Oddelek I: Javni naročnik
Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Uradno ime
MESTNA OBČINA VELENJE
Poštni naslov:
Titov trg 1
Poštna številka:
3320
Šifra NUTS:
SI
Kraj
Velenje
Država
Slovenija
Kontaktna oseba
Petra Meža
E-pošta
petra.meza@velenje.si
Telefon
+38 68961710
Telefaks
+38 68961654
I.2 Skupno javno naročanje I.3 Sporočanje Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL:
https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/473408/RD.zip Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL:
https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=23383 I.4 Vrsta javnega naročnika Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov Naslov: Dobava in montaža opreme za podzemnico 1_2 v MOV
Referenčna številka dokumenta: JN-23383
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
44613700
II.1.3 Vrsta naročila Blago
II.1.4 Kratek opis Predmet javnega naročila je: Dobava in montaža opreme za podzemnico 1_2 v MOV.
Specifikacija naročila je v prilogi razpisne dokumentacije.
Rok za dobavo in montažo ne sme biti daljši od 90 dni od podpisa pogodbe.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
44613700
II.2.3 Kraj izvedbe SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila Predmet javnega naročila je: Dobava in montaža opreme za podzemnico 1_2 v MOV.
Specifikacija naročila je v prilogi razpisne dokumentacije.
Rok za dobavo in montažo ne sme biti daljši od 90 dni od podpisa pogodbe.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma Trajanje v dnevih: 90
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih II.2.13 Informacije o sredstvih EU Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu IV.1.5 Informacije o pogajanjih V postopek so vključena pogajanja: NeIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje 20.03.2023 10:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe IV.2.7 Način odpiranja ponudb Datum in ura: 20.03.2023 11:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.VI.3 Dodatne informacije Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 15.03.2023 10:00VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila 08.03.2023