Oddelek I: Javni naročnik
Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Uradno ime
JAVNA AGENCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA VARNOST PROMETA
Poštni naslov:
Kotnikova ulica 19A
Poštna številka:
1000
Šifra NUTS:
SI
Kraj
Ljubljana
Država
Slovenija
Kontaktna oseba
Urška Naglič
E-pošta
info@avp-rs.si
Telefon
+386 14008961
Telefaks
I.2 Skupno javno naročanje I.3 Sporočanje Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL:
https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/470020/RD_objava.zip ESPD:
https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/470011/espd/RD_objava.zip Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL:
http://www.s-procurement.si na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti Javni red in mir ter varnost
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov Naslov: REDNO VZDRŽEVANJE CENTRALNEGA REGISTRA VOZIL ZA OBDOBJE 24 MESECEV
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72260000
II.1.3 Vrsta naročila Storitve
II.1.4 Kratek opis REDNO VZDRŽEVANJE CENTRALNEGA REGISTRA VOZIL ZA OBDOBJE 24 MESECEV
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72260000
II.2.3 Kraj izvedbe SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila REDNO VZDRŽEVANJE CENTRALNEGA REGISTRA VOZIL ZA OBDOBJE 24 MESECEV
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z določbami v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih II.2.13 Informacije o sredstvih EU Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu IV.1.5 Informacije o pogajanjih V postopek so vključena pogajanja: NeIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje 14.02.2023 12:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)IV.2.7 Način odpiranja ponudb Datum in ura: 14.02.2023 13:00 Kraj: Ponudniki morajo ponudbe pripraviti in oddati v okviru informacijskega sistema S-Procurement.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.VI.3 Dodatne informacije Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 06.02.2023 12:00VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila 27.01.2023