Dodatna pojasnila
Datum objave: 15.03.2023 11:01
VPRAŠANJE
Spoštovani, smo ponudnik iz tujine in vas zaradi tega nastalih potreb po prevajanju razpisne/ponudbene dokumentacije prosimo za podaljšanje roka za oddajo ponudbe in postavljanje vprašanj kot tudi možnost ogleda PID dokumentacije za 30 dni. Hvala za razumevanje.
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik ne bo podaljšal roka za oddajo ponudb, rok je določen skladno z določbami ZJN-3.
Lep pozdrav
Datum objave: 15.03.2023 11:15
VPRAŠANJE
Spoštovani, v razpisnih pogojih ste postavili zahtevo po predložitvi referenc:izvedel vsaj eno primerljivo storitev zamenjave drčne zavore, kot je predmet sklopa 1 tega javnega naročila, na območju ranžirne postaje Ljubljana - Zalog. Glede na znano število "drč" v Sloveniji ta pogoj izpolnjuje samo eno podjetje. Prosimo, da potrdite, da so za naročnika sprejemnljive tudi reference s področja EU.
ODGOVOR
Spoštovani,
ponudnik mora zagotoviti izpolnjevanje pogojev za posamezne elemente za vgradnjo na Slovenskih Železnicah kot na primer: tolčenec, železniški pragovi ipd te pogoje izpolnjuje več podjetij in ne eno. Podobno velja za ostali material.
V razpisni dokumentaciji je navedeno:
Ponudnik lahko navede isto referenco za oba sklopa, v kolikor zadevna referenca izpolnjuje vse zgornje zahteve, torej:
- referenca je primerljiva zamenjavi drčne zavore tako sklopa 1 kot sklopa 2 tega javnega naročila,
- referenca je iz obdobja petih letih pred dnevom objave tega javnega naročila,
- izvedena je bila na območju ranžirne postaje Ljubljana - Zalog.
Konfiguracija kompletne drče v Zalogu, katere del celote je tudi tirna zavora, je po našem vedenju unikat. V kolikor ponudnik predloži referenco za isti tip drčne naprave kot je predmet sklopa 1 oz. 2 (naklon klančine, dolžina tirnih zavor z enakim zavornim učinkom, upoštevanje krivin pri izračunih za proste dolžine tirov, itd) se za del referenčne zahteve: alinejo - izvedena je bila na območju ranžirne postaje Ljubljana - Zalog, dopušča tudi, da je bila izvedena na območju EU.
Lep pozdrav
Datum objave: 15.03.2023 11:17
VPRAŠANJE
Spoštovani, v razpisnih pogojih ste postavili zahtevo da mora imeti ves material dovoljenje za vgradnjo na Javni železniški infrastrukturi. Glede na znano število "drč" v Sloveniji ta pogoj izpolnjuje samo eno podjetje. kot nam je znano, proizvajalec drčnih zavor več ne proizvaja identičnih zavornih sistemov kot so vgrajeni na drči v Zalogu. Prosimo, da potrdite, da so za naročnika sprejemljive tudi reference in dovoljenja za vgradnjo s področja EU.
ODGOVOR
Spoštovani,
ponudnik mora zagotoviti izpolnjevanje pogojev za posamezne elemente za vgradnjo na Slovenskih Železnicah kot na primer: tolčenec, železniški pragovi ipd te pogoje izpolnjuje več podjetij in ne eno. Podobno velja za ostali material.
V razpisni dokumentaciji je navedeno:
Ponudnik lahko navede isto referenco za oba sklopa, v kolikor zadevna referenca izpolnjuje vse zgornje zahteve, torej:
- referenca je primerljiva zamenjavi drčne zavore tako sklopa 1 kot sklopa 2 tega javnega naročila,
- referenca je iz obdobja petih letih pred dnevom objave tega javnega naročila,
- izvedena je bila na območju ranžirne postaje Ljubljana - Zalog.
