Naročnik: OBČINA DOBROVA-POLHOV GRADEC, Stara cesta 13, 1356 Dobrova
Gradnje: Izgradnja raziskovalno črpalne vrtine na Butajnovi
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 137.834,38 EUR
JN000797/2023-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 15.02.2023
JN000797/2023-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.04.2023
JN000797/2023-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 09.05.2023
JN000797/2023-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 09.05.2023
Naslov: Izgradnja raziskovalno črpalne vrtine na Butajnovi
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45121000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Javno naročilo zajema izbiro izvajalca za izgradnjo raziskovalno vrtine PL-1/22 Planina nad Horjulom globine 250m, z možnostjo poglobitve do 300m.
Predmet naročila je podrobneje opredeljen v dokumentu OBR-Popisi del ter v projektni dokumentaciji, ki je priloga dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45121000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Javno naročilo zajema izbiro izvajalca za izgradnjo raziskovalno vrtine PL-1/22 Planina nad Horjulom globine 250m, z možnostjo poglobitve do 300m.
Predmet naročila je podrobneje opredeljen v dokumentu OBR-Popisi del ter v projektni dokumentaciji, ki je priloga dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 7 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Skladno z določbami iz vzorca pogodbe.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
23.03.2023 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 23.03.2023 13:00 Kraj: S-Procurement.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 15.03.2023 12:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.