Oddelek I: Javni naročnik
Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Uradno ime
KMETIJSKO GOZDARSKA ZBORNICA SLOVENIJE KMETIJSKO GOZDARSKI ZAVOD PTUJ
Poštni naslov:
Ormoška cesta 28
Poštna številka:
2250
Šifra NUTS:
SI
Kraj
Ptuj
Država
Slovenija
Kontaktna oseba
Dejan Kamenšek
E-pošta
dejan.kamensek@kgz-ptuj.si
Telefon
+386 27493601
Telefaks
I.2 Skupno javno naročanje I.3 Sporočanje Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL:
https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/473833/Lab_ponovitev.zip Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL:
https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=23545 I.4 Vrsta javnega naročnika Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti Kmetijstvo
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov Naslov: Dobava laboratorijskega potrošnega materiala-ponovitev postopka
Referenčna številka dokumenta: JN-23545
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
24300000
II.1.3 Vrsta naročila Blago
II.1.4 Kratek opis Dobava laboratorijskega potrošnega materiala-ponovitev postopka
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
24300000
II.2.3 Kraj izvedbe SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila Dobava laboratorijskega potrošnega materiala - ponovitev postopka
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma Trajanje v mesecih: 9
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih II.2.13 Informacije o sredstvih EU Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu IV.1.5 Informacije o pogajanjih V postopek so vključena pogajanja: NeIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje 23.03.2023 10:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe IV.2.7 Način odpiranja ponudb Datum in ura: 23.03.2023 11:30
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.VI.3 Dodatne informacije Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 20.03.2023 10:00VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila 13.03.2023