Naročnik: ELEKTRO MARIBOR, podjetje za distribucijo električne energije, d.d., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor
Storitve: JN PRIDOBIVANJE INVESTICIJSKIH DOKUMENTACIJ
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 251.966,60 EUR
JN000424/2023-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 27.01.2023
JN000424/2023-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.02.2023
JN000424/2023-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 13.03.2023
JN000424/2023-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 13.03.2023
JN000424/2023-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 13.03.2023
JN000424/2023-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 27.09.2023
JN000424/2023-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 27.09.2023
Trajanje v mesecih: 11 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: skladno z ZJN-3
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Sklop 2
II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 2: OE Gornja Radgona Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
71410000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: OE Gornja Radgona
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet: PRIDOBIVANJE INVESTICIJSKIH DOKUMENTACIJ
Sklop 2: OE Gornja Radgona
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 11 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: ZJN-3
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
10.02.2023 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 10.02.2023 10:00 Kraj: e-oddaja
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 02.02.2023 10:00
Dodatne informacije: razvidno iz dokumentacije naročnika
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
27.01.2023
Dodatna pojasnila
Datum objave: 03.02.2023 07:34
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
glede na veliko količino predvidenih del in razmeroma kratek pogodbeni rok za izvedbo vseh del, nas zanima ali obstaja možnost da se ta rok še podaljša?
ODGOVOR
Naročnik ne bo podaljšal roka za izvedbo pogodbenih del.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.