Dosje javnega naročila 002308/2023
Naročnik: Fraport Slovenija, upravljanje letališč, d.o.o., Zgornji Brnik 130A, 4210 Brnik - Aerodrom
Blago: POSODOBITEV STREŽNIŠKE INFRASTRUKTURE
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN002308/2023-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 20.04.2023
Zahtevek za revizijo

    JN002308/2023-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: infrastrukturnem področju
I.1 Ime in naslovi
Fraport Slovenija, upravljanje letališč, d.o.o.
Zgornji Brnik 130A
4210
SI042
Brnik - Aerodrom
Slovenija
Irma Cof
irma.cof@fraport-slovenija.si
+386 42061373

Internetni naslovi
http://www.fraport-slovenija.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/477603/RD-JN-2023-B5-ITY_5_BR.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=24959
I.6 Glavna področja dejavnosti
Letališke dejavnosti


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: POSODOBITEV STREŽNIŠKE INFRASTRUKTURE
Referenčna številka dokumenta: JN-24959
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48800000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je posodobitev (dobava in implementacija) in vzdrževanje strežniške infrastrukture ter ostale storitve.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30233141
48800000
48820000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI042 - Gorenjska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je posodobitev (dobava in implementacija) in vzdrževanje strežniške infrastrukture ter ostale storitve.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 64
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Kot navedeno v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
18.05.2023   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 18.05.2023   14:00
Kraj: Elektronsko odpiranje ponudb na Portalu e-JN.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 10.05.2023   23:55
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
20.04.2023



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 11.05.2023   07:47
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Pri tehnični in strokovni sposobnosti, pogoj 6. zahtevate kopijo pogodbe s proizvajalcem oz principalom.
Ali lahko namesto kopije pogodbe priložimo ustrezno izjavo proizvajalca/principala, kjer bo potrjeno, da ima ponudnik veljavno pogodbo oz status ter da mu je na voljo nadomestna oprema in/ali rezervni deli za ponujeno blagovno znamko?
hvala za odgovor

ODGOVOR
Da.



Datum objave: 11.05.2023   07:50
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
imamo vprašanje glede točkovanja pri garancijskih rokih.
Kako se točkuje v primeru, če ponudnik ponudi le en tip opreme (npr. strežniki) z večjo garancijo (6let ali več) drug tip opreme (npr. diskovno polje) pa z minimalno oz osnovno zahtevano garancijo (5 let)?
Ali boste v tem primeru priznali vmesne/polovične točke?

ODGOVOR
Naročnik bo v primeru različnih garancijskih rokov za dobavljeno opremo uporabil sledeč način točkovanja:
Primer: - strežnik (7 letni garancijski rok) in diskovno polje (6 letni garancijski rok) = 5 točk + 2,5 točke = 7,5 točk
- strežnik (7 letni garancijski rok) in diskovno polje (5 letni garancijski rok) = 5 točk + 0 točk = 5 točk
- strežnik (6 letni garancijski rok) in diskovno polje (5 letni garancijski rok) = 2,5 točke + 0 točk = 2,5 točke