Naročnik: POMURSKE LEKARNE Murska Sobota, Kocljeva ulica 2, 9000 Murska Sobota
Blago: Dobava električne energije za javni zavod Pomurske lekarne
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 52.247,06 EUR
JN000165/2023-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 13.01.2023
JN000165/2023-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 20.01.2023
JN000165/2023-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.02.2023
JN000165/2023-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 23.02.2023
JN000165/2023-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 27.02.2023
Naslov: Dobava električne energije za javni zavod Pomurske lekarne Referenčna številka dokumenta: NMV-0001/2023
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
09310000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava električne energije za 13 odjemnih mest oz. lekarniških enot zavoda Pomurske lekarne M. Sobota za obdobje 11 mesecev, s predvidenim pričetkom 1. 2. 2023.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
09310000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Kocljeva ulica 2, 9000 Murska Sobota
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava električne energije za javni zavod Pomurske lekarne
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.02.2023 Konec: 31.12.2023 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
20.01.2023 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 13.03.2023
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 20.01.2023 13:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 18.01.2023 12:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.