčitavanja je 100% ?
lep pozdrav,
ODGOVOR 13
Naročnik ne bo spreminjal strokovnih zahtev.
Datum objave: 10.01.2023 08:20
VPRAŠANJE 14
Pozdravljeni,
Vprašanje SKLOP 0002,POZ. 60 BOWIE DICK TESTNI paket za kontrolo parnih sterilizatorjev.
V razpisnih pogojih je navedeno , da mora testni paket vsebovati kemični indikator, ki nedvoumno pokaže razliko barve med uspešnim in neuspešnim testnim rezultatom. Ta navedba je kontradiktorna in lahko deskriminatorna glede intrepretacije razlikovanja v spremembi barve saj mora biti sprememba oziroma razlika barve na indikatorju kot se navaja da je nedvomna, le-ta točno določena z tabelo za odčitavanje rezultatov vsakega posameznega proizvajalca na kateri mora biti nedvoumno prikazano razlikovanje med uspešnim in neuspešnim testnim rezultatom za dosežene ali nedosežene parametre glede na nedvoumno spremembo barve, ki je vidna s prostim očesom. Če te razlike v očitni spremembi barve v tabeli za odčitavanje nebi bilo bi to pomenilo, da je takšen indikator neustrezen za uporabo in prodajo na trg in tudi izjave o skladnosti ter testnega poročila proizvajalec nebi mogel zagotavljati.
Pozivamo naročnika, da to zahtevo umakne iz razpisa, ker je nesmiselna z opredeljevanjem merila -(nedvoumna sprememba razlike v barvi indikatorju , ker dvoumna spremembe barve indikatorja ne obstaja.
Hvala za razumevanje,
ODGOVOR 14
Naročnik ne bo spreminjal strokovnih zahtev.
Datum objave: 10.01.2023 08:20
VPRAŠANJE 15
Pozdravljeni,
vam lahko v sklopu 002 ponudimo BOWIE&DICK TEST dimenzije 12cm x 12cm x 1,7cm?
Lep pozdrav
ODGOVOR 15
Ne, odstopanja niso skladna s strokovnimi zahtevami.
Datum objave: 10.01.2023 08:22
VPRAŠANJE 16
Sklop 0001
Pozicija 10: Prosimo vas za potrditev, da v sklopu 0001 pri poziciji 10 zahtevate artikel opisan v strokovnem nivoju 2 in 3, testni paket za nadzor parne sterilizacije, ki vsebuje samostojni biološki indikator, kjer zahtevate odčitek rezultata do 1 ure ter da le ta omogoča 100% točen rezultat uspešnosti sterilizacije že v 24 minutah lahko pa tudi že prej?
Pozicija 50: Prosimo vas za potrditev, da v sklopu 0001 pri poziciji 50 zahtevate artikel opisan v strokovnem nivoju 2 in 3, biološki indikator za nadzor parne sterilizacije, kjer zahtevate odčitek rezultata do 1 ure ter da le ta omogoča 100% točen rezultat uspešnosti sterilizacije že v 24 minutah lahko pa tudi že prej?
ODGOVOR 16
P. 10: Da, odčitek rezultata je lahko v času do 1 ure.
p. 50: Da, odčitek rezultata je lahko v času do 1 ure.
Datum objave: 10.01.2023 08:23
VPRAŠANJE 17
Pozdravljeni,
vam lahko ponudimo v sklopu 008 trak z indikatorjem, ki je pakiran po več kosov v škatli?
Lep pozdrav
ODGOVOR 17
Da, če je skladno z opisom v strokovnih zahtevah.
Datum objave: 10.01.2023 08:24
VPRAŠANJE 18
Pozdravljeni,
vam lahko v sklopu 002 ponudimo tudi testni paket manjših dimenzij kot 12x12x3cm?
Lep pozdrav
ODGOVOR 18
Da, če je skladno z opisom v strokovnih zahtevah.
Datum objave: 10.01.2023 08:25
VPRAŠANJE 19
Pozdravljeni,
Sklop 2 - Bowie Dick Test
Dimenzija našega testnega paketa znaša 10 cm × 7.5 cm × 3 cm, vam lahko ponudimo?
