Dosje javnega naročila 001228/2023
Naročnik: MESTNA OBČINA VELENJE, Titov trg 1, 3320 Velenje
Gradnje: Tehnična posodobitev odra Vista
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN001228/2023-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 06.03.2023
Zahtevek za revizijo

    JN001228/2023-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
MESTNA OBČINA VELENJE
Titov trg 1
3320
SI
Velenje
Slovenija
Petra Meža
petra.meza@velenje.si
+38 65961710
+38 65961654

Internetni naslovi
https://www.velenje.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/473208/Dokumentacija_Vista_-_OBJAVA.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=23310
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Tehnična posodobitev odra Vista
Referenčna številka dokumenta: JN-23310
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45220000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je: Tehnična posodobitev odra Vista in zajema:
- pripravljalna dela
vrata
- tehnološke hodnike
- elektro instalacije.

Rok za izvedbo del je najkasneje 60 dni od uvedbe v delo, pri čemer je rok za predložitev dokumentacije, potrebne za izvedbo PID, najkasneje 75 dni od uvedbe v delo.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45220000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je: Tehnična posodobitev odra Vista in zajema:
- pripravljalna dela
vrata
- tehnološke hodnike
- elektro instalacije.

Rok za izvedbo del je najkasneje 60 dni od uvedbe v delo, pri čemer je rok za predložitev dokumentacije, potrebne za izvedbo PID, najkasneje 75 dni od uvedbe v delo
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
23.03.2023   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 23.03.2023   11:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 17.03.2023   11:00

Dodatne informacije:
Ogled lokacije izvedbe javnega naročila je obvezen in ga je možno opraviti najkasneje do 14. 3. 2023 po predhodnem dogovoru. Kontaktna oseba je Maks Arlič, telefonska št. 031 640 239, e-poštni naslov: maks.arlic@velenje.si. Po opravljenem ogledu bo ponudnik, partner v skupni ponudbi ali podizvajalec prejel pisno potrdilo o opravljenem ogledu, katerega sken v .pdf obliki mora priložiti v svoji ponudbi.,
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
06.03.2023