Naročnik: Javni zavod Ljubljanski grad, Grajska planota 1, 1000 Ljubljana
Blago: Nakup in montaža pohištvene opreme na lokaciji Hiša na Stolbi
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 78.157,75 EUR
JN008332/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 13.12.2022
JN008332/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.01.2023
JN008332/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 26.01.2023
JN008332/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 26.01.2023
JN008332/2022-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 22.02.2023
JN008332/2022-Q01 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 23.02.2023
Naslov: Nakup in montaža pohištvene opreme na lokaciji Hiša na Stolbi Referenčna številka dokumenta: JN-21087
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
39000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nakup in montaža pohištvene opreme na lokaciji Hiša na Stolbi
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
39000000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Nakup in montaža pohištvene opreme na lokaciji Hiša na Stolbi
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 45 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
04.01.2023 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.04.2023
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 04.01.2023 10:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.12.2022 12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
13.12.2022
Dodatna pojasnila
Datum objave: 19.12.2022 10:07
VPRAŠANJE
Naročnika naprošamo da zaradi praznikov podaljša rok za oddajo ponudbe.
hvala
ODGOVOR
Naročnik ne bo podaljševal roka za prejem ponudb.
Datum objave: 19.12.2022 13:53
VPRAŠANJE
Zaradi malce dvoumnega opisa del, nas zanima, ali se za material v celoti lahko upošteva melaminske plošče?
ODGOVOR
Spoštovani,
v razpisu so navedena minimalna pričakovanja naročnika, proizvajalci in dobavitelji niso prejudicirani, ponudnik lahko ponudi boljšo varianto.
Uporabljen je naravni les po projektu, za laminate in ostalo pa Egger ali Trespa ali še kaj boljšega.
Datum objave: 20.12.2022 13:43
VPRAŠANJE
Prosimo za ocenjeno vrednost projekta.
ODGOVOR
Ocenjene vrednosti javnega naročila naročnik ne želi objaviti.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.