Seveda je v skladu s standardom EN ISO 11140-1 in 11140-4
Hvala v naprej.
Lep pozdrav
ODGOVOR 19
Ne, naročnik ne bo spreminjal strokovnih zahtev.
Datum objave: 10.01.2023 08:26
VPRAŠANJE 20
Spoštovani,
Sklop 1
Mi vam lahko ponudimo indikatorje za parno in plazma sterilizacijo in ti se odčitajo lahko že po 20 min. Gre pa za inkubatorje, ki so namenjeni tako parni kot tudi plazma sterilizaciji. Zanima me točno številko inkubatorjev, koliko bi jih morali ponuditi za brezplačno uporabo.
Hvala za vaš odgovor.
Lep pozdrav!
ODGOVOR 20
Število je zapisano v opisu strokovnih zahtev oz. v razpisni dokumentaciji.
Datum objave: 10.01.2023 08:27
VPRAŠANJE 21
Spoštovani,
lahko prosim pri poziciji 70 (Nastavek za kapsulo H2O2) definirate lumne, podobno kot za pozicijo 110?
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR 21
Lumen za pozicijo 70 je 2- 3 mm.
Datum objave: 10.01.2023 08:30
VPRAŠANJE 22
Pozdravljeni,
ZA SKLOP 0006 , POZ. 160 SE ZAHTEVA NASLEDNJE:
IN JE ENAKO ZAHTEVANO ZA SKLOP 0002. POZ.60 ZA KATEREGA SMO PODALI ENAK POZIV NAROČNIKU
V razpisnih pogojih je navedeno , da mora testni paket vsebovati kemični indikator, ki nedvoumno pokaže razliko barve med uspešnim in neuspešnim testnim rezultatom. Ta navedba je kotradiktorna in lahko deskriminatorna saj mora biti sprememba oziroma razlika barve na indikatorju kot se navaja točno določena z tabelo za odčitavanje rezultatov vsakega proizvajalca na kateri mora biti nedvoumno prikazano razlikovanje med uspešnim in neuspešnim testnim rezultatom za dosežene ali nedosežene parametre glede na nedvoumno spremembo barve, ki je vidna s prostim očesom.
Pozivamo naročnika, da to zahtevo umakne iz razpisa, ker je nesmiselna z opredeljevanjem merila -(nedvoumna sprememba razlike v barvi indikatorju , ker dvoumna spremembe barve indikatorja ne obstaja.
LEP POZDRAV,
ODGOVOR 22
Nedvoumna pomeni očitno jasna (sprememba barve indikatorja).
Datum objave: 10.01.2023 08:32
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Vprašanje SKLOP 0002,POZ. 60 BOWIE DICK TESTNI paket za kontrolo parnih sterilizatorjev.
V razpisnih pogojih je navedeno , da mora testni paket vsebovati kemični indikator, ki nedvoumno pokaže razliko barve med uspešnim in neuspešnim testnim rezultatom. Ta navedba je kontradiktorna in lahko deskriminatorna glede intrepretacije razlikovanja v spremembi barve saj mora biti sprememba oziroma razlika barve na indikatorju kot se navaja da je nedvomna, le-ta točno določena z tabelo za odčitavanje rezultatov vsakega posameznega proizvajalca na kateri mora biti nedvoumno prikazano razlikovanje med uspešnim in neuspešnim testnim rezultatom za dosežene ali nedosežene parametre glede na nedvoumno spremembo barve, ki je vidna s prostim očesom. Če te razlike v očitni spremembi barve v tabeli za odčitavanje nebi bilo bi to pomenilo, da je takšen indikator neustrezen za uporabo in prodajo na trg in tudi izjave o skladnosti ter testnega poročila proizvajalec nebi mogel zagotavljati.
Pozivamo naročnika, da to zahtevo umakne iz razpisa, ker je nesmiselna z opredeljevanjem merila -(nedvoumna sprememba razlike v barvi indikatorju , ker dvoumna spremembe barve indikatorja ne obstaja.
Hvala za razumevanje,
ODGOVOR - DOPOLNITEV
Nedvoumen pomeni očitno jasen.
