Naročnik: JAVNO PODJETJE ENERGETIKA LJUBLJANA d.o.o., Verovškova ulica 62, 1000 Ljubljana
Storitve: Izdelava in zamenjava vmesnega in distribucijskega segmenta ter kompletna zamenjava pločevinastega ohišja na kotlovskih bunkerjih št. 1 in 4 kotla 3
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 91.969,96 EUR
JN001413/2023-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 14.03.2023
JN001413/2023-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.04.2023
JN001413/2023-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 19.05.2023
JN001413/2023-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 19.05.2023
Proizvodnja, prenos ali distribucija plina in toplote
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Izdelava in zamenjava vmesnega in distribucijskega segmenta ter kompletna zamenjava pločevinastega ohišja na kotlovskih bunkerjih št. 1 in 4 kotla 3 Referenčna številka dokumenta: JPE-SPV-66/23
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50531100
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Izdelava in zamenjava vmesnega in distribucijskega segmenta ter kompletna zamenjava pločevinastega ohišja na kotlovskih bunkerjih št. 1 in 4 kotla 3
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50531100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Izdelava in zamenjava vmesnega in distribucijskega segmenta ter kompletna zamenjava pločevinastega ohišja na kotlovskih bunkerjih št. 1 in 4 kotla 3
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.06.2023 Konec: 31.07.2023 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
27.03.2023 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 27.03.2023 13:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 22.03.2023 12:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.