Dosje javnega naročila 004490/2022
Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
Blago: Vzpostavitev dinamičnega nabavnega sistema za nabavo RTG zaščitnih sredstev
ZJN-3: Omejeni postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 39.625,25 EUR

JN004490/2022-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 27.06.2022
JN004490/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.08.2022
JN004490/2022-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.09.2022
JN004490/2022-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.09.2022
JN004490/2022-ODL04 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.11.2022
JN004490/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 07.12.2022
JN004490/2022-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje dinamičnega nabavnega sistema, objavljeno dne 20.02.2023
JN004490/2022-ODL05 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.03.2023
JN004490/2022-ODL06 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.04.2023
JN004490/2022-ODL07 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.09.2023
Zahtevek za revizijo

    JN004490/2022-C01 Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) 2023/S 037-109947

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR
Ljubljanska ulica 5
2000
SI
Maribor
Slovenija
Oddelek nabave opreme
dejan.simic@ukc-mb.si
+386 23211877

Internetni naslovi
http://www.ukc-mb.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Vzpostavitev dinamičnega nabavnega sistema za nabavo RTG zaščitnih sredstev
Referenčna številka dokumenta: JN-15527
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nabava RTG zaščitnih sredstev
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 32.479,71 EUR
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinicni center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Naročnik v okviru oddaje predmetnega javnega naročila predvideva nabavo najrazličnejše RTG zaščitne opreme v skupni letni količini cca. 100 kosov, in sicer: zaščitnih plaščev, kril, predpasnikov, kap, visorjev, rokavov, kap, zaščit za ščitnico, očal, obešalnikov za zaščitno opremo, mobilnih zaščitnih sten oz. paravanov ter razne ostale RTG zaščitne opreme.

Navedena količina 100 kosov predstavlja povprečno okvirno letno količino in se naročnik ne zavezuje oddati naročil v navedeni količini.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Omejeni postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN004490/2022-B01
Številka obvestila v UL: 2022/S 122-346350
Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 23.06.2022
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila


Oddelek V: Oddaja naročila

Sklop 1

Naslov:

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
31.12.2022
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 4
Število prejetih ponudb MSP-jev: 4
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 4

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 36.540,00 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 32.479,71 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.3 Dodatne informacije
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR
Ljubljanska ulica 5
2000
Maribor
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
16.02.2023