Konfiguracija kompletne drče v Zalogu, katere del celote je tudi tirna zavora, je po našem vedenju unikat. V kolikor ponudnik predloži referenco za isti tip drčne naprave kot je predmet sklopa 1 oz. 2 (naklon klančine, dolžina tirnih zavor z enakim zavornim učinkom, upoštevanje krivin pri izračunih za proste dolžine tirov, itd) se za del referenčne zahteve: alinejo - izvedena je bila na območju ranžirne postaje Ljubljana - Zalog, dopušča tudi, da je bila izvedena na območju EU.
Lep pozdrav
Datum objave: 15.03.2023 11:19
VPRAŠANJE
Spoštovani, v razpisnih pogojih navajate: Naročnik bo ponudnikom omogočil ogled lokacije predmeta naročila ter vpogled v tehnično dokumentacijo, PID S9 - 4904 dokumentacijo, in sicer vsak delovnik v času od 8.00 do 13.00 ure ob predhodni najavi. Prosimo, da na portalu javnih naročil objavite tehnične zahteve in parametre (maksimalni nivo hrupa ob zaviranju) za ponujeno zavorno opremo in podatke o krmilnem/kontrolnem sistemu, na katerega se bosta novi zavori vgradili, saj boste samo na ta način zagotovili možnost prejema konkurenčnih ponudb.
ODGOVOR
Spoštovani,
v razpisni dokumentaciji je natančno pojasnjeno na kakšen način in kdaj je ponudnikom omogočen ogled lokacije predmeta naročila ter vpogled v tehnično dokumentacijo, PID S9 - 4904 dokumentacijo. Navedeno je skladno z ZJN-3, saj zadevne dokumentacije naročnik zaradi njene oblike ne more objaviti na Portalu JN. Podatki o krmilnem/kontrolnem delu in podobno niso potrebni za izdelavo ponudbe, saj gre za menjavo enega sklopa naprave, ki predstavlja sestavni del celote in ga ni moč spreminjati.
Lep pozdrav
Datum objave: 15.03.2023 11:21
VPRAŠANJE
Spoštovani, Splošno znano je, da sedanje zavore ne odgovarjajo veljavni zakonodaji glede emisije hrupa. Zakaj naročnik ponovno zahteva dobavo enakih zavor? V kolikor ima naročnik izredno dovoljenje ministrstva, prosimo da le tega predloži, da bodo mejne vrednosti hrupa poznane.
ODGOVOR
Spoštovani,
na področju tirnih zavor so nameščene protihrupne ograje.
Lep pozdrav
Datum objave: 15.03.2023 11:23
VPRAŠANJE
Spoštovani, Trenutno vgrajene zavore proizvajalca Saxby se že nekaj desetletji ne proizvaja več. Druge zavore nimajo dovoljenja za vgradnjo v Sloveniji. Zakaj naročnik ne dovoljuje vgradnjo sodobnih zavor?
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik dovoljuje skladno z zakonodajo tudi vgradnjo drugih drčnih sistemov. Trenutno pa se izvaja razpis za vzdrževalna dela na obstoječi napravi in vgradnja sodobnejših sistemov drčnih naprav ni predmet tega razpisa.
Lep pozdrav
Datum objave: 15.03.2023 11:25
VPRAŠANJE
Spoštovani, Trenutni pristop naročnika je iz ekonomskega vidika popolnoma nesmiseln. Trenutno stanje je, da ima ranžirna postaja Zalog zastarelo krmilno, hidravlično in zavorno tehniko. Predlagamo naročniku, da ponovno razmisli o smiselnosti vgradnje zavor. Saj bo moral le te v doglednem času ponovno zamenjati, v kolikor v prihodnosti resno načrtuje prepotrebno modernizacijo ranžirne postaje Zalog. Predlagamo naročniku, da ustavi investicijo in resno pristopi k reševanju težav (okolje, tehnološko,) ranžirne postaje Zalog.
ODGOVOR
Spoštovani,
zamenjava tirnih zavor spada pod vzdrževalna dela. V kolikor se dela ne bodo izvedla sledi zaprtje zavore, kar pomeni ogromno gospodarsko škodo. Naročnik, kot upravljalec javne železniške infrastrukture, obvešča lastnika o stanju drčnih naprav, kot tudi o vseh ostalih napravah na Slovenskih Železnicah.
Lep pozdrav