Datum objave: 11.01.2023 09:17
VPRAŠANJE 23
SPOŠTOVANI,
SKLOP 0002,POZ. 60 BOWIE DICK TESTNI paket za kontrolo parnih sterilizatorjev.
VPRAŠANJE ŠT.1 V razpisni dokumentaciji so navedeni razpisni pogoji da mora B&D test :Vsebovati mora polo kemičnega indikatorja, ki mora nedvoumno pokazati razliko v barvi med uspešnim in neuspešnim testnim rezultatom. Dimenzija testnega paketa 12cmx12cmx3cm +/- 5% Standard: EN ISO 11140-4
Razpisna dokumentacija navaja točno določeno tip oz.izvedbo B&D testa opisanega v standardu ne dopušča pa alternativnih možnosti izvedbe opisanih v EN ISO 11140-4 kot npr. elektronski BOWIE DICK TESTNI PAKET, BDS-Testi so indikatorski sistemi tipa 2 v skladu z EN ISO 11140-1, sestavljeni iz "specifične preskusne obremenitve" tako imenovane Process Challenge Device = PCD in detektorja" in (indikatorskega lističa ki se vstavi znotraj v PCD )
Ali lahko ponudimo : BOWIE DICK TESTNI paket ki je skladen z Evropskim preskus za odstranjevanje zraka in penetracijo pare zraka, potrjen v skladu s preskusno metodo EN ISO 11140-1 in 4 s sklicevanjem na preskusno pakiranje v EN 285 v vrednosti 7 kg. BDS-Testi so indikatorski sistemi tipa 2 v skladu z EN ISO 11140-1, sestavljeni iz "specifične preskusne obremenitve" tako imenovane Process Challenge Device = PCD in detektorja" in (indikatorskega lističa ki se vstavi znotraj v PCD ) ?
Glede na zgoraj omenjeno vas prosimo, da dopustite altenativne možnosti za B&D testni paket, ki jih določajo EN ISO standardi.
lep pozdrav,
ODGOVOR 23
Naročnik ne odstopa od strokovnih zahtev.
VPRAŠANJE 24
VPRAŠANJE, KI SE NANAŠA NA SKLOP:
SKLOP 0018,POZ. 420 INDIKATOR NALEPKA
Ali lahko ponudimo indikator nalepko, ki jo dobavljamo v več Slovenskih bolnišnic in katera je označena skladno z EN ISO standardom tako, da je na nalepki označeno vse kar je potrebno glede same indetifikacije nalepke in varne uporabe izdelka glede na direktivo za medicinske pripomočke 13485 : tip sterilizacijskega procesa, indentifikacija blagovne znamke proizvajalca, sprememba barve po sterilizaciji , datum sterilizacije in rok sterilnosti
LEP POZDRAV,
ODGOVOR 24
Naročnik ne odstopa od strokovnih zahtev.
VPRAŠANJE 25
Pozdravljeni,
vam lahko v sklopu 0015 ponudimo enakovredno ščetko z najlonskimi ščetinami?
Lep pozdrav
ODGOVOR 25
Naročnik ne odstopa od strokovnih zahtev.
VPRAŠANJE 26
Pozdravljeni,
vam lahko v sklopu 0014 ponudimo:
- na poziciji 300 - tablico dimenzije 90 x 33mm?
- na poziciji 310 - tablico dimenzije 90 x 50mm?
Lep pozdrav
ODGOVOR 26
Naročnik ne odstopa od strokovnih zahtev.
VPRAŠANJE 27
Pozdravljeni,
vam lahko v sklopu 0011 ponudimo filtre pakirane po 500 kosov v škatli z notranjim podpakiranjem po 100 kosov?
Lep pozdrav
ODGOVOR 27
Naročnik ne odstopa od strokovnih zahtev.
VPRAŠANJE 28
Pozdravljeni,
vam lahko v sklopu 0010 ponudimo tudi sprej volumna 400ml? Ali v tem primeru preračunamo cena na pakiranje 300ml?
Lep pozdrav
ODGOVOR 28
Naročnik ne odstopa od strokovnih zahtev.
