Naročnik: Javni holding Maribor, družba za izvajanje strokovnih in razvojnih nalog na področju gospodarskih javnih služb d.o.o., Zagrebška cesta 30, 2000 Maribor
Blago: Izvedba nadgradnje sistema za prodajo za potrebe Javnega podjetja Marprom d.o.o.
ZJN-3: Odprti postopek
JN000782/2023-E01 - Obvestilo o naročilu - gospodarske javne službe (EU 5 - SL), objavljeno dne 14.02.2023
JN000782/2023-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 10.03.2023
JN000782/2023-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 31.08.2023
Izvajanje strokovnih nalog na področju gospodarskih javnih služb.
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Izvedba nadgradnje sistema za prodajo za potrebe Javnega podjetja Marprom d.o.o. Referenčna številka dokumenta: INF-JN-0001/2023
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
48000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je izvedba nadgradnje sistema za prodajo za potrebe Javnega podjetja Marprom d.o.o. Podrobnejši opis javnega naročila je razviden iz dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
48000000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je izvedba nadgradnje sistema za prodajo za potrebe Javnega podjetja Marprom d.o.o. Podrobnejši opis javnega naročila je razviden iz dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v dnevih: 60 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.4 Objektivna pravila in merila za sodelovanje
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.1.6 Finančna zavarovanja
III.1.7 Glavni pogoji financiranja in plačilna ureditev ter sklic na ustrezne določbe, ki jih urejajo
III.1.8 Pravna oblika, ki jo mora prevzeti skupina gospodarskih subjektov, ki ji bo naročilo oddano
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
13.03.2023 11:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 13.03.2023 12:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 03.03.2023 11:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Javni holding Maribor, družba za izvajanje strokovnih in razvojnih nalog na področju gospodarskih javnih služb d.o.o.
- Zakaj preferenca Firebase? Je pogoj vzpostavitev Firebase? Ali je možna implementacija tudi kakšne druge alternativne analitike z isto oziroma podobno funkcionalnostjo?
- Za katero platformo se mora analitika vzpostaviti? IOS ali Android ali oboje?
- Ali je predvideno podaljšanje roka za oddajo, glede na to, da bodo odgovori na vprašanja prišli najverjetneje šele v zadnjem tednu pred rokom oddaje?
ODGOVOR ŠT. 1:
Firebase-u je bila dana prednost glede na splošno razširjenost in nabor funkcionalnosti, ki jih ponuja.
Možna je implementacija tudi alternativnih storitev analitike, v kolikor zajemajo vse želene funkcionalnosti.
Naročnik podaljšuje rok za oddajo ponudb na 13. 4. 2023 do 10. ure, prav tako je podaljšan rok za postavljanje vprašanj na 3. 4. 2023 do 11. ure. Odpiranje ponudb bo potekalo 13. 4. 2023 ob 12. uri.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.