Naročnik: MINISTRSTVO ZA NOTRANJE ZADEVE, Štefanova ulica 2, 1000 Ljubljana
Blago: Javno naročilo blaga po postopku naročila male vrednosti za izdelavo in dobavo službenih izkaznic z znakom policije
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 76.860,00 EUR
JN000606/2023-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 06.02.2023
JN000606/2023-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.03.2023
JN000606/2023-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 17.04.2023
JN000606/2023-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 17.04.2023
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Javno naročilo blaga po postopku naročila male vrednosti za izdelavo in dobavo službenih izkaznic z znakom policije Referenčna številka dokumenta: 430-19/2023
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
22450000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Javno naročilo blaga po postopku naročila male vrednosti za izdelavo in dobavo službenih izkaznic z znakom policije
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
22450000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Kraj dobave blaga je Ministrstvo za notranje zadeve, Služba za upravno poslovanje, Štefanova ulica 2, 1501 Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Izdelava in dobava službenih izkaznic z znakom policije
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 180 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
06.03.2023 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 06.03.2023 12:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 17.02.2023 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
06.02.2023
Dodatna pojasnila
Datum objave: 10.02.2023 10:30
ali se ESPD pri tem razpisu ne zahteva?
Odgovor:
Ker gre za naročilo male vrednosti, obrazec ESPD se ne zahteva.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.