Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA DR. FRANCA DERGANCA Nova Gorica, Ulica padlih borcev 13A, 5290 Šempeter pri Gorici
Blago: MP za ureteroskop fleksibilen
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 42.693,95 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN000101/2023-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 10.01.2023
JN000101/2023-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.03.2023
JN000101/2023-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 03.04.2023
JN000101/2023-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 04.05.2023
JN000101/2023-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 04.05.2023
JN000101/2023-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 04.05.2023
JN000101/2023-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 04.05.2023
Naslov: MP za ureteroskop fleksibilen Referenčna številka dokumenta: 200-40/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33196000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je dobava potrošnega materiala za MP za ureteroskop fleksibilen po specifikacijah predmeta JN kot se nahajajo v programu Go-Soft pod šiframi razpisa: JR 1521.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33196000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: sedež naročnika
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je dobava potrošnega materiala za MP za ureteroskop fleksibilen po specifikacijah predmeta JN kot se nahajajo v programu Go-Soft pod šiframi razpisa: JR 1521
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 18 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
skladno z razpisno dokumentacijo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti. Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu:
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
13.02.2023 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 13.02.2023 12:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 25.01.2023 12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
10.01.2023
Dodatna pojasnila
Datum objave: 27.01.2023 11:10
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Naročnik je v okvirnem sporazumu zapisal zahtevo, da mora biti odzivni čas izvajalca 1 ura od ure prejema naročila. Naročnika prosimo, da podaljša odzivni čas vsaj na 3 ure, saj je včasih potrebna tudi komunikacija z dobaviteljem in v času 1 ure ni mogoče prejeti vseh povratnih informacij.
Hvala za odgovor.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.