Dodatna pojasnila
Datum objave: 15.11.2013 10:22
PONUDNIKOVO VPRAŠANJE:
Pozdravljeni!
Zanima nas ali lahko k ponudpi priložimo reference, ki smo jih pridobili za potrebe enega od vaših predhodnjih razpisov, vendar jih v ponudbi nismo uporabili? Reference so datirane v leto 2012, podatki na referencah so še vedno aktualni.
Hvala za odgovor in lep pozdrav.
Številka: 430-1368/2013-
Datum:
Vsem prevzemnikom razpisne dokumentacije – JN-13/600041 – OPRAVLJANJE STORITEV ČIŠČENJA Vrtca Ledina
V nadaljevanju vam posredujemo vprašanja, ki smo jih prejeli preko Portala javnih naročil.
VPRAŠANJE:
Zanima nas ali lahko k ponudbi priložimo reference, ki smo jih pridobili za potrebe enega od vaših predhodnih razpisov, vendar jih v ponudbi nismo uporabili? Reference so datirane v leto 2012, podatki na referencah so še vedno aktualni.
ODGOVOR:
Referenca mora biti priložena na ustreznem obrazcu (kot je zahtevano z razpisno dokumentacijo) in mora ustrezati vsem zahtevam naročnika.
Lep pozdrav,
Pripravila:
Sabina Gregorinčič
Tadeja Möderndorfer
Vodja službe
ODGOVOR:
Datum objave: 15.11.2013 11:17
PONUDNIKOVO VPRAŠANJE:
Spoštovani!
Ali ste tako prijazni in dovolite, da tabele v OBR 9/5 izpolni samo izbran izvajalec?
Hvala za razumevanje. Pozdrav.
ODGOVOR:
Številka: 430-1368/2013-
Datum:
Vsem prevzemnikom razpisne dokumentacije – JN-13/600041 – OPRAVLJANJE STORITEV ČIŠČENJA Vrtca Ledina
V nadaljevanju vam posredujemo vprašanja, ki smo jih prejeli preko Portala javnih naročil.
VPRAŠANJE:
Ali ste tako prijazni in dovolite, da tabele v OBR 9/5 izpolni samo izbran izvajalec?
ODGOVOR:
Ponudbena dokumentacija mora vsebovati vse ustrezno izpolnjene obrazce in druge listine zahtevane v razpisni dokumentaciji v vrstnem redu kot so navedeni.
Lep pozdrav,
Pripravila:
Sabina Gregorinčič
Tadeja Möderndorfer
Vodja službe
Datum objave: 18.11.2013 12:40
PONUDNIKOVO VPRAŠANJE:
Spoštovani,
v razpisni dokumentaciji navajate sledeče:
"Izvajalec je dolžan razporediti delavce, tako da začnejo in končajo delo ob uri, ki jo zahteva naročnik. V izjemnih primerih (interventna čiščenja po prireditvah, poplavah, nesrečah, vlomih ipd.) mora izvajalec opraviti storitve čiščenja tudi izven načrtovanega delovnega časa v roku, ki ga določi naročnik. Odzivni čas je 1 ura."
Prosimo za pojasnilo, ali se v izjemnih primerih (interventna čiščenja po prireditvah, poplavah, nesrečah, vlomih ipd.) izstavi posebno naročilo, ki se obračuna po ceniku dodatnih del?
Hvala za pojasnilo in lepo pozdravljeni!
ODGOVOR:
Številka: 430-1368/2013-
Datum:
Vsem prevzemnikom razpisne dokumentacije – JN-13/600041 – OPRAVLJANJE STORITEV ČIŠČENJA Vrtca Ledina
V nadaljevanju vam posredujemo vprašanja, ki smo jih prejeli preko Portala javnih naročil.