Datum objave: 11.01.2023 09:19
VPRAŠANJE 29
Pozdravljeni,
lepo vas prosimo, če lahko pozicijo 270 v sklopu 0011 ločite od preostalih dveh pozicij 250 in 260 v istem sklopu oz. odprete sklop 0011?
Lep pozdrav
ODGOVOR 29
Naročnik ne odstopa od strokovnih zahtev in predračuna ne bo spreminjal.
Datum objave: 11.01.2023 09:24
VPRAŠANJE 30
SPOŠTOVANI,
SKLOP 0018,POZ. 420 INDIKATOR NALEPKA
Ali se razpisana količina v exel tabeli predračuna rekapitulacije nanaša na 1700 kos posameznih nalepk na kolutih ali je predvidena količina 1700 kolutov na katerih se nahaja po 750 etiket?
Vnaprej se vam zahvaljujemo za vaš odgovor,
ODGOVOR 30
Osnovna enota je kos, količina pa 1700. Naročnik torej razpisuje 1700 kos nalepk.
Datum objave: 13.01.2023 13:07
VPRAŠANJE 31
Spoštovani,
V RAZPISNI DOKUMENTACIJI JE NAVEDEN PODATEK: NAVODILO PONUDNIKOM POD TOČKO 9. KJER JE NAVEDENO KOT MERILO ZA IZBOR TOČKOVANJE ZA NAJUGODNEJŠEGA PONUDNIKA NA PODLAGI MERILA NAJNIŽJE CENE 80% IN MERILA 20% ZA CERTIFIKAT ISO 9001-2015.
Razpisujete merilo za ocenjevanje ponudb ponudnika glede zahtevanega ISO standarda ISO 9001-2015, katerega je Državna revizijska komisija po načelih ZJN v mnogih primerih revizij javnih naročil v svojih sklepih označila kot diskriminatornega. ISO standard ni zakonsko predpisan, zato ga naročnik v pogojih ne sme zahtevati ne kot merilo on ne kot pogoj . Prosim, da razpisno dokumentacijo javnega naročila prilagodite tako, da bo omogočena udeležba vsem dobaviteljem pod enakimi pogoji, ki svoje proizvode, kljub temu, da kot ponudnik nima pridobljenega ISO standarda, izvajajo enako dobro kot ponudniki z certifikatom ISO 9001-2015. Spoštovani, v razpisni dokumentaciji ste zapisali, da je eno izmed meril za ocenjevanje ponudbe tudi pridobljen certifikat ISO 9001 s katerim ponudnik pridobi 20 % konkurenčnejšo ceno nasproti ponudnikom kateri certifikata ISO 9001 nimajo.
Opozarjamo na stališče DRK (018-14/2010, itd.) iz katerih jasno izhaja, da se standard ISO nanaša in dokazuje le kakovost organizacije poslovanja ponudnika in ne kakovosti izvajanja storitev kot je večkrat napačno tolmačeno. Glede na navedeno izhaja, da postavljeno merilo za sodelovanje na javnem naročilu posledično ni neposredno in smiselno povezano s predmetom javnega naročila, zaradi česar je Državna revizijska komisija že večkrat zavrnila tovrstne zahteve naročnikov kot diskriminatorne in razveljavila razpisno dokumentacijo v tem delu. Dileme glede zakonitosti postavitve takih pogojev so se reševale že nič kolikokrat, tudi pred državno komisijo. Naročnika pozivamo, da pregleda tudi javno naročilo št.: JN2336/2012 z dne 1. 3. 2012, kjer so po pozivu in pregledu pravne podlage in prakse DRK-ja tak pogoj umaknili. Pri tem poudarjamo, da je bil izvajalec tega javnega naročila Služba za javna Naročila, ki strokovno in ažurno sledi tako zakonskim zahtevam javnega naročanja, sklepom in stališčem Državne revizijske komisije kot tudi priporočilom Ministrstva za finance.
