Naročnik: MINISTRSTVO ZA NOTRANJE ZADEVE, Štefanova ulica 2, 1000 Ljubljana
Storitve: Javno naročilo za oddajo naročila storitev po postopku naročila male vrednosti za zagotavljanje storitev Microsoft Premier Support
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 92.720,05 EUR
JN000856/2023-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 17.02.2023
JN000856/2023-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.04.2023
JN000856/2023-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 26.05.2023
JN000856/2023-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 26.05.2023
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Javno naročilo za oddajo naročila storitev po postopku naročila male vrednosti za zagotavljanje storitev Microsoft Premier Support Referenčna številka dokumenta: 430-1892/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72200000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je zagotavljanje storitev Microsoft Premier Support za obdobje 12 mesecev.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija, SI0 - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije notranjih organizacijskih enot Ministrstva za notranje zadeve, Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Zagotavljanje storitev Microsoft Premier Support
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
13.03.2023 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 14.08.2023
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 13.03.2023 12:00 Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v sistemu e-JN, dne 13. 3. 2023 in se bo začelo ob 12:00 uri, na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.
Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb: Kot zgoraj navedeno.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 27.02.2023 12:00
Dodatne informacije: Opomba pod točko I.3: Vsa dopolnilna dokumentacija (morebitna dodatna pojasnila v zvezi s pripravo ponudbe, spremembe ali dopolnitve razpisne dokumentacije) bo objavljena na portalu javnih naročil.
Opomba pod točko II.2.4: Vrsta in obseg naročila sta podrobneje podana v razpisni dokumentaciji.
Opomba pod točko II.2.7: Trajanje je podrobneje podano v razpisni dokumentaciji.
Opomba pod točko III.: Pogoji so navedeni v razpisni dokumentaciji.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.