Naročnik: KOMUNALNO STANOVANJSKA DRUŽBA d.o.o. Ajdovščina, Goriška cesta 23B, 5270 Ajdovščina
Storitve: PREVZEM, ODVOZ IN KONČNA OBDELAVA ODPADKOV IZ ČISTILNIH NAPRAV
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 300.194,25 EUR
JN000364/2023-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 25.01.2023
JN000364/2023-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.02.2023
JN000364/2023-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 02.03.2023
JN000364/2023-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 02.03.2023
Naslov: PREVZEM, ODVOZ IN KONČNA OBDELAVA ODPADKOV IZ ČISTILNIH NAPRAV
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90400000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Prevzem, odvoz in končna obdelava odpadkov iz čistilnih naprav
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90400000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ajdovščina in Vipava
II.2.4 Opis javnega naročila
Prevzem, prevoz in končna obdelava odpadkov iz čistilnih naprav
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 10 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: nerealizacija količin
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
10.02.2023 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 10.05.2023
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 10.02.2023 11:05
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 03.02.2023 12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
25.01.2023
Dodatna pojasnila
Datum objave: 03.02.2023 12:31
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.
Naročnika prosimo, da najugodnejšemu ponudniku namesto izvršnice omogoči predložitev menice ali bančne garancije kot garancijo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti.
ODGOVOR
Ponudniki lahko kot garancijo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti predložijo izvršnico ali bančno garancijo
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.