Prosimo za pojasnilo vaše navedbe in namen predložitve certifikatov s katero neposredno vplivate na konkurečnost med ponudniki, saj se je državna revizijska komisija že večkrat opredelila do te zahteve za ISO 9001 kot neupravičene, ki ne more biti NE MERILO in ne POGOJ. Kakovost storitev ponudnika izkazujejo njihove reference, izjave o skladnosti ter testnimi poročila proizvajalca. Tudi ZJN-3 navaja, da morajo naročniki spoštovati in upoštevati temeljna načela javnega naročanja, med katere spada med drugim tudi gospodarna poraba javnih sredstev, enakopravnost ponudnikov ter zagotavljanje konkurence med ponudniki. Pogoj, ki ste ga postavili ni v skladu z temi načeli. Naročnika pozivamo, da zahtevani pogoj umakne.
Lep pozdrav,
ODGOVOR 31
Naročnik uvodoma pojasnjuje, da merila za oddajo javnega naročila že sama po sebi različno obravnavajo ponudbe, in posledično ponudnike, saj je v naravi samega merila, da razlikuje med tistimi ponudbami, ki določeno merilo izpolnjujejo in je zato ponudba ocenjena bolje, ter tistimi ponudbami, ki tega merila ne izpolnjujejo in so zato slabše ocenjene. Kot je Državna revizijska komisija že večkrat zapisala načela enakopravnosti v pravu javnih naročil ni mogoče razumeti kot absolutne kategorije. Enakopravnost namreč ne pomeni, da je potrebno vsem ponudnikom omogočiti dejansko enak položaj. Zaradi različnih ekonomskih, tehničnih, kadrovskih in tudi naravnih danosti je dejanski položaj ponudnikov in njihovih ponudb različen, prednosti, ki jih te dajejo, pa je dovoljeno in celo gospodarno upoštevati.
Predmetni standard določa zahteve za sistem vodenja kakovosti, njihova uporaba v praksi omogoča organizacijam dokazovanje zmožnosti za dosledno zagotavljanje izdelkov in storitev skladno s postavljenimi zahtevami in izboljševanje zadovoljstva kupcev (naročnika). Vključitev navedenega certifikata med merila v konkretnem postopku javnega naročanja opravičuje tako narava pripomočkov, ki so predmet predmetnega postopka javnega naročanja, kot tudi sama narava dejavnosti, ki jo opravlja naročnik. Dejavnost naročnika in uporaba pripomočkov, ki so predmet javnega naročila, je neločljivo povezana s skrbjo za zdravje in življenje. Poslovanje po standardu ISO 9001:2015 med drugim zagotavlja sledljivost v procesih in je zato poslovanje z dobaviteljem, ki posluje na primerljiv način, za naročnika ekonomska prednost. Tako med drugim npr. v primeru morebitnih odstopanj dobavitelj hitreje in pregledneje zagotovi ustrezne podatke za odpravo ugotovljenega neskladja, čas pa je pomemben za naročnika, saj mora kontinuirano skrbeti za zdravje oziroma življenje pacientov. Naročnik dodaja, da ima tudi sam pridobljen (v merila vključen) predmetni certifikat, zaradi česar mora lastne procese planirati tako, da zmanjšajo verjetnost tveganj, ki bi lahko vplivala na izvedbo osnovne dejavnosti, svoje delo pa mora načrtovati in izvajati tako, da preprečuje in zmanjšuje možne neželene posledice. V primeru, da bi s tem certifikatom razpolagal tudi izbrani ponudnik, bi oba (tako ponudnik kot naročnik), zmanjševala verjetnost tveganj, ki bi lahko vplivala na izvajanje dejavnosti in v primeru odstopanj hitreje in pregledneje zagotovila ustrezne ukrepe za ugotovljena neskladja.
Naročnik še dodaja, da sklicevanje potencialnega ponudnika na odločitev Državne revizijske komisije v zadevi št. 018-014/2010 ni relevantno, saj je Državna revizijska komisija v izpostavljeni zadevi presojala, ali je imel naročnik objektivno opravičljive razloge za določitev pogoja za sodelovanje in ni primerljiva s predmetno situacijo. Enako velja za ravnanje naročnika v postopku javnega naročanja št. »JN2336/2012«, na katerega se sklicuje potencialni ponudnik.