Naročnik: VARSTVENO DELOVNI CENTER KOPER - CENTRO DI ASSISTENZA E TERAPIA LAVORATIVA CAPODISTRIA, Muzejski trg 7, 6000 Koper - Capodistria
Storitve: Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov Varstveno delovnega centra Koper
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 110.101,31 EUR
JN000894/2023-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 20.02.2023
JN000894/2023-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.03.2023
JN000894/2023-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 13.04.2023
JN000894/2023-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 13.04.2023
JN000894/2023-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 13.04.2023
JN000894/2023-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 13.04.2023
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis
Sklop 1
II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Portorož Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov naročnika
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.04.2023 Konec: 31.03.2025 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Sklop 2
II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Izola Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov naročnika
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.04.2023 Konec: 31.03.2025 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Sklop 3
II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Markovec Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov naročnika
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.04.2023 Konec: 31.03.2025 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Sklop 4
II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Koper Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov naročnika
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.04.2023 Konec: 31.03.2025 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Sklop 5
II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Sežana Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov naročnika
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.04.2023 Konec: 31.03.2025 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Sklop 6
II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Divača Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov naročnika
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.04.2023 Konec: 31.03.2025 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Sklop 7
II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Ilirska Bistrica Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov naročnika
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.04.2023 Konec: 31.03.2025 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Sklop 8
II.2.1 Naslov
Naslov: Stanovanjska skupina Mimoza Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov naročnika
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.04.2023 Konec: 31.03.2025 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Sklop 9
II.2.1 Naslov
Naslov: Uprava Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov naročnika
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.04.2023 Konec: 31.03.2025 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
13.03.2023 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 13.03.2023 10:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 07.03.2023 09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
20.02.2023
Dodatna pojasnila
Datum objave: 24.02.2023 13:58
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v razpisni dokumentaciji navajate, da mora biti cena v ponudbi fiksna za celotno obdobje veljavnosti pogodbe.
V dejavnosti čiščenja smo vezani na višino minimalne plače, ki je tudi osnova za izračun naše cene in nanjo nimamo nobenega vpliva. V zadnjih letih se minimalna plača dviguje po določbah države brez predhodne napovedi za vnaprej zato je nemogoče oceniti strošek dela za leti 2024 in 2025. Skladno z navedenim vas pozivamo, da svojo zahtevo po fiksni ceni umaknete in jo spremenite v določbo o uskladitvi cene skladno z dvigom minimalne plače, kot bo objava v Ur.l.RS.
Najlepša hvala za razumevanje.
ODGOVOR
Spoštovani,
razumemo vaš predlog, vendar ga ne bomo upoštevali.
Glede na to, da se pogodba sklepa za relativno kratek čas (dve leti) predlagamo, da poskušate morebitna povišanja stroškov dela oceniti glede na pretekla leta in napovedi inflacije, ter jih upoštevate v vaši ponudbeni ceni. V kolikor bi izbrani izvajalec kljub skrbnemu načrtovanju, zaradi povišanja stroškov, bil nezmožen izvajati pogodbo, je le-to, v skladu z OZ in javnonaročniško zakonodajo, mogoče sporazumno prekiniti.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.