Dodatna pojasnila
Datum objave: 24.02.2023 13:24
Odgovor Ministrstva za kulturo:
Ogled bo organiziran v skladu z razpisno dokumentacijo za vse enako. Ogled ni obvezen, je pa priporočljiv.
Datum objave: 27.02.2023 11:34
VPRAŠANJE
Spoštovani,
kakšna bo višina zavarovanja v primeru sklenitve posla?
ODGOVOR
Zahteva se zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v višini 5% (pet odstotkov) od skupne pogodbene vrednosti, kot je opredeljeno v 13. členu osnutka pogodbe.
Datum objave: 27.02.2023 13:31
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
1. Vprašanja glede referenc:
a) ali pravilno razumemo, da podatke glede referenčnih poslov zgolj vpišemo v obrazec PRIJAVA pod točko 4. TEHNIČNA SPOSOBNOST, in jih torej ni potrebno potrjevati pri naročnikih?
b) Ali je za izpolnjevanje pogojev dovolj navedba zgolj enega referenčnega posla?
2. V razpisni dokumentaciji v točki 10. MERILO navajate, da je poleg skupne ponudbene vrednosti merilo tudi delež zaposlenih starejših. Kot dokazilo je potrebno priložiti izjavo ponudnika o številu zaposlenih in pooblastilo za pridobitev podatkov iz ZPIZ. Nadalje v točki 11.2.3.4. - Dokazila v zvezi z izpolnjevanjem meril iz točke 10 (Merilo) teh navodil - navajate, da ponudnik kot dokazilo za izpolnjevanje merila naloži certifikat »Družini prijazno podjetje« ali drug enakovreden certifikat. Prosimo za pojasnilo, katero merilo torej velja, koliko točk prinaša in katero dokazilo moramo priložiti.
ODGOVOR
1.
Podatki glede referenčnih poslov se vpišejo v obrazec »Prijava«, potrjevanje pri referenčnih naročnikih ni potrebno.
Izpolnjevanje pogoja iz točke 9. 1. 2 se lahko izkaže tudi z enim referenčnim poslom.
2.
Velja merilo, kot je določeno v točki 10.
Točka 11.2.3.4 se spremeni tako, da se glasi:
Ponudnik naloži »Izjavo ponudnika o številu zaposlenih in pooblastilo za pridobitev podatkov od Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije.«
Datum objave: 28.02.2023 08:08
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Glede na vaš odgovor z dne 27.02.2023 ob 13:31, da torej ponudnik kot dokazilo za merilo naloži izjavo ponudnika o številu zaposlenih in pooblastilo za pridobitev podatkov od ZPIZ nas zanima, če je mišljeno, da se pripravi lastna izjava in lastno pooblastilo ponudnika? K razpisni dokumentaciji namreč ni priložen noben tak obrazec.
ODGOVOR
Ponudnik pripravi in priloži lastno izjavo o izpolnjevanju merila s socialnega vidika in pooblastilo za pridobitev podatkov od Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije.
Iz izjave ponudnika mora izhajati, da ima ponudnik na dan objave predmetnega javnega naročila na Portalu javnih naročil med vsemi zaposlenimi več kot 20% starejših (starih več kot 55 let).
Datum objave: 28.02.2023 11:53
VPRAŠANJE
1. Na ogledu je bilo rečeno, da imate v lasti visokotlačni čistilec, ki ga lahko uporablja tudi zunanji vzdrževalec za potrebe vzdrževanja vaših objektov. Ali nam zagotovite, da ga bo lahko uporabljal izbrani ponudnik tudi v bodoče za potrebe vzdrževanja vaših prostorov in sicer brezplačno? Ali imate poleg tega stroja še kakšen stroj, ki je v vaši lasti in bo brezplačno na voljo izbranemu ponudniku.
2. Prosim opišite točne naloge vzdrževalca, kaj mora narediti, ko pride na kraj dogodka, v primeru vdora vode iz ploščadi v kletne prostore. Ali moramo mi zagotoviti vodne sesalce, črpalke za prečrpavanje ali imate to vi in jih mi lahko uporabimo za vaše prostore.
3. Ali je naročilo sanacije za zamakanje v domeni upravnika ali je to v vaši domeni oz. pristojnosti MJU-ja in vi organizirate. Vzdrževalec pa le odpravlja težave, ki se pojavijo. Torej odpravljamo posledice zamakanja ne pa tudi rešitve problema s sanacijo.
ODGOVOR
1. Naročnik ima na voljo trenutno brezplačno samo visokotlačni čistilec, ki ga lahko uporablja zunanji pogodbeni vzdrževalec. Drugih strojev oz. aparatov naročnik nima na voljo, saj jih mora imeti izvajalec, ki ponuja vzdrževalne storitve za naročnika.
2. Naloga vzdrževalca v primeru vdora vode pomeni, da mora za tak primer z deli opraviti takoj oz. v najkrajšem možnem času, sploh pa v primeru nevarnosti za zdravje ali življenje ljudi, ne sme pa ogrožati svoje življenje. Kar pomeni, da mora vzdrževalec nemudoma začeti s postopkom črpanja vode v garaži, prekontrolira črpalke, ki že avtomatsko črpajo odvečno vodo, če pravilno delujejo oz. če so kje ovire za njihovo delovanje, to odpravi. Če voda kljub temu še močno vdira v garažo, mora očistiti zamašene jaške oz. kanale ob vhodu in izhodu garaže. Nato poskrbi za dodatno sesanje vode z vodnimi sesalci in nato odvoz v podzemne odpadne vode, ki so v garaži. V primeru, da vzdrževalec že na začetku oceni, da je količina vode res previsoka in se drastično zvišuje, nujno pokliče za pomoč gasilsko brigado oz. enoto Gasilci. Zahteve v zvezi z napakami oziroma okvarami in odprave napak na posameznih objektih, se sprejemajo pri kontaktni osebi naročnika po elektronski pošti oz. za nujna obvestila na določeno številko kontaktne osebe naročnika oz. so napisane v razpisni dokumentaciji.
3. Od izvajalca se pričakuje, da pripravi predlog za sanacijo po izrednih takih dogodkih kot so vdor vode oz. izliv vode itd. Sanacija zamakanja za vse objekte je v pristojnosti naročnika, vzdrževalec pa opravi nujna dela za takojšnjo odpravo posledic zamakanja - vdora vode.
Datum objave: 28.02.2023 11:54
VPRAŠANJE
Vezano na vprašanje - Datum objave: 28.02.2023 08:08 -glede Izjave o številu zaposlenih - zanima nas število zaposlenih na kateri dan (npr. število zaposlenih na datum objave javnega naročila na portalu) je potrebno navesti v izjavi?
ODGOVOR
Odgovor je bil že podan v prejšnjih odgovorih.