Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Izvedba raziskave potovalne navade v Mestni občini Ljubljana in Ljubljanski urbani regiji
Referenčna številka dokumenta: 7560-23-210013
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak |
79300000 |
|
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je izvedba raziskave o potovalnih navadah v Mestni občini Ljubljana in Ljubljanski urbani regiji. Izvajalec bo moral pridobiti podatke in informacije o potovalnih navadah prebivalcev, ki bodo podlaga za načrtovanje trajnostne mobilnosti in trajnostne energetike.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak |
79300000 |
|
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija, SI0 - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Mestna občina Ljubljana in Ljubljanska urbana regija.
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je izvedba raziskave o potovalnih navadah v Mestni občini Ljubljana in Ljubljanski urbani regiji. Podrobneje je predmet predstavljen v projektni nalogi št. 430-464/2022-2 z dne 9. 3. 2023 in osnutku pogodbe ter v dokumentu v zvezi z oddajo javnega naročila.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 160
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Določeno v osnutku pogodbe.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Določeno v dokumentu v zvezi z oddajo javnega naročila.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: DaIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
12.05.2023 12:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 12.05.2023 14:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 04.05.2023 09:00
Dodatne informacije:
Določeno v dokumentu v zvezi z oddajo javnega naročila
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
24.04.2023