VPRAŠANJE:
v razpisni dokumentaciji navajate sledeče:
"Izvajalec je dolžan razporediti delavce, tako da začnejo in končajo delo ob uri, ki jo zahteva naročnik. V izjemnih primerih (interventna čiščenja po prireditvah, poplavah, nesrečah, vlomih ipd.) mora izvajalec opraviti storitve čiščenja tudi izven načrtovanega delovnega časa v roku, ki ga določi naročnik. Odzivni čas je 1 ura."
Prosimo za pojasnilo, ali se v izjemnih primerih (interventna čiščenja po prireditvah, poplavah, nesrečah, vlomih ipd.) izstavi posebno naročilo, ki se obračuna po ceniku dodatnih del?
ODGOVOR:
Posebna naročila se obračunajo po ceniku, ki ga priloži ponudnik v Prilogi 12 – Cenik dodatnih del.
VPRAŠANJE:
v vzorcu pogodbe smo zasledili, da je navedena napačna stopnja DDV (20%). Prosimo za popravek.
ODGOVOR:
.
Hvala za opozorilo, naročnik bo pri podpisu pogodbe z izbranim ponudnikom upošteval pravilen DDV.
Lep pozdrav,
Pripravila:
Sabina Gregorinčič
Alenka Mihelčič
Višji svetovalec II.
Datum objave: 19.11.2013 11:59
PONUDNIKOVO VPRAŠANJE:
Zahtevate, da ponudniki prilogo C (vzorec bančne garancije za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti) sami izpolnimo, podpišemo in žigosamo. Ponudniki bančne garancije za dobro izvedbo posla ne moremo sami izpolnjevati, saj je to vzorec za banko, ki jo bo v primeru izbora tudi izpolnila oz. izdala garancijo po zahtevanem vzorcu. Praksa pri javnih naročili je takšna, da ponudniki samo podpišemo in žigosamo vzorec, s čimer potrjujemo, da bomo v primeru izbora predložili bančno garancijo po vzorcu iz ponudbe. Prosimo, da zahtevo po izpolnjevanju vzorca garancije umaknete.
ODGOVOR:
Številka: 430-1368/2013-
Datum:
Vsem prevzemnikom razpisne dokumentacije – JN-13/600041 – OPRAVLJANJE STORITEV ČIŠČENJA Vrtca Ledina
V nadaljevanju vam posredujemo vprašanja, ki smo jih prejeli preko Portala javnih naročil.
VPRAŠANJE:
Zahtevate, da ponudniki prilogo C (vzorec bančne garancije za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti) sami izpolnimo, podpišemo in žigosamo. Ponudniki bančne garancije za dobro izvedbo posla ne moremo sami izpolnjevati, saj je to vzorec za banko, ki jo bo v primeru izbora tudi izpolnila oz. izdala garancijo po zahtevanem vzorcu. Praksa pri javnih naročili je takšna, da ponudniki samo podpišemo in žigosamo vzorec, s čimer potrjujemo, da bomo v primeru izbora predložili bančno garancijo po vzorcu iz ponudbe. Prosimo, da zahtevo po izpolnjevanju vzorca garancije umaknete.
ODGOVOR:
Kot ste že ugotovili, bančne garancije za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v fazi predložitve ponudbe ni potrebno izpolnjevati. Po zaključenem izboru in podpisu pogodbe jo je dolžan potrjeno s strani banke predložiti izbrani ponudnik.
Lep pozdrav,
Pripravila:
Sabina Gregorinčič
Tadeja Möderndorfer
Vodja službe
Datum objave: 28.11.2013 14:29
PONUDNIKOVO VPRAŠANJE:
Spoštovani,
v vzorcu pogodbe smo zasledili, da je navedena napačna stopnja DDV (20%). Prosimo za popravek. Hvala.
Lep pozdrav!
ODGOVOR:
Hvala za opozorilo, naročnik bo pri podpisu pogodbe z izbranim ponudnikom upošteval pravilen DDV.
Lep pozdrav,
Pripravila:
Sabina Gregorinčič
Alenka Mihelčič
Višji svetovalec II.